Paul Scharner

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Paul Scharner

Post by eidurgud »

Har Dere i Den Gule Horde noen planer for å psyke ut (den altfor gode) østerrikeren? Lage en banner som sier "si unnskyld, Scharner", eller noe lignende?
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

I mine øya e ikkje d ikkje godt nok å bære sei unnskyld.. Scharner har æ lagt førr hat førr evi ti(tvile på at han har tænkt sæ t glimt-kan i såfall revurdere d da).. Stæmme førr at vi pip han ut..Kanskje ikkje særli modent gjort, men kem bryr sæ :D
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Nå er vel fotballsupportere ikke kjent for å være modne når det kommer spillere som har skadet en av "deres" spillere. Eller spilt for klubben tidligere, og kommer tilbake for å spille mot klubben (f.eks Flo - bergensere).

"Selvfølgelig" bør publikummet bue på han, han ødela tross alt sesongen for Cato, men skal/bør/vil DGH lage noen bannere "mot" Scharner?

Og hva med Sæternes? Han var tross alt stor for Glimt.. Bør han få samme mottakelse som Flo fikk i Bergen?
Glimt1916
Posts: 5640
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 435 times
Been thanked: 443 times

Post by Glimt1916 »

Synes ikke Sæternes har gjort nokka som skulle tilsi at han skulle bli bua på. Han gjorde en kjempejobb for Glimt, og æ synes han burde bli tatt i mot med applaus. TFL e vel ute med skade, så den problemstillinga kommer vel ikke opp denne gangen?
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Tror ikke TFL er med nei, men er ikke sikker...

Hukommelsen svikter meg akkurat nå, fikk Glimt noe for Bengt da han gikk til Brugge?
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Glimt fikk vel i underkant av 1 mill euro for Bengt om jeg ikke husker feil. Med tanke på at det var et frikjøp, siden han snart gikk ut av kontrakt uansett, så var det egentlig ganske bra betalt. Bengt skal også ha all ære for at han valgte å takke nei til et tilbud fra RævBK noen uker tidligere. Det hadde riktignok gitt litt mer penger i kassa (rundt 11 mill kr tror jeg), men jeg synes faktisk det er verdt noen millioner at en spiller går til utlandet framfor at han går til en konkurrent. Selv om styret ikke var helt enig i det akkurat, siden de takket ja til tilbudet fra RævBK....
Ser ingen grunn til å juble for Sæternes, rett og slett av den enkle grunn at han ikke er Glimtspiller, men hadde ikke kommet til å pepet han skikkelig ut heller. Behandle han som en hvilken som helst Brannspiller, pip like mye på han som på alle andre motstandere, hverken mer elle rmindre, det er den passende mottagelsen i mine øyne.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Glimt1916
Posts: 5640
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 435 times
Been thanked: 443 times

Post by Glimt1916 »

under kampen skal man selfølgelig behandle han som vilken som helst anna Brann spiller. Men synes Glimt publikumet burde gi han applaus når navnet hans leses opp før kampstart.
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Nei, meine ikkje at Sæternes burde få nå ekstra negativ mottakelse.. Men e førr et banner til Scharner.. Skal se om æ ikkje får snakka me DGH's egen bannermester: Milla om saken :glis
Erik Hoftun!!!
Posts: 5
Joined: Tue Aug 02, 2005 12:13 am
Location: Påå aspmyra!!

Post by Erik Hoftun!!! »

Jeg ssyns sharner er en tåpli man :!: :!:

Jeg skal vertfal bue på hann :!:
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Glimt1916 wrote: Men synes Glimt publikumet burde gi han applaus når navnet hans leses opp før kampstart.
Synes egentlig ikke det.....men tar det ikke så veldig tungt om noen gjør det heller da akkurat :)
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Skriket wrote:Nei, meine ikkje at Sæternes burde få nå ekstra negativ mottakelse.. Men e førr et banner til Scharner.. Skal se om æ ikkje får snakka me DGH's egen bannermester: Milla om saken :glis
Nei, Sæternes gjorde mye bra for Glimt. Kommer ikke til å glemme et av raidene hans, det som begynte på egen banehalvdel og endte, etter å ha forsert forbi 4-5 motspillere, i målet der Toyotatribunen er nå.

Er definitivt for et banner "til" Scharner!

Hva var det forresten som skulle stå på det store svarte som Dere hadde under massakren av Odd? Skimtet noe, men klarte ikke lese hva det sto (satt på Toyota).
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Såklart skal ikke Bengt bues på! Det blir rett og slett flaut hvis noen gjør antydninger til buing mot han, han har da for pokker ikke gjort noe mot Glimt! Han har vært en trofast tjener for oss og banket inn mål.

Hva angår Scharner derimot, syns jeg vi kan vise vår missnøye mot han! Har ingenting til overs for den usportslige oppførselen han viste ovenfor Cato, så også Brann-fansen som peip da Cato lå nede. Lavmål...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Sæternes skal selvsagt få en høflig applaus før kamp. Men straks dommeren blåser kampen igang er han hvilken som helst motspiller :!:

Når det kommer til svinet Paul S skal han selvsagt pipes og bues ut gjennom hele kampen. Han skal få merke Aspmyras vrede :twisted:
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Paul Scharner

Post by Bateman26 »

Ser for meg en av disse bannerene..
__________________
| Scharner |
| i dag er det din tur |
--------------------------
__________________
| Scharner |
| VI VET KOR DU BOR |
--------------------------
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

I fotball norge ser det ut til å være allment akseptert at Scharner ikke var borti Cato ut i fra T.V bildene.

