Brattbakk snart Glimt spiller..:)

Moderators: Sulliken, Larsen

Locked
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Brattbakk snart Glimt spiller..:)

Post by BoForPres »

Med Erik Hoftun i gult tyder mye på at H.Brattbakk følger etter!

Jeg siterer fra fredagens AvisaNordland:

"Vi er interessert i Brattbakk. Det legger vi ikke skjul på, bekrefter en fornøyd Glimt-leder, Tord Kolstad.
Har dere snakket med Rosenborg om denne interessen? JA, det har vi!
Har dere snakket med Brattbakk? Det har vi også gjort, men jeg tviler sterkt på at vi rekker å få han spilleklar til søndagens kamp, erkjenner Kolstad."

Dette sa "Kong" Erik om saken:

"Han skal pepres med telefoner og sms fra Runar Berg og meg selv. Han er fortsatt knallgod på trening og har masse å bidra med i eliteserien. Det skal han få bevise i Bodø/Glimt humrer Erik Hoftun.


VELKOMMEN "KONG" ERIK, GRATULERER B/G OG TORD KOLSTAD OG VELKOMMEN GAMLE GLIMT STJERNE HARALD MARTIN BRATTBAKK :!: :D
tomp1
Posts: 6
Joined: Sun Jul 10, 2005 11:42 pm
Location: Bodø

Post by tomp1 »

serriøst! dette kan bli vannvittig bra! tenk dere hoftun som sjef bake i forsvaret og med brattbakk på topp som kan bøtte inn med mål når han er på topp! Det er nå det begynner!
Why don't presidents fight the war? Why do they always send the poor?
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Helt seriøst! Dette er en lykkens dag! Jeg er ikke i tvil om at Hoftun effekten vil tjene B/G godt på spillerfronten :D

Nå er det bare opp til Brattbakk selv :!:
User avatar
ripperem
Posts: 138
Joined: Mon Jun 13, 2005 8:03 pm
Location: Bodø

Post by ripperem »

Hadde bare vært sååå genialt om Brattbakk kunne kommet tilbake til klubben der han blei virkelig god...
Kanskje han kunne fått sæ enda en opptur? :D
Bodø Glimt, Superlag!
COYS!
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Det værste av alt, jeg tror han kommer.

Tord Kolstad:
JA, det har vi, men jeg tviler sterkt på at vi rekker å få han spilleklar til søndagens kamp, erkjenner Kolstad.
For meg virker det som at Brattbakk har bedt om tid til å tenke seg om, og muligens vente til over helga.

Det hadde vært artig ! :D
User avatar
espinho
Posts: 458
Joined: Tue May 31, 2005 7:19 pm
Location: Trondheim

Post by espinho »

Brattbakk kan sikkert bøtte inn en del mål ja. Glimt trenger absolutt flere alternativer på topp..
Offisiell talentspeider for "glimt i midten inndoor team".
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Image
Godguttan, eller ka ?! :D
User avatar
espinho
Posts: 458
Joined: Tue May 31, 2005 7:19 pm
Location: Trondheim

Post by espinho »

Ser ut som Brattbakk ler av forslaget til Erik.

"Vil du værra me mæ te Glimt Harald"?
Offisiell talentspeider for "glimt i midten inndoor team".
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Dette hadde vært fantastisk! Jeg setter min lit til Kong-Erik her, og klarer han og Runar å hente Brattbakk har de jo klart mer enn hele styret denne sommeren!

Kommer Brattbakk blir det gull og grønne skoger! Jeg tørr ikke tenke på medie-oppmerksomheten som økt, og likeså med publikum. Nei, trønderbataljonen er det beste som kan skje Glimt!
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Jeg har sett 99% av kampene siden 92 sesongen, men aldri vært så interessert og glad som jeg er nå :!:
Jeg gikk fra å være super opptimist til realitisk optimist, men nå er jeg super realistisk optimist i eventyrland :!: :lol:

Jeg fryktet nedrykk, men nå frykter jeg bare at Royal League plassen kan ryke :glis
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Dette er jo bare helt utrolig godt nytt. Får vi Bratbakk også kommer Glimt til og bli en av vinnerne på overgangsmarkedet i sommer. Greit det er bare Gamlinger som som kommer men de er jo sinnsykt gode gamlinger som kommer,
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Glimt1916
Posts: 5657
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 442 times
Been thanked: 446 times

