Ørjan?

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Ørjan?

Post by FSHelgeland »

I disse tider, hvor vi sliter litt og diskusjonen går om Berg... Hva med et par sesonger nå med Runar og Ørjan i lag. Hadde vel vært drømmen...

se artikkeln i VG

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279132
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Er vel litt sånn det bruker og være innimellom en journalist skriver den "gode" gamle ørjan skal hjem til bodø saken..
Runar Berg ønsker å avslutte karrieren sammen med broder Ørjan i Glimt
og det er jo noe om ikke anner så presser han Runar på
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Ja men det hadde vel vært noe det, med Brødrene Berg på Midtbanen på ei flott Aspmyra matte av ekte kunstgress....
User avatar
silje
Posts: 350
Joined: Tue Jan 25, 2005 12:00 pm
Location: Mitt hjerte i Stamsund men resten i Bodø :)

Post by silje »

FSHelgeland wrote:Ja men det hadde vel vært noe det, med Brødrene Berg på Midtbanen på ei flott Aspmyra matte av ekte kunstgress....
ha vært lykke :D
Mæ KNALL gult hjerte og bil!
I medgang å motgang!

Medlem av STAMSUND fan club og the muskutøs :)
User avatar
Sunshine
Posts: 768
Joined: Tue Feb 24, 2004 8:42 am
Location: Oslo

Post by Sunshine »

FSHelgeland wrote:Ja men det hadde vel vært noe det, med Brødrene Berg på Midtbanen på ei flott Aspmyra matte av ekte kunstgress....
Er det lov å begynne å drømme? Hadde vært flott! :D
bigfish
Posts: 188
Joined: Sat Dec 04, 2004 12:18 pm
Location: Tromsø
Contact:

Post by bigfish »

Dette har jeg trodd lenge og jeg tror det ennå.

Ørjan kommer gratis i juni. RBK sin stall har alt for mange midtbanespillere.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

bigfish wrote:Dette har jeg trodd lenge og jeg tror det ennå.

Ørjan kommer gratis i juni. RBK sin stall har alt for mange midtbanespillere.
Ja hadde livet vært så vel at Ørjan hadde kommet i 1 juli.. Da hadde kanskje Glimt klart sølvplassen som jeg har tippet de på...eller kanskje Royal.. Hadde uansett vært herlig å sett Runar og Ørjan i toppslag utfoldet seg på ei nypreparert matte utpå sensommern... Uhmmm liflige drømmer....
Puggsy
Posts: 157
Joined: Mon Apr 11, 2005 3:51 pm

Post by Puggsy »

midtbanen Ørjan Olav/CB Runar
oh.
*drømmeland*
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Denne gangen tror jeg faktisk at det kan bli en hjemkomst!! :)
Lars Hasvoll Bakke
Polemikonstabel
Posts: 946
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:33 pm
Location: Oslo

Post by Lars Hasvoll Bakke »

Dette gjenntar seg vel omtrent hvert jævla år. Ørjan, den jævla luremusa, er ute og hinter om at han kanskje har litt lyst å komme tilbake til Glimt. AN og halve Bodø tar av, men så blir det ingen ting av. Skulle ønske han bare kunne sagt det som det er, at han blir der til han dør.
User avatar
silje
Posts: 350
Joined: Tue Jan 25, 2005 12:00 pm
Location: Mitt hjerte i Stamsund men resten i Bodø :)

Post by silje »

Han bli vel ikkje akkurat der tell han dør :D hihi
"æ e bodø glimt til æ dør"
Han ha jo lenge sagt han vil telbake tell Bodø, å nu ser han vel snart enden på karriera si som fotballspiller, så håpa d e nåkka i d denna gongen :D
Kryssa fengra før at han kommer telbake mens han ennu e god!
Mæ KNALL gult hjerte og bil!
I medgang å motgang!

Medlem av STAMSUND fan club og the muskutøs :)
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Ørjan e trolig smartere enn mange andre. Æ trur han ser at skuta fra bartebyen sansynligvis e på vei ned, og han spekulere trolig heftigere enn nån gang på om tidspunktet for å kom tilbake til Glimt nu e riktig.

Min spådom e at han ikke signere ny kontrakt med rbk, og at han for en symbolsk sum fær nordover i løpet av sommern.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

DonCato wrote:Ørjan e trolig smartere enn mange andre. Æ trur han ser at skuta fra bartebyen sansynligvis e på vei ned, og han spekulere trolig heftigere enn nån gang på om tidspunktet for å kom tilbake til Glimt nu e riktig.
Ørjan smartere enn andre? Tror jeg er en kraftig overdrivelse! Du skal vel ikke akkurat kvalifisere til Nobelpris for å se at RBK sliter max, og mest sannsynlig ikke klarer gull for første gang siden 1991.

Er spent på å se hvordan Ørjan spiller når han kommer tilbake etter skade. Ørjan har spilt nesten skadefritt gjennom hele karrieren, og når han nå får en skade i "høy alder" som setter han ut for lang tid, tror jeg fort det kan gå nedover med mannen. Kanskje blir han litt mer reservert i dueller av frykt for nye skader, og da skal det ikke mye til før han bare er en helt allminnelig midtbanespiller. Og en helt allminnelige midtbanespiller nærmere 40 år er vel ikke akkurat en drømmespiller for Glimt....

