Tror Glimt på Nissen?

Moderators: Sulliken, Larsen

Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Nå kan det ikke være lenge igjen før han er ferdig.. Håper bare at han er god nok til og kunne gi litt konkuranse til noen slik at glimt blir hevet. Ønsker han alt vel, hadde bare vært helt kanonbra om han hadde vist seg og vært en reèl forsterking
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Kom til å tenke på...Hvilken sykt god midtbane Glimt får hvis de skaffer seg Ørjan og Nissen! :tenk

Vi ville hatt Ørjan, Runar, CB, Theting, Nissen, Olav og Stig på si.. :shock:

Noen jeg glemmer?
Ball?
_-BB-_

Post by _-BB-_ »

Gule Ørn wrote:Kom til å tenke på...Hvilken sykt god midtbane Glimt får hvis de skaffer seg Ørjan og Nissen! :tenk

Vi ville hatt Ørjan, Runar, CB, Theting, Nissen, Olav og Stig på si.. :shock:

Noen jeg glemmer?
Er Nissen virkelig SÅ god da? Syns bare det høres for godt ut til å være sant dersom en spiller kan heve et lag og samtidig ikke har spilt "profesjonell" fotball siden puberteten... At Haldorsen ser potensiale i han må jo tyde på at "har noe", men... De som har sett gutten/mannen spille; -kan han virkelig komme inn å heve laget?

Men, bortsett fra Nissen, som jeg ikke vet om jeg skal tro på, klinger Ørjan, Runar, CB, Theting, Olav og Stig riktig så godt i ørene mine! :)
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

_-BB-_ wrote:Er Nissen virkelig SÅ god da? Syns bare det høres for godt ut til å være sant dersom en spiller kan heve et lag og samtidig ikke har spilt "profesjonell" fotball siden puberteten... At Haldorsen ser potensiale i han må jo tyde på at "har noe", men... De som har sett gutten/mannen spille; -kan han virkelig komme inn å heve laget?
Han er jo et multitalent og er jo godt trent. Det jeg så av han i en treningskamp i vinter var hvertfall ikke avskremmende. Vil vel neppe gå rett inn og heve laget men han vil kunne forsterke stallen. men han har jo fått ett bra treningsopplegg med seg så blir spennede og se hva han kan bidra med.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

_-BB-_ wrote:Er Nissen virkelig SÅ god da? Syns bare det høres for godt ut til å være sant dersom en spiller kan heve et lag og samtidig ikke har spilt "profesjonell" fotball siden puberteten...
Så han i to kamp i vinter og jeg ble uhyre imponert! Jeg syns han var veldig lik Ørjan Berg i steget og hadde utrolig ballkontroll og stor fart.

Håper og tror at Nissen blir innlemmet i stallen vår, for han virker kanonspennende! Med en del treninger og kamper blir han en forsterking tipper jeg :D
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
_-BB-_

Post by _-BB-_ »

Kenneth wrote:Så han i to kamp i vinter og jeg ble uhyre imponert! Jeg syns han var veldig lik Ørjan Berg i steget og hadde utrolig ballkontroll og stor fart.

Håper og tror at Nissen blir innlemmet i stallen vår, for han virker kanonspennende! Med en del treninger og kamper blir han en forsterking tipper jeg :D
Jeg hører et forventningens brus... :) ...veldig lik Ørjan... ...utrolig ballkontroll... Spennende! Dersom Ørjan kommer hjem, kan det unektelig høres om som om vi har et luksusproblem på midten. Kanskje!
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Noen som har hørt noe mer? Er Nissen tilbake i Bodø og på trening eller???
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Er litt spent på denne karen og hans ferdigheter!
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Bodø/Glimt ligger nede på tabellen, og Start ligger øverst. Start henter David Hanssen og Bodø/Glimt skal bruke krefter på en 30 år gammel turner. Noe må være galt!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Kan du noe som helst om Økonomi?

I en perfekt verden så skulle selvsagt Glimt kunne gjort akkurat det samme, men glimt må leve i virkeligheten økonomisk, hvis ikke ryker profflisensen
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Nokia wrote:Kan du noe som helst om Økonomi?

I en perfekt verden så skulle selvsagt Glimt kunne gjort akkurat det samme, men glimt må leve i virkeligheten økonomisk, hvis ikke ryker profflisensen
Det er mulig at Nokia med sitt innsyn i økonomi synes det er fornuftig å kaste bort penger på mange spillere som ikke bidrar istedet for en som er klar førstelagsspiller, men jeg synes faktisk det er bedre å bruke penger på en Bosmanspiller som hever laget (som David Hanssen) enn å fylle stallen med mange som er "god på trening".

Jeg returnerer gjerne:
Kan du noe som helst om Økonomi, Nokia?
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Kan faktisk det, og som resten av verden er man nødt til å forholde seg til realitetene. At det kan diskuteres hvorvidt man skal bruke penger på Nissen er greit, men at man må satse på billige spillere for å overleve er desverre en realitet!
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Glimt må bruke pengene fornuftig. Det er nok rett, men de må likevel sørge for kvalitet. Uten kvalitet, da blir det ned en divisjon.

Det beste er at lønnen til Steinbakk, Brekke og Bjørkan eller Nissen, kan bli brukt til å holde Olsen, Berg og Ludde i klubben. Dersom disse forsvinner, da blir det dyrt å finne erstattere!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Kvalitetsspillere som ikke er gode nok for ast plass i førsteellvern er gull vært siden de er med og peiser de etabelerte spillerne og de er med på og gjøre de andre gode.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Nissen

Post by Taskeladdn »

Alexander Nissen fikk spilt sin første kamp tilbake fra USA, men han trenger tid.

B kampen mot Dønna/Hærøy
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Nissen på vent
Alexander Nissen er tilbake i Glimt og skal i løpet av den neste måneden opp til "vurdering".



Den tidligere landslagsturneren trener fast og spiller B-lagskamper, mens han avventer avklaring fra Glimt vedrørende om han blir tilbudt kontrakt.

– Det går helt greit utdanningsmessig, sier bodøgutten som avsluttet legestudiene i USA nylig.

Ifølge Glimts hovedtrener Ola Haldorsen ventes det ei avklaring om 29-åringen innen en måneds tid.
http://www.an.no/glimt/article1640775.ece
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

4 mål på Alexander Nissen i kampen Glimt2 mot Saltdalskameratene.

http://www.an.no/sport/article1654589.ece
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Sånn som situasjonen er pr i dag tror jeg at Glimt er helt nødt til og signere Nissen (det var en artig setning.) hvist ikke kan man komme til det at man ikke har noen spillere på trening. og det tror jeg vi ikke er tjent med hvertfall
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

kan nissen hjelp oss da :!: :?: :?:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Runar Berg!!! wrote:kan nissen hjelp oss da :!: :?: :?:
Sjekk dine PM`s Runar Berg!!!
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

gavepakke til ordspillkongene i Dagbladet ;)
Una mas cerveza.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Avisa Nordland
I tillegg skal prøvespiller Alexander Nissen være svært nær å få en Glimt-kontrakt
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Er dette lurt mon tro, kan han bidra på laget ??
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Tenkt den kompetansen han sitter med da...
Vil va en meget klok signering.. Her har vi en som sitter med vanvittige kunnskaper innen trening.. Pluss at han er ferdigutdanna nå...

Vil va ei genial signering...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Tja, kanskje man skulle ansette han som noe annet enn spiller??

Han opptar ko spiller lønn !!

Håper jeg tar feil, men er usikker på om han i skrivende stund og situasjon er rette spilleren!
Post Reply