Kamptråd Bodø/Glimt - Molde

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
steinhard i klikken
Posts: 195
Joined: Fri May 13, 2005 5:04 pm

Kamptråd Bodø/Glimt - Molde

Post by steinhard i klikken »

da er heldigvis zakka klar mot Molde :D
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Linken:

http://www.glimt.no/index.php?ID=1&lang ... odule=news

TFL er desverre ikke klar, han trenger lenger tid for å lege skaden.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Molde

Post by eidurgud »

steinhard i klikken wrote:da er heldigvis zakka klar mot Molde :D

Han har ikke akkurat storspilt, men det er bra at han er tilbake så raskt..
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Bra! Alle disse nesebruddene går meg på nervene og viser bokstavelig hvor mye Glimt har fått i trynet denne våren/ forsommeren.
Masinga
User avatar
steinhard i klikken
Posts: 195
Joined: Fri May 13, 2005 5:04 pm

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Molde

Post by steinhard i klikken »

Petter Rudi og erlend ormbustad er visstnok skadet, og blir ikke med mot Glimt :D
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Molde

Post by Larsen »

eidurgud wrote: Han har ikke akkurat storspilt...
Der er vi helt enig, men når det er så tynt befolket med angrepsspillere så hadde det vært kjipt å miste ham for lengre tid.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Molde

Post by Bateman26 »

steinhard i klikken wrote:Petter Rudi og erlend ormbustad er visstnok skadet, og blir ikke med mot Glimt :D
Sånt er godt nytt som vi liker.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Molde

Post by Larsen »

steinhard i klikken wrote:Petter Rudi og erlend ormbustad er visstnok skadet, og blir ikke med mot Glimt :D
Mulig jeg husker feil nå men synes å huske at Rudi var skadet da Glimt møtte Molde i serien også?

Ser på denne kampen som en god mulighet for Glimt, med seier her så legger får man forhåpentligvis litt tro på egne ferdigheter som man kan dra med seg videre i serien.

Håper Ola endelig gir Høgli sjangsen fra start.
OTH
Posts: 2272
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Post by OTH »

Tror faktisk Glimt har en real sjangs til å ta Molde. Molde sliter ganske mye på bortebane og mangler den del sentale spillere.

Mitt tips 2-0 til glimt. Husk Molde slipper altid inn mål.

Frenkongen

La oss alle håpe jeg slipper å se de sure glise til bruttærn etter at Molde har slått Glimt det var hardt nok ifjor.

Frenkongen
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Molde

Post by eidurgud »

Larsen wrote:Der er vi helt enig, men når det er så tynt befolket med angrepsspillere så hadde det vært kjipt å miste ham for lengre tid.
Enig. Bra han ikke ble like lenge ute som Theting!
User avatar
SirKellen
Posts: 65
Joined: Tue Apr 12, 2005 4:15 pm
Location: Ålesund,men fra Fræna downtown Elnesvågen.

Post by SirKellen »

Jeg vil heller ikke se gliset til bruttærn til Frenkongen..
molde slipper nok inn mål ja,men jeg er alltid redd for at en kamp må være den første til noe,og i cupen kan alt skje..
Men tror nok glimt vinner 3-1.
:) Heia Glimt :) GOOO SPURS :)
Member of: Glimt i Midten og TottenhamsVenner
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Re: Kamptråd Bodø/Glimt - Molde

Post by Nokia »

eidurgud wrote:
steinhard i klikken wrote:da er heldigvis zakka klar mot Molde :D

Han har ikke akkurat storspilt, men det er bra at han er tilbake så raskt..
Nei han har ikke gjort det en Spiss skal gjøre, nemlig å score masse!!

Men han skal ha Honnør for en voldsom arbeidsinnsats!! Han legger ned mye jobb og rydder god plass til resten av medspillerne!
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Helt enig Nokia...Sakka har ikke gjort jobben som målscorer..men dæven det lyser arbeidsmoral og vilje...dessuten har han i de siste kampene turt å gjøre ting stort sett bare Ludde, Olsen og Runar pleier å prøve seg på..nemlig DRIBBLE med hell. Sakariassen er ikke den målscorer vi håpet han sku bli men han gjør mye annet som er bra. Stig og Voskoboinikov putter nok..HÅPER jeg..
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

mester wrote:Helt enig Nokia...Sakka har ikke gjort jobben som målscorer..men dæven det lyser arbeidsmoral og vilje...dessuten har han i de siste kampene turt å gjøre ting stort sett bare Ludde, Olsen og Runar pleier å prøve seg på..nemlig DRIBBLE med hell. Sakariassen er ikke den målscorer vi håpet han sku bli men han gjør mye annet som er bra. Stig og Voskoboinikov putter nok..HÅPER jeg..
Pokker så synd at det Tekniske ikke blir prioritert nok i Norge!! Selv I England blomstrer det litt :twisted:
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Vel..er det noe som blir prioritert på Glimt så er det å mokke ballen opp i lufta så fort det er sjangse til det. Da er det også rart at Glimt spillerene er så infernalsk dårlige på at ta ned ballen, teknikk som en murstein!!!
Jeg er positivt overrasket over Sakariassen, han minner veldig om Stig, unntatt at han sliter med å putte. Sterk i lufta (sku bare mangle han er jo høy), relativt flink med ballen og arbeidsom, sku bare ønska han scora litt oftere, men han er jo som regel nede å henter ball og vinner dueller på midten så ikke så rart egentlig...
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