Selv var jeg ganske sikker på at det var hans feil da jeg så kampen på T.V, prøvde å skaffe meg kampen på video men lykkes aldri.

Er de som hevder å ha studert den og mener at Scharner ikke var borti..
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Larsen wrote:I fotball norge ser det ut til å være allment akseptert at Scharner ikke var borti Cato ut i fra T.V bildene.

Selv var jeg ganske sikker på at det var hans feil da jeg så kampen på T.V, prøvde å skaffe meg kampen på video men lykkes aldri.

Er de som hevder å ha studert den og mener at Scharner ikke var borti..
Har sett bildene ca 20 agnger på webtv og er sikker på at han tråkker på Cato og går og gliser etter på
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Re: Paul Scharner

Post by Hågen »

He he, gode forslag Bateman, men vi må jo ta det på Tysk/Østerisk så han skjønner meldingen. Hva med:

__________________
| Scharner |

| Schweinhund! |
--------------------------
:lol: :lol:
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Paul Scharner

Post by Bateman26 »

Hågen wrote:He he, gode forslag Batemann, men vi må jo ta det på Tysk/Østerisk så han skjønner meldingen. Hva med:

__________________
| Scharner |

| Schweinhund! |
--------------------------
:lol:
Nei den er litt for "stygg" skal man være frekk må det være med humor og litt raffinemang. Ikke mine sterke sider men prøver og få det til innimellom
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Re: Paul Scharner

Post by Hågen »

Bateman26 wrote: Nei den er litt for "stygg" skal man være frekk må det være med humor og litt raffinemang. Ikke mine sterke sider men prøver og få det til innimellom
Stygg og stygg, kommer an på øynene som ser. Men jeg kan forstå det.

Alikevel er jeg fortsatt forbanna på han, og de bildene hvor han tråkker på stakkars Cato hvorpå han setter opp det sleske smilet sitt og spaserer vekk har brent seg inn i minnet mitt. Ikke bare ødela han hele sesongen for Cato, men han ødela også for Glimt som virkelig var på gli i den perioden. Ufyselig fyr!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: Paul Scharner

Post by Bateman26 »

Hågen wrote:Alikevel er jeg fortsatt forbanna på han, og de bildene hvor han tråkker på stakkars Cato hvorpå han setter opp det sleske smilet sitt og spaserer vekk har brent seg inn i minnet mitt. Ikke bare ødela han hele sesongen for Cato, men han ødela også for Glimt som virkelig var på gli i den perioden. Ufyselig fyr!
Han er ekkel. Rett og slett ekkel.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
booegutt
Posts: 342
Joined: Sun Aug 01, 2004 11:59 pm
Location: bodø

Det samme hva man gjør

Post by booegutt »

At han skadet Cato har kostet oss dyrt, og hvis han attpåtil smilte etterpå ja da e det bare å bruke hvilket ord som helst. En skjitskolt e og blir en skjitskolt!

Etter Runar e Cato min favorittspiller sådeså!
Full peising
Glimt1916
Posts: 5640
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 435 times
Been thanked: 443 times

Post by Glimt1916 »

Larsen wrote:I fotball norge ser det ut til å være allment akseptert at Scharner ikke var borti Cato ut i fra T.V bildene.

Selv var jeg ganske sikker på at det var hans feil da jeg så kampen på T.V, prøvde å skaffe meg kampen på video men lykkes aldri.

Er de som hevder å ha studert den og mener at Scharner ikke var borti..
Tok opp kampen og har den på dvd, men har aldri sett den om igjen. Skal studere den situasjonen på nytt
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Glimt1916 wrote:
Larsen wrote:I fotball norge ser det ut til å være allment akseptert at Scharner ikke var borti Cato ut i fra T.V bildene.

Selv var jeg ganske sikker på at det var hans feil da jeg så kampen på T.V, prøvde å skaffe meg kampen på video men lykkes aldri.

Er de som hevder å ha studert den og mener at Scharner ikke var borti..
Tok opp kampen og har den på dvd, men har aldri sett den om igjen. Skal studere den situasjonen på nytt
Ser frem til å få din analyse av situasjonen da....
Tippeliga 2015
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16613
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 997 times
Been thanked: 782 times
Contact:

Post by Sulliken »

Larsen wrote:I fotball norge ser det ut til å være allment akseptert at Scharner ikke var borti Cato ut i fra T.V bildene.

Selv var jeg ganske sikker på at det var hans feil da jeg så kampen på T.V, prøvde å skaffe meg kampen på video men lykkes aldri.

Er de som hevder å ha studert den og mener at Scharner ikke var borti..
Jeg har kjøpt meg månedskort på NRK-Webtv.. Sjekker opp saken nå

EDIT.
Hmmm. høydepunktene fra akkurat den kampen var ikke å oppdrive.. Konspirasjon? :twisted:
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Cato Hansen selv mente at det var umulig å si om han ble tråkka på eller ikke. Konklusjon: henlagt etter bevisets stilling?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply