Kamptråd Bodø/Glimt - Molde

Moderators: Sulliken, Larsen

tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Klarte ikke dy meg... :guns
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
DieZel
Posts: 46
Joined: Mon May 24, 2004 12:59 pm
Location: Bodø

Post by DieZel »

tjongs wrote:Klarte ikke dy meg... :guns
Jeg kan da umulig være den eneste som sitter inne med enormt mye frustrasjon over det Glimt presterer for tiden. Ikke alt som kommer ut da som er like saklig... men... jeg blir bare trist og lei av å se på Glimt og tabell for tida...
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

DieZel wrote:men... jeg blir bare trist og lei av å se på Glimt og tabell for tida...
Du e ikke eneste. Æ som virkelig hadde forhåpninga om Glimt i cupfinalen på Ullevaal den her sesongen. Skuffa, igjen..
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

DieZel wrote:
tjongs wrote:Klarte ikke dy meg... :guns
Jeg kan da umulig være den eneste som sitter inne med enormt mye frustrasjon over det Glimt presterer for tiden. Ikke alt som kommer ut da som er like saklig... men... jeg blir bare trist og lei av å se på Glimt og tabell for tida...
Alle her inne er vel frustrerte, men jeg håper det du skriver er at utslag av den frustrasjonen, og at du faktisk har tenkt å fortsette med å gå på Aspmyra! Er allerede nok av folk i Bodø som går på kamp en gang i året, den gangen RævBK kommer på besøk...
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Det verste jeg vet er supportere som bor i Bodø og sitter inne å følger med Glimt, og selv mener de er supportere.. Er det noen her av den sorten så kom dere på kamp!
Ball?
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

tjongs wrote:Sjekk linken under, der har du 25 valgmuligheter, du kan jo selv velge hvor du vil søke plass :evil:

http://www.bodo.no/index.php?ID=393&lan ... =tjenester
:glis jævlig bra, tjongs!

Ja, i DieZel har vi funnet et utmerket eksemplar av arten "Bodøværing". En art en vanskelig skulle tro eksisterte, men som dessverre alltid har formert seg ut over eget habitus i alle de år. Denne rasen har stort sett en negativ mening om det meste og håper livet skal bli bedre om en slutter å engasjere seg i det.

Denne arten er forsøkt utryddet, men en har dessverre ikke kommet dit hen enda... :wink:

God bedring, DieZel...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Jaja, trist men kanskje like greit... Sånn som spelle e no så har Glimt kanskje nok med serien...mager trøst kanskje, men viktigste e jo tross alt å berg plassen....
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Jeg skjønner Dizel veldig godt jeg. I dag satt jeg selv og lurte på hvorfor jeg orker og gå og sitte og se på Glimt spille mindre bra fotball. Dagens kamp var bare en ting og om.. elendig. Ja vet at vi har skader og alt det der men alikevell var det ikke en bra fotballkamp. Det er et faktum som ingen kan krangle på.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
steinhard i klikken
Posts: 195
Joined: Fri May 13, 2005 5:04 pm

Post by steinhard i klikken »

dalers wrote:
tjongs wrote:Sjekk linken under, der har du 25 valgmuligheter, du kan jo selv velge hvor du vil søke plass :evil:

http://www.bodo.no/index.php?ID=393&lan ... =tjenester
:glis jævlig bra, tjongs!

Ja, i DieZel har vi funnet et utmerket eksemplar av arten "Bodøværing". En art en vanskelig skulle tro eksisterte, men som dessverre alltid har formert seg ut over eget habitus i alle de år. Denne rasen har stort sett en negativ mening om det meste og håper livet skal bli bedre om en slutter å engasjere seg i det.

Denne arten er forsøkt utryddet, men en har dessverre ikke kommet dit hen enda... :wink:

God bedring, DieZel...

