VG-tipper!

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Ingen grunn til bekymring. Husk. trenigskamper betyr trening, derav utprøving. Når alvoret starter mot Vif så er alle skjerpet max. Dette blir gøy
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Det er ikke trening, men til enga kampen er nok alle max skjerpet ja. Men mange spillere er usikker til den kampen :(
Han får en ball...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Hva mener du med at det ikke er trening?
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Treningskampene er nok ikke bare trening. Beklager misforståelsen
Han får en ball...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Det jeg legger i ordet trening er følgende; I en treningskamp skal man både trene på det mønstret og samhandlingen som man har bestemt seg for. I tillegg så skal man teste ut nye og spennende ting som er vanskelig og få gjennomført på trening! Blant annet dødballer og mønster
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Men det er jo et stykke vanlig unna trening da. Det er du enig i?
Han får en ball...
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Omsider kom VG med sin spådom. Glimt er tippet på 3. plass. Da tar vel Brann andre og RBK førsteplassen. VG sier, som mange før dem, at midtbanen må fungere optimalt for at laget skal lykkes i år igjen. Dessuten fremheves keeper Horn, midtstopperne og Stig Johansen. Og ikke minst Gåre!
Masinga
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Men jeg tror ikke det er så sannsynlig at Brann kommer før Glimt
Han får en ball...
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Nesten litt overraskende at VG tippet Glimt så høyt, men positivt er det.
NRK sin eksperkommentator Jostein Flo tipper at Glimt forsvarer 2.plassen. http://www.nrk.no/sport/fotball/tippeli ... 80687.html
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Tror egentlig ikke Lyn komer så langt opp jeg.
Han får en ball...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Lyn kommer til og bli gode, men hvordan kan de legge brann på 2 plass?? Det stiller jeg meg tvilende til!
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

tror ikke Espen olafsen er rette mannen til lyn
Han får en ball...
Guest

Post by Guest »

Tror heller ikke brann på 2.
kvisvik og 'et rart nigeriansk navn på o..?' blir solgt og da synker brann akterut
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Post by Merete »

puggsy' wrote:Tror heller ikke brann på 2.
kvisvik og 'et rart nigeriansk navn på o..?' blir solgt og da synker brann akterut
VG tipper litt annerledes enn andre i Oslo. Folk ser ut å ha tro på LSK, Lyn og Brann. Av disse tror jeg mest på LSK. Men historien har jo vist at det slett ikke er enkelt å få flyt med "nykjøpte" lag. Jeg tror et eller flere av disse lagene vil erfare dette. Både Glimt, Odd og Stabæk kan få betalt for sin satsing på det kollektive - og da i særdeleshet Glimt :D
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Merete wrote:
puggsy' wrote:Tror heller ikke brann på 2.
kvisvik og 'et rart nigeriansk navn på o..?' blir solgt og da synker brann akterut
VG tipper litt annerledes enn andre i Oslo. Folk ser ut å ha tro på LSK, Lyn og Brann. Av disse tror jeg mest på LSK. Men historien har jo vist at det slett ikke er enkelt å få flyt med "nykjøpte" lag. Jeg tror et eller flere av disse lagene vil erfare dette. Både Glimt, Odd og Stabæk kan få betalt for sin satsing på det kollektive - og da i særdeleshet Glimt :D
Tror du er inne på noe riktig der ja. Men jeg har trua både på kanarifuglan og Lyn, tror ikke de blir noen kasteball. Og selv om jeg ikke liker det, så tror jeg Tromsø kommer til og overraske noen og enhver denne ses. Brann på 2 plass?? Tviler meget sterkt på det, tror heller de skal få slite hardt i ses 04.!
Post Reply