glimt trenger en ny spiss

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
tj
Posts: 35
Joined: Sun Feb 29, 2004 7:02 pm
Location: skedsmokorset
Contact:

glimt trenger en ny spiss

Post by tj »

i dag så man helt og tydlig at glimt har et spiss problem.glimt trenger en ny spiss som kan vinne hode dueller,og med fart i beina.man ser når stig johansen er borte at glimt er utrulig innefiktiv foran mål.problemet med spissene til glimt er at ingen er spiller som bengt seternes var.en slik spiller bør glimt kjøpe.
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Joda, tror ikke at noen vil krangle med deg på det.

Men da regner jeg med at du blar frem pengene til dette også? :roll:
Tippeligaen 2008.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Glimt trenger en ny spiss, kanskje en ny ving, en ny midtbanespiller og en ny back, gjerne en ny midstopper også. Jeg skal bare finne fram noen lottokuponger, og så er vi igang.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

En ny midtbane spiller er vel det Glimt trenger minst nå for tiden.. I følge Haldorsen så har glimt den beste midtbanetrioen i Norge. (Christian Berg, Runar Berg og Olav Råstad)
User avatar
GaleMathias
Posts: 138
Joined: Sat Feb 21, 2004 4:43 pm
Location: Trondheim

Post by GaleMathias »

Christian Berg på en av Norges beste midtbanetrioer.. god bedring!! få heller inn en ny midtbanespiller før vi får inn en ny spiss...
Blue is the color, football is the game! We`re all together, and winning is our aim!! Chelsea! CHELSEA!!
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

GaleMathias wrote:Christian Berg på en av Norges beste midtbanetrioer.. god bedring!! få heller inn en ny midtbanespiller før vi får inn en ny spiss...
Så du gårdagens Kamp?

C. Berg var faktisk god. Utrolig, men sant :shock:

Vi trenger en ny spiss.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

C.B var overraskende god faktisk det skal jeg være enig i.

Likevel synes jeg at Glimt skal kikke nærmere på David Hanssen nå som han er gratis.
En ny spiss hadde dog ikke vært å forakte, Glimt pøser jo ikke akkurat inn mål for å si det sånn.

Problemet er som alltid penger, dessuten, hvem skulle den nye spissen være?
Det er jo ikke noen vits å hente inn en som ikke er bedre en de vi allerede har.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

Jepp....også frykter jeg at uten noe innkjøp NÅ, blir vi sittende resten av sesongen og si "Sakkariassen er dritgo, bare vent til han slår gjennom". Ser for all del ikke bort i fra at han kan putte noen i løpet av sesongen, men vil nødig legge all offensiv tillit til mannen...
Una mas cerveza.
bigfish
Posts: 188
Joined: Sat Dec 04, 2004 12:18 pm
Location: Tromsø
Contact:

Post by bigfish »

Mener å huske dette om David Hansen; han kan spille både flanke midtbane og spiss. Litt potet. Mener han var god å takle også...

Eller husker jeg feil?
Hvis jeg husker riktig , hadde han vært perfekt i Glimt. En sånn spillertype som Dos Santos i vif er viktig å ha. Da dekkes flere plasser opp av en spiller. Og i en såpass liten stall som Glimt har er dette viktig.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Når det gjelder ny spiss, så ser det jo ut som om Kenneth Torvik Tønne utvikler seg veldig fint i Alta. Han har jo tidligere vært i Glimt, og får mye skryt for sitt spill i Alta. Alta har jo slitt i seriestarten, men jeg merker meg at media i Alta og motspillere har skrytt veldig av det Tønne har gjort. Fortsetter han slik, så forutsetter jeg at han spiller for Glimt kommende sesong.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Begod wrote:
GaleMathias wrote:Christian Berg på en av Norges beste midtbanetrioer.. god bedring!! få heller inn en ny midtbanespiller før vi får inn en ny spiss...
Så du gårdagens Kamp?

