Ting skjer på Glimt.no!!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

Ting skjer på Glimt.no!!

Post by Baltus »

Light utgaven av glimtshopen er oppe å gå...

Det viser at hvis man etterspør noe så kommer det...
_________________________

6 måneder med snø og is uten
Tippeligafotball er alt for lang tid...
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

var ikke for tidlig at det skjedde.. Godt og se at ting skjer..
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Thomahawk
Posts: 156
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:09 pm
Location: Oslo

Jøss

Post by Thomahawk »

Jøss, er utvalget blitt større siden sist også eller? Helt klart at Glimt-ledelsen bruker Glimtforum.net i arbeidstia...Likte godt det strikkete adidas-skjerfet!
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Må si at den nøkkelringen ikke så ille ut :D
Ellers er det vel mange produkter der som er litt utdatert og fortjener en liten oppgradering i design...
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

Og de kunne nok tjent litt mer om de i stedet for å ha f.eks. 5 forskjellige drikkeflasker/termoser + en kopp, kunne lagt inn noe nyere og kanskje mer moderne.. Men godt å se at det skjer ting! Syntes også nyhetene blir oppdatert mye oftere enn før, og det er fint, da det jo er det viktigste. Men synes enda de mangler noe "ekstra", som får meg til å sjekke glimt.no i stedet for an.no eller Dagbladet, for den saks skyld.
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Ja som vanlig legger Glimtledelsen alt til rette for at vi supportere skal på fjelltur og ikke på kamp! Sekk, fjellflasker, termoser og matboks... Jeg sier ikke mer....
L.U*H.G
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Matboksen og drikke begeret har jeg.. har også hatt en termos men den gikk i knas.. de skulle ha hatt en ståltermos vist de først skulle ha.. til neste år får jeg også glimt vaskebøtte.. (den ligger på hytta til noen vener som bor i drammen de skal ikke opp før til neste år) men blir jeg og vaske mere? NJA tror ikke det
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
BørreA
Posts: 557
Joined: Fri Dec 03, 2004 9:43 am
Location: Bodø

Hva slags produkter ønsker dere?

Post by BørreA »

Hei!
Jeg ser at mange mener en del om innholdet i Glimtshop, og det er kult. Men kanskje dere kan komme med forslag til produkter dere mener Glimtshop bør inneholde? Konkrete forslag mottas med takk og alle forslag skal spilles videre som nydelige lissepasninger til dem som styrer Glimtshop-skuta!

mvh Børre A :)
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Det er kult med alt som kan lages av supportereffekter, ting som vi bruker i hverdagen. Jeg synes det er et poeng at ikke alt nødvendigvis skal relateres til fotballbruk. Jeg synes faktisk det er et poeng at en har med seg laget sitt i hverdagen, å vise alle en møter hvilket lag en holder med. Selv har jeg f.eks. en fin hverdags-skjorte, slips, fleece-genser, og armbåndsur med West Ham logo. Det er ingenting i veien for at ikke slike ting også kan tas med i Glimtshop-sortimentet. Men gjør nå for guds skyld ikke Glimt-logoen så voldsomt glorete og framtredende. Det er nemlig ikke særlig pent, og oppfordrer ikke til hverdags-bruk. Det oppfordrer mer til Harry-bruk i forbindelse med fotballkampene. Et gulsort slips med en nedtonet logo kunne kanskje vært stilig. Et slikt ville blitt obligatorisk på julebordet til tippelaget som jeg er med i. Garantert! 8)
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Litt dumt at Glimt-fargene er gul or sort, det er jo litt dystre farger.

Men en fleecegenser hadde vært knall, og spesielt når høsten kommer og man trenger noe å ha under drakten!
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

Fleecegenser hørtes bra ut..

Et annet forslag kan være ei formsydd t-skjorte for jenter (eller vanlig t-skjorte for gutter, da) med f.eks. en Glimt-logo på brystet eller noe sånn..

Noe à la dette:
http://img.photobucket.com/albums/v26/m ... ralaa2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v26/m ... ralaaa.jpg
Nå er jo verken mine tegnekunnskaper eller kunstneriske evner på topp, så jeg regner med at noen andre er i stand til å finne på noe mye bedre. Var mest for å gjøre det litt mer konkret hva jeg mener.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Dette har vært diskutert tidligere her på forumet, blandt annet i disse trådene:

http://glimtforum.net/phpBB2/viewtopic. ... mteffekter

http://glimtforum.net/phpBB2/viewtopic. ... mteffekter

I den siste linken kommer Ziggy stardust med et godt poeng synes jeg:
Ziggy Stardust wrote:Alle klærne trenger faktisk heller ikke være i helgult m/svartskrift eller helsvart med gul skrift.
Hva med f.eks en enkel hvit eller 'bortedrakt'-blå T-skjorte med en liten, diskre logo.
Skjønner i grunnen godt at folk ikke vil gå rundt i knallgule klær til daglig. Hvis man begynner med litt diskre ting til hverdags så vil kanskje terskelen for å kle seg i gult på kampdager bli litt lavere.

Kule t-skjorter hadde vært fint å fått til, kanskje med en nydesignet logo til bruk på klær.
VIF har f.eks en enkel blå skjorte med en stor rød V på, noe lignende kunne jo vært gjort i Glimt?




http://vpn.enovaprofile.com/Index.aspx
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Glimrende at Arild Råket er innlemmet i stallen til Glimt på glimt.no, men hvor er Håvard Sakariassen???
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Æ lika forslaget ditt Mariasha. Kunne så absolutt gått me ei sånn t-skjorte. Syns d e litt kjipt at draktan e så lite fasongsydd for de ser ut som non sekka uansett kor liten man kjøp de. De e jo åsså et poeng at de ska vær lang nok i arman åsså så derfor kan man ikke kjøp dem så alt for små heller.

Vil gjerne ha klær som e beregna for jenta, d hadde vært supert.

Å så kommer man jo ikke fra glimtbikinien min da som æ brenn så veldi for. Æ ønska glimtbikini i neste års kolleksjon :wink:
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
Post Reply