Ola svarte på spørsmålene

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
BørreA
Posts: 557
Joined: Fri Dec 03, 2004 9:43 am
Location: Bodø

Ola svarte på spørsmålene

Post by BørreA »

Det kom inn langt flere spørsmål fra dere enn det ble tid til å svare, men håper likevel at dere er fornøyd med saken, som ligger her:
http://www.glimt.no/index.php?ID=1&lang ... odule=news

Mvh BørreA :)
PS: Ukens spillerportett utgår denne uken - lover å komme sterke tilbake!
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Re: Ola svarte på spørsmålene

Post by Johansen »

BørreA wrote:Det kom inn langt flere spørsmål fra dere enn det ble tid til å svare, men håper likevel at dere er fornøyd med saken, som ligger her:
http://www.glimt.no/index.php?ID=1&lang ... odule=news

Mvh BørreA :)
PS: Ukens spillerportett utgår denne uken - lover å komme sterke tilbake!
Veldig bra levert BørreA

All ros til deg for dette :D
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Knallbra det her =) =) =) Veldig mange gode svar av Ola og =)
G-s-enz
Posts: 5432
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 211 times
Been thanked: 280 times

Post by G-s-enz »

*Stolt* Ola besvarte mine spørsmål,detta gjør at jeg og sikkert mange hær for enda mer nærhet til klubben tenkte jeg :)
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Post by Johansen »

G-s-enz wrote:*Stolt* Ola besvarte mine spørsmål,detta gjør at jeg og sikkert mange hær for enda mer nærhet til klubben tenkte jeg :)
Uten tvil, og syns Ola gav bra svar...
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Dæven kor schtili!!! :D :D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Er nok få som kan tilby det her!
Skal dette bli en slags fast ting?
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

om ikke det er en fast ting burde det bli en fast ting (før seriestart og etter halvspillt serie ) slik at vi supportere kan få en slags dialog med trenerapparatet til Glimt. Dette er slike ting som gjør Glimt til en mere åpen klubb
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Dette var bra jobbet, og glimrende at Ola tar seg tid til å svare. Det som gleder meg er at Ola er enig i at laget skal rundt på kantene, han er enig i at vi skal skyte mere i etablert angrep, og han presiserer at backene skal opp i angrep. Alt dette er jo ting som vi har diskutert og påpekt at så skjer ikke. Hvorfor gjør ikke spillerene som ola vil? Er det mangel på respekt, eller evner de bare ikke... Vi skulle hatt inn noen utprega kanttyper med fart nå...
Tippeliga 2015
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Vi har jo en, men han brukes som kjent ikke...
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg synes det var en hel del virkelig gode spørsmål, klapp for dere selv folkens :klapp

Heder skal selvsakt også gå ut til Børre og Ola, dette var meget artig :!: :hedre
Larsen:
Det har vært en del skriverier i media om Starts evne til å avgjøre kamper helt på tampen og om dette skyldes tilfeldigheter eller at de rett og slett er bedre trent en andre tippeligalag. I en artikkel publisert 14.12.04 i Avisa Nordland uttalte du at ”Skal vi hevde oss i eliteserien må vi være i kanongod fysisk form.”
Er du fornøyd med den fysiske formen til Glimt gutta i dag?

Ola: Ingenting å klage på når det gjelder den fysiske formen.

Damn. trodde kanskje jeg hadde ham der.
Det er da likevel et faktum at Glimt slipper inn mye mål på tampen av omgangene.....

Spørsmålet hadde noen flere deler også, blandt annet på hva han la mest vekt på, Kvantitet eller kvalitet.
Jeg lurte også på hvor mye det har gått utover kvaliteten på treningene de skadene som har vært til nå.

Det er flere interessante svar men jeg får komme tilbake til det senere.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

G-s-enz: De andre klubbene håver nå inn den ene forsterkningen etter den andre,mens Glimt nå har en spiller på plass(pluss Bratbakk etterkvært). Hva er dine tanker rundt dette?
Ola: Vi håper å få tre nye spillere på plass veldig snart. Med Erik blir det fire – det er bra.
Åhh kan knapt vente....
Tippeliga 2015
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Flott gjort, Ola!

Men denne "Stjerna" sine spørsmål besvarte du ikke. Ergo falt en del spørsmål ut. Denne Stjerna hadde visstnok peiling på fotball. Litt trasig å høre for de av dere som fikk sine spørsmål besvart :lol:

Neida, men kunne vært interessant å vært flue på veggen når Ola tar sin debatt med denne Stjerna i Glimt-kantina.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
XuliX
Posts: 1328
Joined: Sun Apr 03, 2005 2:36 pm
Location: Mørkved city
Been thanked: 1 time

Post by XuliX »

tja nokia kanskje du får lagopstillinga du ville ha mot oddG :lol:
å så de skal ha tre spillere på lista over folk som kanskje kommer(fire med hofun)....hmmm hvem kan det være? svar???
"It's not the fart that kills you, it's the smell" - Petter Solberg
Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Post by Stjerna »

He he.. Får vel ta meg en tur innom å snakke med Ola en dag. Kanskje jeg får jobbe sammen med han og Bjerk... LOL
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Post by Stjerna »

Bra jobba forresten BørreA. Bra tiltak! Hva med lignende nettmøte med noen av spillerne??
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Flott at dette tiltaket ble populært med såpass kort annonsering og varslingsfrist.

Videre fremover er Det ikke bare spillere som det vil være interessant å få et slikt møte med - men også f.eks. styreleder, Bjerk, Gåre, Carlsen osv.

Alle folk som kan bidra med informasjon om hva som foregår i klubben.

Kanskje et nytt møte på bestemt dager i måneden fremover?
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Thomsan
Posts: 314
Joined: Fri Jul 22, 2005 1:10 pm
Location: Garnveien 90210.
Contact:

Post by Thomsan »

Jeg er enig med samtlige her, dette var et flott tiltak! All ære til de som var ansvarlige for å arrangere dette her, samt Ola for mange gode svar.

En åpen Q&A-session mellom supportere og spillere/trenere tror jeg har mye godt for seg. Først og fremst kan man få avklart ting som har vært diskutert til døde på forumet, og det med Ola's egne ord, noe som er å foretrekke foran feilsiterte artikler i Avisa Nordland. Dessuten gir det (hvertfall meg) litt av "gnisten" tilbake engasjement-messig, en gnist som har lett for å dø ut når man ligger på jumbo-plass på tabellen.

That's the way, uh-huh, uh-huh, I like it.
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Haldorsen sier at han ikke har noe å klage på når det gjelder spillernes fysiske form.!

Christian Berg har hatt krampe i beina i de siste kampene og er symptomatisk for et lag som slipper inn 3 mål i gjennomsnitt i hver kamp.

Haldorsen uttaler til VG: "Bodø/Glimt trener akkurat passe." Start trener 45% mer! Bodø/Glimt som har dårligere spillermateriell enn andre, må trene bedre(mer) for å bli like god/bedre. Da er "akkurat passe" en meningsløs uttalelse og på linje med "ingenting å klage på".
Post Reply