Stig Johansen

Moderators: Sulliken, Larsen

Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Andreassen wrote:Joda, Haldorsen var viktig for klubben i sin tid som spiller. Samtidig må vel de mest ihuga supporterne av Haldorsen innrømme at han aldri var noen nasjonal yndling - snarere fikk han et og annet ord i spaltene som en av få fjellsamer i TL.

Point taken Kesseboy, spenst er spenst. Du har rett. Og Paulsen er ingen mann å sette sinlittilnår detkommer en sikkelig tanker eller tre innenfor egen 16.
Fjellsamer? Det var nå et fryktelig usaklig og fullstendig irrelevant innspill. At du trekker fram det viser vel bare hvor dårlig fundamentert dine synspunkter er.

Når det gjelder Paulsens spenst så er det mulig at den ikke er enestående, og han er jo ikke akkurat noe fyrtån, men jeg mener faktisk at han har en veldig god timing som til en viss grad kompenserer for manglende høyde og spenst. Spenst eller ikke spenst; jeg mener Paulsen hører hjemme der han spiller nå.
Andreassen wrote:ambisjoner folkens. ambisjoner.

Skal vi ha en back på Haldorsen og Evjen nivå som kun sjarmerer et tyvetall supportere i gult, eller skal vi ha en med litt høyere kvaliteter???
Nå har du snakket om at Paulsen holder 2003-nivå, men at det ikke er godt nok. Av de øvrige Glimt-spillerne er det bare Runar som er i nærheten av det han var i 2003. Det må da bety at Paulsen er en av våre beste spillere denne sesongen. Det er altså i dette sjiktet du vil begynne å bytte ut spillere? Ambisjoner? Tja, vi må vel bytte ut hele laget da? Minus Runar muligens. Lykke til!
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Pekri10 wrote:
Andreassen wrote:Joda, Haldorsen var viktig for klubben i sin tid som spiller. Samtidig må vel de mest ihuga supporterne av Haldorsen innrømme at han aldri var noen nasjonal yndling - snarere fikk han et og annet ord i spaltene som en av få fjellsamer i TL.

Point taken Kesseboy, spenst er spenst. Du har rett. Og Paulsen er ingen mann å sette sinlittilnår detkommer en sikkelig tanker eller tre innenfor egen 16.
Fjellsamer? Det var nå et fryktelig usaklig og fullstendig irrelevant innspill. At du trekker fram det viser vel bare hvor dårlig fundamentert dine synspunkter er.

Når det gjelder Paulsens spenst så er det mulig at den ikke er enestående, og han er jo ikke akkurat noe fyrtån, men jeg mener faktisk at han har en veldig god timing som til en viss grad kompenserer for manglende høyde og spenst. Spenst eller ikke spenst; jeg mener Paulsen hører hjemme der han spiller nå.
Andreassen wrote:ambisjoner folkens. ambisjoner.

Skal vi ha en back på Haldorsen og Evjen nivå som kun sjarmerer et tyvetall supportere i gult, eller skal vi ha en med litt høyere kvaliteter???
Nå har du snakket om at Paulsen holder 2003-nivå, men at det ikke er godt nok. Av de øvrige Glimt-spillerne er det bare Runar som er i nærheten av det han var i 2003. Det må da bety at Paulsen er en av de beste spillerne denne sesongen. Og det er altså i dette sjiktet du vil begynne å bytte ut spillere? Ambisjoner? Tja, vi må vel bytte ut hele laget da? Minus Runar muligens. Lykke til!
Mange sannhetsord, så jeg siterer bare for å fremheve pekris poeng litt mere.
Tippeliga 2015
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Larsen skrev:
Sakk er ikke i nærheten etter min mening og nærmer seg stemplet flopp i min bok.
Sakk og Stig er to forskjellige spisstyper. Med et Glimt i fremgang er jeg sikker på at Sakk vil blomstre. Han er den typen spiss som trenger gode oppspill. Får han det kan han bli en hit. I kampen mot Brann viste han litt av det som bor i ham.

:!:
Romario
Posts: 60
Joined: Sat Jul 23, 2005 12:26 am
Location: Bodø

Post by Romario »

Vegard wrote:Larsen skrev:
Sakk er ikke i nærheten etter min mening og nærmer seg stemplet flopp i min bok.
Sakk og Stig er to forskjellige spisstyper. Med et Glimt i fremgang er jeg sikker på at Sakk vil blomstre. Han er den typen spiss som trenger gode oppspill. Får han det kan han bli en hit. I kampen mot Brann viste han litt av det som bor i ham.

:!:
Enig! Sakk vil gjøre det bra når han får litt flere gode baller å jobbe med. Han skal iallefall ikke ha skylda for at det går dårlig...
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Larsen wrote: Videre så har Paulsen hatt en stigende formkurve utover sesongen, i de siste kampene har han alltid vært en av Glimts aller beste.
Paulsen ER god og kommer bare til å bli bedre for Glimt, om vi får beholde ham da.
Paulsen har alle forutsetningene for å bli virkelig god, fart, duellstyrke, spenst, (god skuddfot), men fortsatt litt umoden.

Dessverre har Paulsen, som alle andre dette året, ikke utviklet seg eller gjort sitt beste. Det forteller det mer om treneren/treningene, enn om enkeltspillere.
ymmot
Posts: 187
Joined: Sat Aug 06, 2005 8:06 pm
Location: Sånn ca. midt på J-feltet

Post by ymmot »

sand wrote:
Larsen wrote: Dessverre har Paulsen, som alle andre dette året, ikke utviklet seg eller gjort sitt beste. Det forteller det mer om treneren/treningene, enn om enkeltspillere.

Helt enig!!!!!!!!!
Post Reply