Ny type drakter?

Moderators: Sulliken, Larsen

Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Glimt_e_favoritt! wrote:Det e jo en go ide å skift t trangere drakta
Vettafan... :roll:
Glimt_e_favoritt!
Posts: 92
Joined: Sun Aug 06, 2006 7:50 pm
Location: Opprinnelig lofoten,nu bodø!

Post by Glimt_e_favoritt! »

OnkelnTelK1m wrote:Ja, klart vi må skift drakta sia æ bestilte ny drakt førr ei uke sia :evil:
irriteranes!!men eg tvila på at d blir mæ d første at draktan blir utskifta vess di i d heile tatt blir d :wink:
Jaaa vi ælska Bodø/Glimt <3

VI E TEBAKE I TIPPELIGAEN!!!! !!

Eg e Bodø/Glimt tell eg dør!!
El Cid
Posts: 1094
Joined: Tue Mar 02, 2004 7:49 pm
Location: Oslo, Bjølsen Valsemølle

Post by El Cid »

Om jeg ikke tar helt feil, så er nok Adidas også draktlevrandør til neste år. Hører til sjeldenhetene at en klubb kun signerer en ettårskontrakt når det gjelder drakt. Det vanlige er at en klubb bruker samme drakten i 2-3 sesonger.
Bor du på Østlandet? Bli medlem du også!
http://www.glimtsupporter.com
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

El Cid wrote:Om jeg ikke tar helt feil, så er nok Adidas også draktlevrandør til neste år. Hører til sjeldenhetene at en klubb kun signerer en ettårskontrakt når det gjelder drakt. Det vanlige er at en klubb bruker samme drakten i 2-3 sesonger.
Glimt er vel neppe i forhandlinger med andre aktører bare for å slå ihjel tiden....
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Tipper at om det blir en annen utstyrsleverandør så blir det fra neste sesong, kunne jo vært innteresant å sett om det kunne bli litt mere fres over supporter utstyret... Blir vel kanskje diadora tribuna i stede for adidas :wink:
You'll Never Walk Alone
El Cid
Posts: 1094
Joined: Tue Mar 02, 2004 7:49 pm
Location: Oslo, Bjølsen Valsemølle

Post by El Cid »

Mulig at de posisjonerer seg i markedet? Når Adidastribuna kom, så mener jeg det sto i avisa at Adidas skulle forbli partner fram til 2010 eller noe i den duren. Godt mulig jeg tar feil. Er absolutt gledelig om Glimt får i stand en bedre rammeavtale med utsyrslevrandøren slik at det kommer flere penger inn i den bunnskrapte kassa. Således er ikke Diadora en dårlig løsning. De har veldig pene drakter imotsetning til F. eks Umbro som det også har vært snakk om.
Bor du på Østlandet? Bli medlem du også!
http://www.glimtsupporter.com
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

El Cid wrote:Mulig at de posisjonerer seg i markedet? Når Adidastribuna kom, så mener jeg det sto i avisa at Adidas skulle forbli partner fram til 2010 eller noe i den duren. Godt mulig jeg tar feil. Er absolutt gledelig om Glimt får i stand en bedre rammeavtale med utsyrslevrandøren slik at det kommer flere penger inn i den bunnskrapte kassa. Således er ikke Diadora en dårlig løsning. De har veldig pene drakter imotsetning til F. eks Umbro som det også har vært snakk om.
håper ikke det blir noe umbro, liker ikke noe av utstyret deres... dårlig fotballsko har de og...
You'll Never Walk Alone
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

El Cid wrote:Mulig at de posisjonerer seg i markedet? Når Adidastribuna kom, så mener jeg det sto i avisa at Adidas skulle forbli partner fram til 2010 eller noe i den duren.
Når det gjelder tribuneavtalen, så tror jeg den i utgangspunktet gikk ut ifjor, men ble forlenget med ett år. Mulig det gjelder hele avtalen med Adidas. Det vet nok Calle mer om.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Trapattoni wrote:
El Cid wrote:Mulig at de posisjonerer seg i markedet? Når Adidastribuna kom, så mener jeg det sto i avisa at Adidas skulle forbli partner fram til 2010 eller noe i den duren.
Når det gjelder tribuneavtalen, så tror jeg den i utgangspunktet gikk ut ifjor, men ble forlenget med ett år. Mulig det gjelder hele avtalen med Adidas. Det vet nok Calle mer om.
kan bli dyrt å skifte ut x antall seter for å få et annet navn :mrgreen:
You'll Never Walk Alone
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Vell på den menyen var det ikke veeeeldig mye å velge mellom av tettsittende drakter...
Mixet denne. Ser ikke ut som den passer, men går kanskje ann å ordne fargene..

Draktene 2007 er klare:
Image
En gang Glimt, alltid GLIMT!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Enig i at bilde ikke så så veldig bra ut. Men draktene er tettsittende og fargen blir nok litt annerledes.
Men uansett er det jo ikke disse Glimt eventuelt ville ha fått. :roll:
En gang Glimt, alltid GLIMT!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

thomashawk wrote:Synes Glimt skulle utlyse en designkonkurranse for nye drakter om de bytter leverandør, for å generere enda mer oppmerksomhet og positivitet rundt klubben. Se for deg avstemninger, nettsteder med "polls", forum, debatter, osv... :idea:
Hadde faktisk vært en genial idè, men tror ikke Diadora (eller Adidas osv.) gir folk den muligheten gjør de?
Men hvis Bodø/Glimt hadde fått et unikt draktdesign som ingen andre har, som i tillegg sikkert er råstilig siden det er mange som vil være med i konkuransen. Da hadde det ikke vært så dumt. :D
En gang Glimt, alltid GLIMT!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Jeg tar konkuransen på forskudd og smeller til med denne lekkerbisken. Lik det eller elsk det! :twisted:

Image
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Håper di har et ikke tettsittende sett til oss med supportermage da =)
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Mitt hjem er på Aspmyra wrote:Jeg tar konkuransen på forskudd og smeller til med denne lekkerbisken. Lik det eller elsk det! :twisted:
Litt orginalt med de tre Adidas-stripene på ermene... :)
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Post by Zpiff »

Fra Oslo wrote:Oj, Illupis er en jente! He he, det trodde jeg ikke. Tror liksom at alle her inne (uten om Mariasha, Gull-haar, milla og meg) er hutter jeg :lol:
Tror vell egntlig ikke at navn som for eksempel "Stine" er gutt, da... :lol:
DGH er ikke en supporterklubb....
Det er en Religion, og Aspmyra er vår kirke!
Medlem #42 av DGH...
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

thomashawk wrote:Synes Glimt skulle utlyse en designkonkurranse for nye drakter om de bytter leverandør, for å generere enda mer oppmerksomhet og positivitet rundt klubben. Se for deg avstemninger, nettsteder med "polls", forum, debatter, osv... :idea:
Vil nok tro at det blir en avstemmning der vi supportere kan stemme på to drakter
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Thomahawk
Posts: 156
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:09 pm
Location: Oslo

Post by Thomahawk »

thomashawk wrote:Jeg synes det ser fresht, cooolt og moderne ut. Med noen designtilpasninger, kan disse bli riktig så flotte! (Snittet er på plass:)
Enig. Adidas har ofte en tendens til å bli for straight og passer kanskje best til Tysklands landslag!

Off topic: Damn! Nick'et ditt var temmelig likt!
Ralph: "Daddy, I'm scared. Too scared to even wet my pants."
Chief Wiggum: "Just relax and it'll come, son."
Post Reply