problemet til sakk har vært at han har blitt ett oppspillspongt med ingen og spille videre på. Tror han vil bli bedre så fort at stig finner formen mere. slik at Sakk har noen og spille ball med.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Bateman26 wrote:problemet til sakk har vært at han har blitt ett oppspillspongt med ingen og spille videre på. Tror han vil bli bedre så fort at stig finner formen mere. slik at Sakk har noen og spille ball med.
Jepp. Sakk vinner mange dueller med påfølgende stusser i svært gunstig rom for den som er på løp. Her har Glimt vært for dårlig til å utnytte Sakk's kvaliteter. Her kan Stig hjelpe, men jeg føler også at CB's defensive ansvar har blitt for stort, slik at han ikke kommer i riktig posisjon når Sakk går i duell. CB har tidligere vært flink til akkurat dette.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Skal den Gule Horde gjenta suksessen fra Strindheim-kampen og stille seg midt på Adidas-tribunen under denne kampen?
Under cupkampen mot Strindheim var vi ca.15 fatteslige sjeler fra DGH som stilte oss frekt nok MIDT PÅ adidastribuna. Vi ropte det vi var gode for (som vanlig), men reaksjonen fra ledelsen i Glimt var litt pussig. DE mente at vi mot Strindheim var ekstraordinært gode og de lurte på om vi virkelig var SÅÅ gode hver kamp. Men vi er jo faktisk mye bedre til vanlig enn det vi var mot Strindheim. Problemet er bare at midt på Adidas-tribuna så hører de ikke at vi synger på J-feltet.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
XuliX
Posts: 1328
Joined: Sun Apr 03, 2005 2:36 pm
Location: Mørkved city
Been thanked: 1 time

Post by XuliX »

jippii:D...andre kampen min på myra :D ...
tredje blir mot lyn...så får håp at e aldri får opplev glimt tap:D:D 8)
:guns molde og lyn
"It's not the fart that kills you, it's the smell" - Petter Solberg
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Nå tror jeg Molde er ute etter å rette opp det forsmedelige inntrykket de gjorde her på Hamar på søndag! Dette blir ikke plankekjøring. Men jeg tror Glimt tar dette hjem.
Når det er sagt, så er jeg ganske likegyldig til hele cupen. Det viktigste nå er at vi berger plassen i eliteserien. Taper vi i morgen har vi kun serien å konsentrere oss om. Men et tap til styrker ikke akkurat selvtilliten. Det er faktisk den viktigste grunnen til at de bør vinne i morgen, -mener nå jeg da.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

mester wrote:Vel..er det noe som blir prioritert på Glimt så er det å mokke ballen opp i lufta så fort det er sjangse til det. Da er det også rart at Glimt spillerene er så infernalsk dårlige på at ta ned ballen, teknikk som en murstein!!!
Jeg er positivt overrasket over Sakariassen, han minner veldig om Stig, unntatt at han sliter med å putte. Sterk i lufta (sku bare mangle han er jo høy), relativt flink med ballen og arbeidsom, sku bare ønska han scora litt oftere, men han er jo som regel nede å henter ball og vinner dueller på midten så ikke så rart egentlig...
Har også irritert vettet av meg at spess 2 spillere som spiller mye for tia bare moser ballen fram uten mening når de får tak i ballen. Hver gang dette skjer mister vi ballen og sliter ut medspillere!!

Meningsløst!!
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Nokia wrote:
mester wrote:Vel..er det noe som blir prioritert på Glimt så er det å mokke ballen opp i lufta så fort det er sjangse til det. Da er det også rart at Glimt spillerene er så infernalsk dårlige på at ta ned ballen, teknikk som en murstein!!!
Jeg er positivt overrasket over Sakariassen, han minner veldig om Stig, unntatt at han sliter med å putte. Sterk i lufta (sku bare mangle han er jo høy), relativt flink med ballen og arbeidsom, sku bare ønska han scora litt oftere, men han er jo som regel nede å henter ball og vinner dueller på midten så ikke så rart egentlig...
Har også irritert vettet av meg at spess 2 spillere som spiller mye for tia bare moser ballen fram uten mening når de får tak i ballen. Hver gang dette skjer mister vi ballen og sliter ut medspillere!!

Meningsløst!!
Helt riktig..beste er å holde på ballen innad i laget..da sliter motstanderene ut seg med å springe å jage, men det er visstnok noen som ikke lært seg.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Puggsy
Posts: 157
Joined: Mon Apr 11, 2005 3:51 pm

Post by Puggsy »

noen som vet om det går glimtbuss fra mørkved i cupkamper ?
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Idag vinner vi 2-0 :lol:
BørreA
Posts: 557
Joined: Fri Dec 03, 2004 9:43 am
Location: Bodø

Post by BørreA »

Hei!
Er det noen som skal "henge" på forumet under kampen og ønsker info fra oss på tribunen?
Mvh BørreA :)
Post Reply