Bodø/Glimt - Ham-Kam - Kamptråd

Moderators: Sulliken, Larsen

tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Det her klar vi ikke å rot bort!!! Og de tre poengan her kommer akkurat når vi virkelig treng de!! No syns e alt ser lysar ut!! :glis
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Så får vi håte lillestøm taper i dag, så de holder seg under Glimt..
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Jørgen A.J. wrote:Så får vi håte lillestøm taper i dag, så de holder seg under Glimt..
Men samtidig, hvis RBK taper i dag, så er de bare ett poeng foran Glimt. RBK kommer nok helt sikkert til å ende opp blant de 3 beste i år, så da er det bare for oss å gjøre det like bra som RBK resten av sesongen, så kommer vi og høyt der oppe :wink:
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

tjongs wrote:
Jørgen A.J. wrote:Så får vi håte lillestøm taper i dag, så de holder seg under Glimt..
Men samtidig, hvis RBK taper i dag, så er de bare ett poeng foran Glimt. RBK kommer nok helt sikkert til å ende opp blant de 3 beste i år, så da er det bare for oss å gjøre det like bra som RBK resten av sesongen, så kommer vi og høyt der oppe :wink:
La oss heller håpe på uavgjort da..
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Uavgjort er bra!!
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

*puste lettet ut*
Slår vi Ham-Kam, klarer vi oss bra i år. Deilig var det ihvertfall å få hull på den berømte byllen. :)

Glimt for evig.
Tippeligaen 2008.
RBK
Posts: 15
Joined: Thu Apr 14, 2005 5:48 am
Location: bodø

Post by RBK »

GRATTIS FOLK :glis
veldig bra :)
jeg ble glad nå :D
Rbk får sin stjerne nr 2 i år om de vinner gull for da har de 20 gull i serien! :D
SLÅ DEN DERE FORPULTE OSLO FOLK!!!
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Da var livet atter herlig å leve!!!

Sven-Rune, med Glimt i hjertet :D :D
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Utrolig bra idag ja...kunne fort ha blitt flere mål etter 2-0...Ham-Kam var ufattelig dårlige idag. Jeg hadde på følelsen at dette kunne gå veien når de endelig fått klart for seg at Trond Olsen må spille fra start! :D
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Etter å ha lest kampreferat virker det som om Ham-Kam hadde sin del av sjanser, men at Glimt tronet i dag. ENDELIG!

Er fantastisk. Er så lettet, hadde en god følelse før kampen, men det hadde jeg før forrige kamp og... Hadde akkurat spådd Glimts mål nr to, da det 10 sekunder etterpå ble annonsert over speakeren på Ullevål. Knall. Da kunne jeg puste lettet ut.

Ikke mindre genialt var det å være på Ullevål i dag, 6-1 til Lyn. Molde var flatkjørte fra start, og veldig stakkarslige. Ble til og med ropt "rykker ned, rykker ned" til dem. Jeg tenkte jo da straks på vår situasjon, og holdt kjeft der og da. Dommer'n var IKKE noe å skryte av, men Lyn var konger og grusa Molde i 2 x 45min (+ekstratid)

:D
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

Så kampen.... Ham-Kam hadde noen gode muligheter... men Glimt rula vilt på banen!!! Dette var Godt :D :guns Der fikk Ham-Kam så det smakte.
User avatar
Ilupis
Posts: 1074
Joined: Mon Sep 27, 2004 12:33 pm
Location: Oslo/Bodø

Post by Ilupis »

Herregud æ e såå gla!!! Lenge sia æ har kjent den her hærlie "nu-har-vi-vunne"-følelsn, og d e so godt! Så kampen på webTV og æ likte d æ så! Og så va dåkker flenk å lag lyd. :D
Member of: T*I*L, Musketøsene
http://www.glimtsupporter.com
Pusu førr d!
User avatar
silje
Posts: 350
Joined: Tue Jan 25, 2005 12:00 pm
Location: Mitt hjerte i Stamsund men resten i Bodø :)

Post by silje »

hærregud kor eg ælske denna nu ha vi vunn følelsn :D :D
Mæ KNALL gult hjerte og bil!
I medgang å motgang!

Medlem av STAMSUND fan club og the muskutøs :)
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Va skikkeli deili rett og slett! Denne seiern fortjente vi :D
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Dagbladet har sagt sitt om kampen. Likte spesielt kommentaren til han Paulsen om publikum. Vis at supporteran blir satt pris på: http://www.dagbladet.no/sport/2005/05/01/430430.html
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Flere linker:

nettavisen:
http://dyn.tv2.no/sport/liveFrame.do?ma ... m=&timeTo=

glimt.no:
http://www.glimt.no/index.php?ID=1&lang ... odule=news

aftenposten:
http://fotball.aftenposten.no/nyhetsark ... leID=77706



Min personlige mening er at kristoffer Paulsen var soleklart banens beste spiller!
Synes ikke at han gjorde en eneste feil i hele kampen og var ofte rett mann i helt rett øyeblikk til å averge potensielt farlige situasjoner, stor kamp av Paulsen.

