En råtten klubb??

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

En råtten klubb??

Post by Baltus »

Etter å ha fulgt med på de siste ukers hendelser i Glimt så må jeg si at jeg er rystet.

Først kom avsløringene i AN, om klikkdannelser i spillergruppa, og at enkelte spiller ikke ble regnet som gode nok, og derfor ikke fikk ballen på trening.

Så går Øystein av, og Glimt jobber med nye trenere, spillerne tar en "Johnny Hanssen", med den konsekvens at Råum trekker sitt kanditatur.

Hvilke signaler gir dette, overfor potenielle trenerkandidater, og nye spillere.

Tenk deg at du kommer somny spiller til klubben, og så finner mafiaen ut at du ikke er god nok... Da blir det mye bevegelse uten ball.

Utfra dette er jeg stygt redd for at Glimt er i ferd med å grave sin egen grav...
Jeg tror det blir vanskelig å finne er god trener som ivrer etter jobben.
Spillerjakten tror jeg også vil bli meget vanskelig i tiden framover.
For tilhengere framstår klubben som lukket, noe som gjør at den klubbfølelsen vi har hatt forsvinner gradvis.
Og sist men ikke minst så vil vel dette påvirke sponsorene, hvem vil vel bli assosiert med en klubb som framtår som lite rottereir.

Jeg håper inderlig at jeg tar feil, men nestennedrykket i år tror jeg blir erstattet med et ordentlig nedrykk til neste år, hvis ikke ledelsen nå står fram og tar tak i situasjonen.

Gunnar C. og Bjørn-Tore Hansen sammen med spillermafiaen bør snarest stå fram i avisa og be hele Bodø om unnskyldning for barnehageoppførselen som har vært i det siste.
Samtidig MÅ G.C og BTH stå fram å si at slik skal ikke Glimt være og varsle en skikkelig julevask i klubben, og det bør gjøres nå før det er for sent...

Faktisk så er jeg flau på Gimts vegne, og faktisk så er det nesten sånn at jeg er flau over å være Glimtsupporter....

NEI TA Å RYDD OPP!!!!
_________________________

6 måneder med snø og is uten
Tippeligafotball er alt for lang tid...
Guest

Post by Guest »

hehe, godt at det ikke bare er TIL som opplever bråk innad(Jonny hanssen-epoken var et sørgelig kapittel)... :twisted:
må si jeg ler godt når jeg leser baltus sitt innlegg,med glimt og rottereir og råtten klubb med mere nevnt i samme innlegg om glimt . :glis

vel vel, hvis tilfelle er at det er skikkelig klikk-dannelser så er det bare å få fram oppvaskbørsten/tannbørsten å skyfle vekk dritten, ellers kan du fort få rett i dine spådommer om Nedrykk.hehe... :twisted:

Vet av erfaring fra TIL-bråket i 2001, at det ikke fører til noe godt når enkelte hever seg over klubben, og begynner med offentlig drittkasting...
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Glimt må rydde opp, all right! Helt enig.

Håper alle kan lette på sløret og si i fra til hverandre i åpenhet (i Glimt sitt møterom, ikke i AN) om hva som er galt. Viktig å få sagt hva man mener.

Så må de ta et fremtidsmøte, la spillerne skrive ned 5 ting hver som de mener Glimt bør fokusere på. Både prestasjonsmessig, men og for å styrke samholdet i klubben.
Post Reply