Glimts 3 største problem

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Savner han litt!!
Trode jeg skule savne han mer!!! :roll:

Men nå tenker jeg ikke så mye på han lenger
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

hvem er ludde??
You'll Never Walk Alone
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Hvem ludde er :shock:
Det er jo Trond Fredrik Ludviksen som har spillt førr oss en god stund men som gikk til Brann for ganske mange månder sinden har ikke akurat spillt mye der!!!!!


Nesten litt dumt at en Glimt suporter vet hvem ludde er :shock:
Men jeg har tua på at vis vi holder oss i tippeligaen så kommer Ludde til bake til oss :!:
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Ludde = Trond Fredrik Ludvigsen...

Hvis du ikke vet...hvis du var ironisk..HOHO
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Veit då kem han e... poenge e bere at e ikkje ha merka at han e borte nu når han bratbakk scora å scora:)
You'll Never Walk Alone
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det var bra!!!!
Begynte å lure litt nå :wink:
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

talfh wrote:Veit då kem han e... poenge e bere at e ikkje ha merka at han e borte nu når han bratbakk scora å scora:)
Som jeg skrev..hvis du var ironisk så .. HOHO
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

Ironi i det skrevne ord. Forfatteren evige problem.

jæddæ.
Una mas cerveza.
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Trond wrote:Noen som savner Ludde? Hadde nesten glemt ham, så mye mål som Brattbakk putter. :lol:
Nja, savne nok Ludde litt, men som tidligere nevnt så har vi andre som faktisk score mer enn Ludde :) Trur dessuten at savne ville vært større, vess Ludde hadde bøtta inn me mål i Brann. Nu har han vært skade stortsett sia han kom dit, å d har vært vældi lite snakk om han å hannes færdiheta ætter at han forlot Glimt :D
Ækte nordnorsk stolthet!
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Post by Knuta »

Synes det er fint mange engasjerer seg på dette forum og kommer med gode innlegg, om klubben, trenere, spillere, spillestil, historikk, framtidsplaner, kjøp, salg, økonomi osv. Men ofte blir en tråd ødelagt av innlegg som (ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, Trodde ikke det, Hei å Hå), innlegg uten verdi og mening, hvor det hele blir en slags SMS-dialog mellom kjente på dette forum. De som ønsker dette får da heller bruke SMS og slutte å plage andre med dette tøvet.
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Savna Ludde...??? Etter hans kommentar til BT.no...??? Fyren kan dra dit pepperen gror!
So long, glimtforum.net
User avatar
imre
Posts: 235
Joined: Wed Jul 27, 2005 6:15 am

Post by imre »

Pekri10 wrote:
penthouse wrote: Hvis de innenfor Glimtsystemet tar seg nær av det som skrives her så er de ikke profesjonell nok og må skiftes ut.
De er bare mennesker de også. Konstruktiv kritikk er som sagt viktig og sunt, men når kritikken ensidig går på at du ikke er god nok eller at dette kommer til å gå skikkelig ille, så tror jeg faktisk at spillere, trenere og andre innenfor Glimt-systemet påvirkes av det selv om de er profesjonelle. Jeg vet ikke hva du gjør for å tjene til livets opphold Penthouse, men jeg antar at du er rimelig profesjonell i det du gjør. Trenger ikke du et klapp på skuldra og "stå på"? Eller er du så profesjonell at du tar all negativitet fra omgivelsene med et smil og går løs på jobben med liv og lyst, uten at det i det hele tatt preger din arbeidsinnsats?
penthouse wrote: Akkurat ja, nå er man ikke supporter når man kommer med kritikk...?
Den uttalelsen der kommer under katagorien fundamentalistisk.
Når kritikken er konstruktiv, kan den også være oppbyggende. Slik kritikk kan absolutt forenes med det å være supporter. Når kritikken kun er ensidig surmaget og negativ, og gjerne kommer fra folk som er helt musestille når det går bra, så er svaret mitt at da er man ikke supporter. Føler du deg truffet av det, så er det litt trist, for da vil jeg si at du ikke er supporter. Tips: Slå opp i en engelsk-norsk ordbok på ordet "support", og tenk godt gjennom det du finner der (trolig vet du allerede hva ordet betyr).

Kunne ikke vært mer enig i det du sier her Pekri10 ! Kloke ord , takk !! :D
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Det er vel ikke alle som er enig Imre, men takk skal du ha. :)
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Post Reply