Theting gjorde også en meget god kamp, ellers var det vel ingen Glimt spillere som egentlig gjorde seg bort idag.

Herlig seier og veldig, veldig viktig, dette var fantastisk :D
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Artig at TV2 og Salater-fyren raporterer at Hamkam hadde de fleste sjansene. Hva i helvete feiler det fyren?
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Jeg merker meg ordene (var det NRK?) at dette var en arbeidsseier for Glimt. Og jeg merker med at Trond Olsen og Stian Theting startet kampen. Dessuten er det brillefint at Sakariassen lykkes, dog uten å score. Og at Stig Johansen begynner å få kontroll på den ulykksalige tåa.

Og vet dere hva? Det er bare 4, gjentar fire poeng, opp til fjerdeplassen! Så er det sagt. Men husk at Aalesund og Brann har en kamp til gode i morgen. Glimt ligger fortsatt nest sist og ingen kamper er lette. Det blir slitsomt arbeide også videre. Men endelig lykkes det. Og livet er ikke så svart som det har vært.

Etter rapportene å dømme hadde HamKam sine tilløp i første omgang. Og TV2 gjorde et stort nummer av at en spiller på Glimt var i offside-posisjon og forstyrret keeper på den første scoringen. Jeg synes ikke en annulering var så åpenbar. Dessuten forandret skuddet fra Paulsen retning i en HamKam spiller og da er man vel ikke offside?

Runar Berg står i tillegg fram som han skal. Kjempebra!

Nå kommer kampene tett. Brann borte om 4 dager, VIF hjemme neste helg og så TIL borte 16. mai. Her er det bare å brette opp ermene. Ingen grunn til å ligge på laurbærene. Og ingenting er umulig i den norske serien!
Masinga
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Dagens høydepunkt for meg er forabeidet Håvard gjør før 2-0. Rett og slett helt glimrende kantspill av gutten ved den anledninga. Klasse, rett og slett.

Ellers synes jeg Theting fortjener ros for det han gjør i dag. Bra kamp.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Jeg er i den heldige situasjon at jeg kan referere til denne siden for mine kommentarer rundt kampen:
http://www.nrk.no/sport/fotball/tippeli ... 13821.html

8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Masinga wrote:Det er bare 4, gjentar fire poeng, opp til fjerdeplassen! Så er det sagt. Men husk at Aalesund og Brann har en kamp til gode i morgen. Glimt ligger fortsatt nest sist og ingen kamper er lette. Det blir slitsomt arbeide også videre.
Når Brann-Aalesund spille i dag, håpe æ jaggu at Brann vinn. Koffer? Jo, fordi æ mene Brann e medaljekandidat, og at Glimt kommer til å ha problemer med å henge på dem fremover. Derfor e det "enklere" for Glimt om Aalesund tape, i og med at det e mer reelt at Aalesund havne bak Glimt på tabellen.
Masinga wrote:Og TV2 gjorde et stort nummer av at en spiller på Glimt var i offside-posisjon og forstyrret keeper på den første scoringen. Jeg synes ikke en annulering var så åpenbar. Dessuten forandret skuddet fra Paulsen retning i en HamKam spiller og da er man vel ikke offside?
Så lenge Glimtspillern står i off-side pos i det ballen forlate støveln til medspillern, spille det ingen rolle om den går via motspiller. Har sedd mange dommera som, korrekt, har avblåst for off-side.
Men det spille ingen rolle i dag, mål blei det, og tre poeng i lomma!!
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Yess, Endelig seier!! Har venta på denne sia serie starten :wink:
3 poeng, nu e det ikkje langt opp til de andre lagen..
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

tjongs wrote:Uavgjort er bra!!
Det va det æ sa... Det va bra for glimt :D :D
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Masinga wrote: Og vet dere hva? Det er bare 4, gjentar fire poeng, opp til fjerdeplassen!
Jeg må begynne dagen med å rette meg selv! Det er bare 3, gjentar tre, poeng opp til fjerdeplassen.
Masinga
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

DonCato wrote:Når Brann-Aalesund spille i dag, håpe æ jaggu at Brann vinn. Koffer? Jo, fordi æ mene Brann e medaljekandidat, og at Glimt kommer til å ha problemer med å henge på dem fremover. Derfor e det "enklere" for Glimt om Aalesund tape, i og med at det e mer reelt at Aalesund havne bak Glimt på tabellen.
Er enig i at jeg håper på Brann-seier, men jeg har ikke samme begrunnelse som deg DonCato. Jeg tenker mer sånn at Brann vil bli vesentlig verre å ha med å gjøre neste kamp dersom de har tapt forrige. Optimalt resultat vil være en steintøff kamp som sitter i beina på Brannspillerne i flere dager, gjerne et rødt kort til Winters eller Sæternes, og Brannseier til slutt! Vi har fortjent noen marginer på vår side nå!

Los-Loco har talt!
Last edited by Los-Loco on Mon May 02, 2005 9:06 am, edited 1 time in total.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Post Reply