Ny lagkaptein

Moderators: Sulliken, Larsen

Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Theting er vel forsatt kaptein når han spiller.
I medgang og motgang
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Jeg stemmer for Olav. Han er den mest stabile, i form av at han spiller nesten hver enste kamp, og han er veldig "muntlig" både på trening og kamp.

Ellers vil jeg nevne at både Bjørdal og Thiago er meget dyktige kandidater, spesielt Johan! Han har tatt tak på treningene fra dag én, og forteller samtlige spillere hvor skapet skal stå. Skal ikke se bort fra at han er en het kandidat!
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Post by Nesta »

dingo wrote:hvorfor er ikke Olsen med på lista, en av de som viser at han kan ta ansvar når det gjelder. Eller er han kanskje ikke voksen nok for oppgaven? Høgli er kanskje for snill. Min stemme ville gått til Kolstad.
Kva skal vi med Høgli som kaptein når han ikkje vil signere ny kontrakt?
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Olsen som kaptein :shock: . Man kan si mye postivt om Olsen, men aldri i livet om jeg vil se ham som kaptein.
I medgang og motgang
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Post by liverglimt »

Begod wrote:Olsen som kaptein :shock: . Man kan si mye postivt om Olsen, men aldri i livet om jeg vil se ham som kaptein.
Dagens beste og jeg sier meg 100% enig!
@liverglimt
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

Både Thiago Martins og JLB kan være gode kapteinsemner, men jeg har mine tvil om det er så lurt å la en nykommer gå rett inn i kapteinsrollen. Olav Råstad er det mest opplagte valget, og bør få kapteinsbindet i år.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Ville Lehtinen wrote:Både Thiago Martins og JLB kan være gode kapteinsemner, men jeg har mine tvil om det er så lurt å la en nykommer gå rett inn i kapteinsrollen.
Det skjer vel så og si aldri? Mulig unntak Andresen for Brann? (men sikkert mest i mangel på andre)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Calle Manøver
Posts: 832
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:24 am
Location: Midt i Bodø, midt i verden!

Post by Calle Manøver »

dalers wrote:
Ville Lehtinen wrote:Både Thiago Martins og JLB kan være gode kapteinsemner, men jeg har mine tvil om det er så lurt å la en nykommer gå rett inn i kapteinsrollen.
Det skjer vel så og si aldri? Mulig unntak Andresen for Brann? (men sikkert mest i mangel på andre)
Ola Haldorsen gikk rett inn som kaptein i Moss, når han kom dit i en alder av 21-22 år...
"Sakariassen for President!"
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Calle Manøver wrote:
dalers wrote:Det skjer vel så og si aldri? Mulig unntak Andresen for Brann? (men sikkert mest i mangel på andre)
Ola Haldorsen gikk rett inn som kaptein i Moss, når han kom dit i en alder av 21-22 år...
Nettopp, så og si aldri... :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
protrainerxt
Posts: 35
Joined: Wed Aug 17, 2005 10:06 pm

Post by protrainerxt »

Min stemme går helt klart til Stian Theting. Han kjenner kapteinsrollen fra alle klubbene han har vært i tidligere, og er en stabil og målrettet fyr, som vet hva som kreves av kollektivet for å lykkes. Theting har også holdninger som tilsier at han bør være en klar kandidat. Han er dyktig til å motivere, og er samtidig hele tiden positivt kritisk til enhver situasjon, altså en spiller som er ekstremt resultatorientert.
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

protrainerxt wrote:Min stemme går helt klart til Stian Theting. Han kjenner kapteinsrollen fra alle klubbene han har vært i tidligere, og er en stabil og målrettet fyr, som vet hva som kreves av kollektivet for å lykkes. Theting har også holdninger som tilsier at han bør være en klar kandidat. Han er dyktig til å motivere, og er samtidig hele tiden positivt kritisk til enhver situasjon, altså en spiller som er ekstremt resultatorientert.
Men er han bankers i førsteelleveren? Nei, mener jeg.
protrainerxt
Posts: 35
Joined: Wed Aug 17, 2005 10:06 pm

Post by protrainerxt »

Theting kommer til å spille mye i år, det tror jeg. Han har en veldig høy stjerne hos både Hoftun/Bergersen, og derfor tror jeg valget faller på Theting. Han er anvendelig og en spiller som har vært med og satt sitt preg på Adeccoligaen i flere år nå. Han er en spiller som passer perfekt for dette nivået.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Når det gjelder Theting så skal vi huske på at han har vært skadeplaget nærmest siden han kom til klubben og har aldri helt fått spillt seg til skikkelig kampform.

Da han ble hentet til Glimt var han en av adeccos beste spillere og kaptein på Skeid om jeg ikke husker helt feil, at han holder adecco nivå uten problemer bør det ikke være noe tvil om.
protrainerxt
Posts: 35
Joined: Wed Aug 17, 2005 10:06 pm

Post by protrainerxt »

Helt enig med Larsen her. Theting rapporteres å være skadefri og mer motivert enn på lenge, og det synes jeg er en god indikasjon på at mannen kommer til å spille mye. Theting er en mann alle lag trenger, og er vanskelig å sette ut av laget. At han er det beste kapteinsemnet, er jeg ikke i tvil om. Han tør si ifra, og går ofte foran i krigen. Theting får min stemme her, med Råstad som en god nr.2.
Post Reply