æ har et godt råd til diezel.....gå på do :lol:
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

yellow wrote:Nå tror jeg Molde er ute etter å rette opp det forsmedelige inntrykket de gjorde her på Hamar på søndag! Dette blir ikke plankekjøring. Men jeg tror Glimt tar dette hjem.
Når det er sagt, så er jeg ganske likegyldig til hele cupen. Det viktigste nå er at vi berger plassen i eliteserien. Taper vi i morgen har vi kun serien å konsentrere oss om. Men et tap til styrker ikke akkurat selvtilliten. Det er faktisk den viktigste grunnen til at de bør vinne i morgen, -mener nå jeg da.
Kan ikke annet enn å sitere meg selv i en sådan stund!
Selvfølgelig er det skuffende, men nå kan Glimt konsentrere seg om å berge plassen i TL. Både laget og vi skal legge en begredelig vårsessong bak oss og konsentrere oss om høstsessongen. Er 100% sikker på at spillere, trenere, og ledelse er fullt klar over at noe bør gjøres. Og jeg er overbevist om at forandringer kommer. Forandringer som kommer laget til gode. Hvilke vet ikke jeg, men jeg har full tillit til å noe blir gjort.
Er ikke det spor redd for at Glimt rykker ned, og jeg er glad for at nedturen kommer på våren. Da er det alltids tid til å rette opp ei skakseilt skute. Fatt mot, folkens! Vi er i TL også til neste år!!
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Marlene
Posts: 90
Joined: Mon Jan 31, 2005 10:31 pm
Location: Bodø

Post by Marlene »

æ har faktisk ondt i mæ nu, det e så forbanna bittert!
Æ tippe at glimt rykke ned til 1.div vess det hær ska hold på samme vises til sesongslutt...Men æ krysse fingran som bare det på at glimt e ett høstlag...Men sånn som d hær går så bevise det egentlig bare at dæm ikke e god nok for TL...
Faen heller...æ vet ikke ka æ ska gjør...det nytte jo ikk å gå på kampan å heie fram glimt engang....men ikke misforstå, e ikke medgangsupporter...æ e bare så frustrert....
User avatar
silje
Posts: 350
Joined: Tue Jan 25, 2005 12:00 pm
Location: Mitt hjerte i Stamsund men resten i Bodø :)

Post by silje »

Marlene wrote:e ikke medgangsupporter...æ e bare så frustrert....
skjønna så altfor godt tanken din......
Mæ KNALL gult hjerte og bil!
I medgang å motgang!

Medlem av STAMSUND fan club og the muskutøs :)
User avatar
Christine
Posts: 26
Joined: Sun Aug 01, 2004 9:46 pm
Location: Meløy

Post by Christine »

ja.. høsten har jo en tendens til å bli gul.. får håpe på det i år også. :) eller.. vi får si at vi VET den blir gul.. optimisme er en fin ting..:)
Bodø/Glimt førr evig! :-)
Puggsy
Posts: 157
Joined: Mon Apr 11, 2005 3:51 pm

Post by Puggsy »

finnes det en norsk spiller på molde ?
OTH
Posts: 2271
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Post by OTH »

Puggsy wrote:finnes det en norsk spiller på molde ?
Begynner å bli mindre å mindre av de nå ja. La oss legge det sure tapet i cupen bak oss og se fremmover. Nå får gutta en vell fortjent pust i bakken så kan de starte friske og opplakte mot Viking og finne flyten slik at vi greier oss med god margin. Kansje kan vi fortsatt greie RL plass.

Evig opptimist.

Frenkongen
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Bateman26 wrote:Ja vet at vi har skader og alt det der men alikevell var det ikke en bra fotballkamp. Det er et faktum som ingen kan krangle på.
Det er et "faktum" jeg ihvertfall kan være med å diskutere. Glimt spilte tidvis GLIMRENDE. Men de har konsentrasjonsproblemer bak. Der er de til tider svært avventende når det kommer til duellspillet.

Og framover mangler de fortsatt en goalgetter med selvtillit. Stig var målkåt idag, men er nok fortsatt hemmet av skaden. Vosko, vi er utålmodige! Samtidig synes jeg å ane at Olas valg underveis i kampen tydeligjør litt desperat frustrasjon også fra benken.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

dalers wrote:Det er et "faktum" jeg ihvertfall kan være med å diskutere. Glimt spilte tidvis GLIMRENDE. Men de har konsentrasjonsproblemer bak. Der er de til tider svært avventende når det kommer til duellspillet.

