Hvordan blir det ?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Guest

Hvordan blir det ?

Post by Guest »

Stig og håvard spiller begge midtspiss ? ingen av dem synes jeg passer som wing. derfor hvem mener _DU_ burde starte kampene til sesongen ? begge synes jeg er verdig en 1.lags plass men ergelig at de spiller på samme posisjon!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Stig kommer til å gå skadet i 1/3 av sesongen, så det er ikke ergerlig at Sakka og Stig bytter om midtspissplassen. :wink:

Stig KAN jo også spille midtbane, men det vil han nok ikke like....
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Helt umulig å si hvem som skal spille der på dette tidspunktet. Vi vet jo hva Stig står for når han er skadefri, men Sakka har ikke fått anledning til å bevise noe som helst. Kan godt hende Sakka kan utkonkurrere Stig, men mest sannsynlig blir han vel "reserve" for Stig som går skadet i ett sett. Det fine er at Stig nå kan ta seg tid til å bli bra igjen etter skade, og slipper å tyne seg på banen før han egentlig burde.

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

I første kampen i Kristiansand spilte sakka bare 20 minutter, og putta inn et mål..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Jeg tror og håper at Sakka blir spiss denne sesongen. Da kan heller Stig Spille midtbane. Han er ikke like god til og spille spiss som en gang var og er blitt mere en midtbane mann synes jeg Mens Jeg tror sakka er mere sulten på mål.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Los-Loco wrote:Helt umulig å si hvem som skal spille der på dette tidspunktet. Vi vet jo hva Stig står for når han er skadefri, men Sakka har ikke fått anledning til å bevise noe som helst. Kan godt hende Sakka kan utkonkurrere Stig, men mest sannsynlig blir han vel "reserve" for Stig som går skadet i ett sett. Det fine er at Stig nå kan ta seg tid til å bli bra igjen etter skade, og slipper å tyne seg på banen før han egentlig burde.

Los-Loco har talt!
Jeg er enig med Los-Loco her, sannynligvis er Stig fortsatt førstevalg.
Det fine er jo at man faktisk har konkurranse om en plass....
Sulliken wrote: I første kampen i Kristiansand spilte sakka bare 20 minutter, og putta inn et mål..
Sakka spillte i 65 minutter den kampen, ikke bare i 20 minutter.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

Det sto i papirutgaven av AN på lørdag at han spilte kun i 20 min. At han kom måtte ut med et vondt lår.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Sulliken wrote:Det sto i papirutgaven av AN på lørdag at han spilte kun i 20 min. At han kom måtte ut med et vondt lår.
Min feil, trodde Sakariassen startet den kampen jeg.....men han kom bare innpå i pausen. :oops:
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

Ser at de fleste her på forumet omtaler Sakariassen som " Sakka ". Synes nå å huske at han ble kalt for " Sak" sist han spilte i Glimt?? :)
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

Post by Baltus »

ble litt forvirret av dette Sakka snakket i begynnelsen, trodde det var Sami Sakka som ble diskutert..
_________________________

6 måneder med snø og is uten
Tippeligafotball er alt for lang tid...
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Post by Nesta »

Er ikkje dei to litt ulike? Er ikkje Sak ein spellar som skal utfordre bakrom meir enn det Stig gjør, medan Stig er eit oppspelspunkt på topp?

Meiner kanskje det kan vere eit poeng å hente fram to slike på topp og spelle 3 - 5 - 2 når ein må jage mål og ligg under.
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Nesta wrote:Er ikkje dei to litt ulike? Er ikkje Sak ein spellar som skal utfordre bakrom meir enn det Stig gjør, medan Stig er eit oppspelspunkt på topp?

Meiner kanskje det kan vere eit poeng å hente fram to slike på topp og spelle 3 - 5 - 2 når ein må jage mål og ligg under.
Ligg Under? Glimt blir vel ikke og ligge under.. denne sesonger vinner glimt alle kampene. Tar the double i år
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

Bateman26 wrote:
Nesta wrote:Er ikkje dei to litt ulike? Er ikkje Sak ein spellar som skal utfordre bakrom meir enn det Stig gjør, medan Stig er eit oppspelspunkt på topp?

Meiner kanskje det kan vere eit poeng å hente fram to slike på topp og spelle 3 - 5 - 2 når ein må jage mål og ligg under.
Ligg Under? Glimt blir vel ikke og ligge under.. denne sesonger vinner glimt alle kampene. Tar the double i år
Har du tatt syre???!?? :glis

Hadde vært hyggelig, men skjer nok neppe..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Lika innstillinga di bateman26! Bra d e flere enn mæ som e evi optimist! :D
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

Jeg er optimistisk, Jeg trur vi kommer til å gjøre en tålelig bra sesong, Men jeg er og realist. Det blir definitivt ikke the doubble, om enn hvor hardt vi ønsker det..
Last edited by Sulliken on Wed Jan 19, 2005 9:54 am, edited 1 time in total.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Alle store ting starter med en drøm. Og Når det er en utalt drøm kan det bli virkelighet.

og nei driver ikke med dop. Er så godt som helt avhold av alkohol også
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Post Reply