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Los-Loco wrote:Kanskje blir han litt mer reservert i dueller av frykt for nye skader, og da skal det ikke mye til før han bare er en helt allminnelig midtbanespiller
Ser ikke for meg at Ørjan sparer på kruttet i duell men klart han er jo ikke tjue lengre..
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
_-BB-_

Post by _-BB-_ »

Los-Loco wrote: Er spent på å se hvordan Ørjan spiller når han kommer tilbake etter skade. Ørjan har spilt nesten skadefritt gjennom hele karrieren, og når han nå får en skade i "høy alder" som setter han ut for lang tid, tror jeg fort det kan gå nedover med mannen. Kanskje blir han litt mer reservert i dueller av frykt for nye skader, og da skal det ikke mye til før han bare er en helt allminnelig midtbanespiller. Og en helt allminnelige midtbanespiller nærmere 40 år er vel ikke akkurat en drømmespiller for Glimt....

Los-Loco har talt!
Jeg deler noe av Los-Loco's skepsis her. I tillegg kan man stille spørmål ved motivasjonen hans. Han har "endelig" kommet hjem, han begynner virkelig å dra på åra og han skal trappe ned... Hmmm...

På den andre siden er jo Runar og Ørjan levende legender i Glimthistorien. Endelig sammen igjen på midten! Kanskje de tar ut det lille ekstra på slutten av karrierene sine, for moderklubben sin... Hareide kommer til byen, bor på SAS-hotellet en uke og trygler og ber (kanskje han til og med feller en tåre?) for at de begge skal slutte seg til landslaget igjen... :mrgreen:

Og Dutte ble vel kåret til årets spiller som 40-åring!?
User avatar
Sunshine
Posts: 768
Joined: Tue Feb 24, 2004 8:42 am
Location: Oslo

Post by Sunshine »

Tror ikke det er umulig at han kommer tilbake til glimt, men vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste. Deretter gjenstår det å se!
User avatar
silje
Posts: 350
Joined: Tue Jan 25, 2005 12:00 pm
Location: Mitt hjerte i Stamsund men resten i Bodø :)

Post by silje »

Bateman26 wrote:men klart han er jo ikke tjue lengre..
Han begyn å bli en gammel mann, så vesst han vil avslutt karriera si i Glimt e d på tide å gjør d nu. Før vi vil ikkje ha en avdanka fotballspiller. Vi vil jo ha han mens han ennu e go!!!
Så skjønna egentlig godt skepsisen som e ute å går blant folk.......
Mæ KNALL gult hjerte og bil!
I medgang å motgang!

Medlem av STAMSUND fan club og the muskutøs :)
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Men så har vel brødrene Berg mye av genan t sin far, og som andre ha sagt tiliar i den hær tråen... Dutte va go jævli lenge.... Trur Ørjan vil vær blant Norges beste spellera når han fylle 40... Nei få Ørjan heim NU!!!!!
User avatar
silje
Posts: 350
Joined: Tue Jan 25, 2005 12:00 pm
Location: Mitt hjerte i Stamsund men resten i Bodø :)

Post by silje »

FSHelgeland wrote:Men så har vel brødrene Berg mye av genan t sin far, og som andre ha sagt tiliar i den hær tråen... Dutte va go jævli lenge.... Trur Ørjan vil vær blant Norges beste spellera når han fylle 40... Nei få Ørjan heim NU!!!!!
Ikkje misforstå!! E en stor fan av Berg familien å vil gjerna ha han Ørjan i Glimt!!! Men vil jo gjerna ha han NU å ikkje om nån år........
Å se brødrene Runar og Ørjan på Glimt sin midtbane vil vært LYKKE
Mæ KNALL gult hjerte og bil!
I medgang å motgang!

Medlem av STAMSUND fan club og the muskutøs :)
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Vi får håpe at en god Ørjan tar noen gode sesonger i Bodø, og at dette ikke bare er et triks i forhandlingene med Rosensorg....

Forøvrig finnes det vel denne tråden et annet sted?
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Ørjan Berg blir dyr! Det må være bedre å bruke millioner på unge spillere!
Rosenborg er villig til å tilby Berg 2-årskontrakt, og da er han sikkert garantert millioner.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg tror desverre ikke at Ørjan kommer til Glimt, har ikke noen grunn til å tro det men.....det ville ha overrasket meg veldig om han så gjorde
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Ørjan kan da vel ikke bli så dyr, han må da ha tjent penger nok nå. Gi han samme lønn som Runar og få han til å komme hjem og avslutte karrieren i landsdelen der han hører hjemme. Noe annet vil jo være en skam.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

FSHelgeland wrote:Ørjan kan da vel ikke bli så dyr, han må da ha tjent penger nok nå. Gi han samme lønn som Runar og få han til å komme hjem og avslutte karrieren i landsdelen der han hører hjemme. Noe annet vil jo være en skam.
Jeg sitter med en følelse av at Ørjan kommer!!
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

I grunn er jeg MØKK lei av å spekulere i dette.... det har jeg gjort hvert år, i hvor mange år vet jeg ikke, men et par!
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Post Reply