Og framover mangler de fortsatt en goalgetter med selvtillit. Stig var målkåt idag, men er nok fortsatt hemmet av skaden. Vosko, vi er utålmodige! Samtidig synes jeg å ane at Olas valg underveis i kampen tydeligjør litt desperat frustrasjon også fra benken.
Hva handler fotball om? det handler vel strengt tatt om en ting. Vinne kamper og hvordan vinner man kamper, jo man skårer flere mål enn motstanderen. Da hjelper det ikke at Stig er målkåt. Da hjelper det ikke at konsentrasjonen bak blir borte. Da hjelper ikke Ola`s taktiske valg siden det ikke blir det vi aller mest vil ha flere mål en motstanderen.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
bnordk
Posts: 291
Joined: Mon Aug 30, 2004 2:22 pm
Location: Drammen

Post by bnordk »

Var en utrolig skuffende 2. omgang i går. Synes også supporterne skuffet litt. Veldig lite trommer da Glimt trengte oss som mest.....
Frustrerende likevel å se de 3 bak sende ballen frem og tilbake til hverandre de siste minuttene i stedet for å få den fram mot Kjølner som skulle være lett å få øye på der oppe! Men nå skal Lyn få unngjelde! Ketchup-effekten kommer snart! Møt opp på søndag og se årets snuoperasjon! :guns
Den Gule Fare
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

dalers wrote: Det er et "faktum" jeg ihvertfall kan være med å diskutere. Glimt spilte tidvis GLIMRENDE.
Dette er i beste fall en sannhet med modifikasjoner. Du skal ha ros for at du makter å trekke ut positive elementer fra en ellers horribel forestilling.

MEN: totalt sett var gårdagens kamp begredelig, og til tider vond og se på.
Backrekka var uvanlig usikker i går, Paulsen slo flere ganger ballen rett til en motspiller i farlig posisjon.. Brekke hadde tydelige plasseringsproblemer ved enkelte anledninger, og virka rusten på dette nivået.

Angrepsmessig spilte Glimt bra i 15 minutter av 1.omgang, før de møtte et defensivt Molde-lag som naturlig nok la seg langt bak etter det andre ledermålet.. Det hele ble fantasiløst og stakkato, og den lange ballen ble hentet frem gang på gang. Slik vil jeg ikke se Glimt spille.

Når det gjelder Ola Haldorsens disposisjoner, har jeg egentlig kun et eneste ankepunkt. Ola plikter å bruke de spillerne som til en hver tid er best.. I så måte burde Trond Olsen vært kasta innpå i pausen! Ut med Stig, inn med Trond O... (ikke Råstad).

Mulig han har kondis som en undulat, men han sprang mer de få minuttene han fikk spille, enn enkelte av de andre Glimtspillerne gjorde hele kampen. Det blir for dårlig, rett og slett.

Jeg vet at Glimt har en tynn stall, jeg vet at Glimt har slitt med skader, jeg vet at Glimt ikke har penger..

MEN:
Det blir bare mer og mer tydelig for meg at dette laget trenger forsterkninger NÅ! Hvis ikke rykker vi RETT ned i første.... garantert.
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Faktisk bare glad for at jeg ikke var på kampen igår. Ufattelig trist statistikk Glimt har hjemme i år. Bedrøvelig rett og slett. :cry:

Men vi får håpe høstsesongen blir bedre.

Er fremdeles optimist når det gjelder å unngå nedrykk da... :)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

SELVSAGT er det lov å deppe etter en slik forestilling!! Dette er tragiske greier!!

minste man kan forlange av godt betalte spillere er knallharde dueller der de blør for klubben!!

Eneste som får godkjent av meg igårdagens kamp er Sakka og Kjølner!! De ville, de sloss men ble helt alene!! Og fotball er et lag spill!!!

Her må Ola ta ansvar, det er hans jobb å motivere pg piske gutta!

Byttene kunne jeg skrevet masse om, men de fleste her vet hva jeg mener om de!! Kjipt med Olsens LSK kontrakt, men inntil videre så må vi bruke gutten sålenge han er her!!!
G-s-enz
Posts: 5432
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 211 times
Been thanked: 280 times

Post by G-s-enz »

http://www.glimt.no/index.php?ID=1&lang ... odule=news



Får håpe det går bra på søndag 8)
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Nei nei der skulle glimt ha gått let videre synes jeg det var bare denne dumme stafa men den var nok nesten det nermeste du kan få en straffe da. :!:
det var dummet der er cupen slutt for i år i favør Glimt :!: :!:
Post Reply