Bra sesongkortsalg

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Bra sesongkortsalg

Post by Nesta »

Dette lovar bra. Cupfinalen i fjor gav meirsmak. Interessen rundt Glimt er på tur oppover. Det er selt 2 400 sesongkort no mot 1700 i fjor. com on, dokker som har sjansen og er i byen og omlandet. Løp og kjøp!
Det er ein garanti for at klubben har sikre inntekter
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Ikke minst kan man legge til at om man er eier av sesongkort har man forkjøpsrett til Uefa cup kampene og Royal League om vi kommer med i den.

Et lite spørsmål til deg Nesta, hvor kommer tallet 2400 fra?

Det siste jeg husker å ha lest er i slutten av januar, da var salget nådd ca 2000, Gunnar Carlsen uttalte også at han håpet salget skulle komme opp i 2300-2500 solgte sesongkort.
User avatar
Thomahawk
Posts: 156
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:09 pm
Location: Oslo

Får hjemlengsel!

Post by Thomahawk »

Jeg får hjemlengsel av mindre. Dere aner ikke hvor hardt det er å være fraflyttet når sesongstart nærmer seg. Heldigvis bor jeg i hovedstaden og kommer til å få sett en del kamper håper jeg. Om jeg får jobbtilbud i Bodø er jeg ikke vanskelig å be når det er slike supporter-tilstander der. Denne sesongen kommer til å bli minnerik, det er jeg sikker på!
Ralph: "Daddy, I'm scared. Too scared to even wet my pants."
Chief Wiggum: "Just relax and it'll come, son."
User avatar
Thomahawk
Posts: 156
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:09 pm
Location: Oslo

Allright!

Post by Thomahawk »

Yess, nå har jeg to stjerner!!!!! Endelig! :D
Ralph: "Daddy, I'm scared. Too scared to even wet my pants."
Chief Wiggum: "Just relax and it'll come, son."
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

To stjerner på meg også. Jeg har gått fra å være Nybegynner til Junior Medlem, hva nå det er for noe. Blir spennende å se hva 3 stjerner bringer!
Masinga
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

:lol:
Dette blir en kjempesesong både på tribunene og på banen for glimt 8)

Tallet 2400 er hentet fra Glimt adm :lol: Men tipper at salget slutter på ca 2700 tot.


Heia Glimt
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Nå har det kommet opp på AN også, vi som ikke hfår papirutgaven må vente til de legger det ut på nett vet du :)

Her er linker i alle fall, måtte salget bare stig og stige!!

http://www.an.no/glimt/article918561.ece
Espen
Posts: 325
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen »

Var på glimtkontoret idag for å ordne noen supporterting, og da sa gunnar carlsen at dem har solgt over 2000 sesongkort og kom snart til å måtte selge sesonkort på sidene av adidas tribuna

Tror 2004 sesongen blir et stort pluss med publikumsinntekter, hvis prestasjonene holder mål :)
Espen Sedeniussen
Mariasha
Posts: 2715
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 41 times

Post by Mariasha »

Jeg har spekulert litt på noe.. Hva koster de billigste sesongkortene, uansett hvor på stadion? Er litt pengelens, men skulle gjerne hatt meg et sesongkort.. Har prøvd å følge med på treningskampene, men det eneste jeg har hørt der er priser på Adidas-tribunen. Er det kun til Adidas de selger sesongkort?
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Klippet fra AN:

...Det betyr at neste års sesongkort ligger prismessig på 1.100 kroner (tribunen bak mål), 1.750 (gammeltribunen + E og J-felt på nytribunen), 2.000 (F og I-felt) og 2.500 kroner for de mest sentrale feltene på den nye hovedtribunen.

link:

http://www.an.no/glimt/article814118.ece
Sewerbird
Posts: 371
Joined: Sat Feb 21, 2004 12:08 am
Location: Bodø

Post by Sewerbird »

2400 er mye det. Når vi har et snitt på 4-5000...Tørr vi håpe på et fullsatt Aspmyra 16.Mai mot Tromsø? :D
-Selvsagt.

Meld dere inn i supporterklubben øyeblikkelig !!
Espen
Posts: 325
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen »

Mariasha, Meld deg inn i supporterklubben da :p

Da får du sesongkort og glimtdrakt + medlemsskap for 1200,-

billigere finner du ikke :D
Espen Sedeniussen
Mariasha
Posts: 2715
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 41 times

Post by Mariasha »

Jeg har tenkt litt på det, men prøver å få med meg noen andre folk, Espen :p Får se hva det blir til :)
Har ikke så veldig lyst å melde meg inn alene, mens vennene mine sitter en heelt annen plass :roll:
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

sesongkort

Post by Nesta »

Sorry at eg er treg å svare, men det var Aftenposten som hadde ring rundt til eliteserielaga i går eller dagen før. Glimt ligg til samanlikning godt foran lillebror i nord, TIL. Dei hadde berre selt 700 sesongkort, men det er jo ikkje så verst tatt i betraktning at dei var eit bånnlag i fjor. Det skal jo liksom vere litt klasseforskjell mellom dei gode og dei andre. Det hører forresten med til historia at prisen er lav på Glimt sine kort. Det er ein prisverdig profil...
Helsing frå ein som godt kunne tenkt seg å sjå fleire live-kampar..
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16632
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

hæ? Dra opp en 2 år gammel tråd for hva?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Post Reply