Inkompetent fjottledelse??

Moderators: Sulliken, Larsen

DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Trapattoni wrote:
DonCato wrote:Ja, ikke sant? [bla-bla]svingen eller [pling-plong]feltet. Det funke jo andre plassa, så koffer ikke på Aspmyra? Stadionnavnet må i det lengste bevares.

Vi har allerede sponsornavn på de ulike delene av Aspmyra. Adidas, Toyota, Nord-Megler...
E klar over det, men det va kanskje litt feilformulering fra mi sia. Sku vær; koffer kan ikke Aspmyra ha/bevare navn på sponsornavn sånn som i dag? Men, man bør innse at kapitalen rår, og et nødvendig steg for å sikre klubben en ok økonomi e at den får navn som forbindes med en spesiel merkevare. Tenk dæ Coca-Cola Stadion, DET hadde vært nokka. Det ville garantert skap debatt, om ikke rabalder og et helsikes liv her i forumet, he he.....
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

DonCato wrote:Tenk dæ Coca-Cola Stadion, DET hadde vært nokka. Det ville garantert skap debatt, om ikke rabalder og et helsikes liv her i forumet, he he.....

Synes det hadde vært nitrist, men det kan jo bli nødvendig etterhvert....

Aller helst hadde jeg jo sett at Glimt gjorde som Barcelona; spiller med en ren og fin drakt uten masse reklame på. Jeg er lite begeistret for fotballdrakter som ser ut som en kraftig juletrebelysning, men jeg innsér jo at det er en nødvendighet for å få det hele til å gå rundt.
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Ja, det e desverre blidd sånn i fotballen. Pengan rår, og draktan ser ofte ikke ut etter at div sponsora har smekka draktan full av div merkenavn. Synd, men sånn e det. Barca e vel litt i særstilling p åakkurat det området, sku æ tru, som slepp alt sånt.
Men til syvende og sist e det snakk om peng, og da må man bare gjør det som trengs.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Tja, kanskje ....."Libress" stadion frister dere....?? :evil:
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Re: Inkompetent fjottledelse??

Post by Los-Loco »

J I P wrote:Hei Los-Loco!

Får du anledning til å dra på årsmøtet Onsdag 23. Februar?

http://www.glimt.no/index.php?ID=1&lang ... b7229e3063

Har vært ei drøy uke i Sveits med lite nettilgang, så årsmøtet gikk meg nok forbi. I tillegg ville jeg nok ikke ha hatt stemmerett der, for Tor Ove Falck fikk aldri knødd seg til å sende meg giro før nyttår, slik at jeg ble medlem og dermed kunne stille på årsmøtet med stemmerett.

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Post Reply