C. Berg var faktisk god. Utrolig, men sant :shock:

Vi trenger en ny spiss.
Kødder ikke nå, men C.B var igår over middels god. :twisted:
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Og jeg har stor tro på at Håvard sakkariasen kan bli en Hit
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Nokia wrote:Og jeg har stor tro på at Håvard sakkariasen kan bli en Hit
Har stor tro på den gutten...
So long, glimtforum.net
bigfish
Posts: 188
Joined: Sat Dec 04, 2004 12:18 pm
Location: Tromsø
Contact:

Post by bigfish »

Jeg har også tro på Sakariassen. Han må nesten få noen kamper før vi får panikk..
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

bigfish wrote:Jeg har også tro på Sakariassen. Han må nesten få noen kamper før vi får panikk..
Jepp, men ikke så altfor mange kamper...bør putte et par i løpet av de neste 3 kampene.
Una mas cerveza.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Han bør putte snart, helt enig!! Men gi gutten en sjans før vi starter å kritisere han :twisted:
bigfish
Posts: 188
Joined: Sat Dec 04, 2004 12:18 pm
Location: Tromsø
Contact:

Post by bigfish »

Novi wrote:
bigfish wrote:Jeg har også tro på Sakariassen. Han må nesten få noen kamper før vi får panikk..
Jepp, men ikke så altfor mange kamper...bør putte et par i løpet av de neste 3 kampene.
Helt enig.
User avatar
GaleMathias
Posts: 138
Joined: Sat Feb 21, 2004 4:43 pm
Location: Trondheim

Post by GaleMathias »

men kom igjen gutter... likavel om at c.berg gjør en middels god kamp, kan vi ikke plutselig si at han er en av norges beste midtbanespillere.. selv en blind høne finner korn vet dere... :lol: neida, men christian er en god og fin fyr og ha i stallen , men han holder ikke gjevnt nivå til å holde en midtbaneplass hele sesongen.. synes jeg! DAVID HANSSEN!!!!!!!!!!!! kom igjen da jævla late Glimt!
Blue is the color, football is the game! We`re all together, and winning is our aim!! Chelsea! CHELSEA!!
User avatar
GaleMathias
Posts: 138
Joined: Sat Feb 21, 2004 4:43 pm
Location: Trondheim

Post by GaleMathias »

og bye the way.. Sakkigol kommer :guns
Blue is the color, football is the game! We`re all together, and winning is our aim!! Chelsea! CHELSEA!!
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Trond Olsen må få mer spilletid. Kampen mot Rosenborg skiftet karakter da han kom inn og satte fart.

Sakariassen har 2 store sjanser mot Viking og 3 store mot Rosenborg. Alle spisser kan misse, men ikke hele tiden.
Tili
Posts: 224
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:48 pm
Location: Oslo

Post by Tili »

Synes det er litt merkelig at folk ber om en ny spiss når de to eneste forsterkningene Glimt har fått i år (teller ikke med Imingen) har vært spisser. Nå skal det sies at jeg ikke har så mye tro på Råket eller Sakariassen, men de har jo prøvd - vi har vel rett og slett ikke nok penger...
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Tili wrote:Nå skal det sies at jeg ikke har så mye tro på Råket eller Sakariassen
Jeg har supertiltro til Sakariassen...
So long, glimtforum.net
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

penthouse wrote:
Tili wrote:Nå skal det sies at jeg ikke har så mye tro på Råket eller Sakariassen
Jeg har supertiltro til Sakariassen...
Sakka kommer, slapp helt av. Gi gutten litt tid til å få pusta ut og senka skuldran, så ska dokker se at han blir bra.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Nærmere mål enn hva Sakariassen var i Stavanger er det vel umulig å komme uten at ballen faktisk går inn. Synes han har vært lovende, jeg.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
SirKellen
Posts: 65
Joined: Tue Apr 12, 2005 4:15 pm
Location: Ålesund,men fra Fræna downtown Elnesvågen.

Post by SirKellen »

Både Råket og Sakka kommer til og blomstre snart,Sakka er utrolig god i dueller,og han kommer til sjanser,snart løsner det for han. Og Råket,ja,hva kan jeg si som kommer fra Molde området,alle spillere som Molde har solgt eller gitt fra seg blomstrer i andre klubber. Råket kommer til å bli viktig i Glimt. Alle gode ting er 3,og i kamp nummer tre blir det seier.. Odd liksom 8)
:) Heia Glimt :) GOOO SPURS :)
Member of: Glimt i Midten og TottenhamsVenner
Post Reply