Post by Glimt1916 »

det e positivt at ledelsen tar noen seriøse grep for å unngå nedrykk, og æ håpa Brattbakk fortsatt kan putt noen mål i TL. Med andre ord håpa æ han kommer. Men æ håpa dette e snakk om en leieavtale, evt. med en opsjon på ett år til. Brattbakk og Hoftun e tross alt 70 år til sammen... Neste år bør pengan brukes på yngre spillera
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Glimt1916 wrote:det e positivt at ledelsen tar noen seriøse grep for å unngå nedrykk, og æ håpa Brattbakk fortsatt kan putt noen mål i TL. Med andre ord håpa æ han kommer. Men æ håpa dette e snakk om en leieavtale, evt. med en opsjon på ett år til. Brattbakk og Hoftun e tross alt 70 år til sammen... Neste år bør pengan brukes på yngre spillera
Jeg er helt enig i dine betraktninger rundt dette med alder. Det er helt riktig av Glimt å nå gjøre disse grepene for å redde denne sesongen. Spesielt Hoftun er en ressurs som kan vise seg å være helt genial for Glimt også for fremtiden. Det er imidlertid uhyre viktig at Glimt nå også utmeisler en strategi for hvordan sammensetningen av spillerstallen skal være i årene fremover. Der er alderssammensetning et viktig tema.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Bi kanon vesst Bratbakk kommer... Trur han kan lag mange mål ja... Når det gjeld det å hent inn yngre spellera så e eg ikke så sekker på kor mange vi treng å hent.... Hvis Even Iversen kommer så har vi fremtidig midtstopper, og så må vi bynn å gi ungdommen som allerede e i klubben sjansa.... dem kosta ikke mye å bi dem go og forsvinn så får vi penga førr dem minimum litt i utdanningskompensasjon. Vi må ikke gløm at det no e 5 landslagsspillere fra Glimt på aldersbestemte landslag....
Tippeliga 2015
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Hørte akkurat Tord Kolstad på NRK Nordland. Kun detaljer gjenstår før leiekontrakt med Brattbakk og RBK undertegnes. Det er snakk om en leieavtale ut sesongen.
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

vg.no wrote:Brattbakk mot Glimt-kontrakt

Harald Martin Brattbakk følger trolig Erik Hoftun til Bodø/Glimt.


NÆRMER SEG GLIMT: Harald Martin Brattbakk. Foto: Bjørn S. Delebekk
VG Nett følger:
Bodø/Glimt
Rosenborg

Bodø-klubben er enig med Rosenborg om en leieavtale ut denne sesongen, melder NRK.

- Bare detaljer gjenstår før Brattbakk er Glimt-spiller, sier styreleder Tord Ueland Kolstad i Bodø/Glimt til kanalen.

- Vi er veldig nær en avtale. Folk fra den sportslige ledelsen i klubben reiser til Trondheim fredag for å få dette på plass. Vi er veldig interessert, spilleren selv er veldig interessert og i tillegg er Rosenborgs ledelse veldig imøtekommende.

Brattbakk har ikke spilt noen kamper fra start for RBK hittil i sesongen.

Torsdag ble det klart at Erik Hoftun forlot Rosenborg til fordel for Bodø/Glimt.
:D Dette er nesten helt utrolig for oss som har levd i skyggenes dal i halvannet år :!:
TheClansman
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Trapattoni wrote:Hørte akkurat Tord Kolstad på NRK Nordland. Kun detaljer gjenstår før leiekontrakt med Brattbakk og RBK undertegnes. Det er snakk om en leieavtale ut sesongen.
Er det sant? :D

Må ha meg en konjakk........ :shock:
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

milla wrote:Å se på d her dokker:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=284727

:D :D
Glubb glubb glubb ehhhh! :lol:

Det var tre skarpe på styrten!

For en herlig dag :D

STEIKE!!!!
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Kanskje han føler at det er på tide å gi noe tilbake til klubben som gjorde ham til toppspiller i sin tid?

Du er så hjertelig velkommen Harald Martin!
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Vi må vel snart kunne kalles en vinner på sommerens overgangsmarked... :mrgreen: Hvem hadde trodd det for et par dager siden..?
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Begynner vi å FOR godt lag for eliteserien snart eller? Nesten sånn at vi må søke oss til å spille i Sverige, for å få nye utfordringer.
Ingen tvil om at dette er en god deal, både for oss og Harald Martin! Han får kamptrening og muligheten til å forhøyna scoringsrekorden sin litt, og vi får oss noen fler mål til og mindre mål imot (Hoftun).
Det svakeste leddet må jo nå være venstre indreløper, men han slipper vi hvis vi legger om litt.. Regner med at Vosko kommer også, og da vil vi få et tilnærmet lag som det her:

-----------------Kolstad---------------
-Paulsen---Hoftun---Kjølner-Halvor-
----------------Råstad-----------------
------R.Berg------------Theting-------
-----------------CB---------------------
--------Vosko-------H.M.B.------------
Benk: Russell?, Horn, Sannes, Imingen, Sakk, Johansen, Bjørkan og Olsen. Serriøst !!
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

SH wrote:Det svakeste leddet må jo nå være venstre indreløper, men han slipper vi hvis vi legger om litt..
Neida! Itt'no problem :D

Vi kjøper bare Peter Løvenkrands fra Rangers
Image
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Påsan
Posts: 34
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:11 pm

Post by Påsan »

Her er intervju med Kolstad

http://radio3.no/les/4385.html
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Locked