PopLehtinen?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Nå kan det fort bli fler besøk i studio for den godeste Ville. Sikre kilder vil ha det til at han knakk beinet tidligere i dag. Mer news dukker vel opp i AN i morra.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Ja, Ville må se fram til 8 uker uten fotball.
Da ryker nok muligheten for Glimt til å finne ny klubb til Ville.
http://www.an.no/sport/article1153664.ece
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Post by Merete »

J I P wrote:Ja, Ville må se fram til 8 uker uten fotball.
Da ryker nok muligheten for Glimt til å finne ny klubb til Ville.
http://www.an.no/sport/article1153664.ece
Ville sier i intervjuet at han er altfor god til å spille B-kamper :shock: Intervjuet har klare undertoner av misnøye mot klubben fra Villes side. Det er svært lite vi har sett til han i år, og det til tross for at Stig har gått skada. Er han så dårlig som spilletiden tilsier, eller har det skjært seg helt mellom Ville og Glimt?
Johnny
Posts: 246
Joined: Mon Apr 19, 2004 9:37 am

Post by Johnny »

Ville er etter min mening dårligere en det han har fått vist, han klarer ikke engang å prege HESA kamper.
Avedis
Posts: 348
Joined: Thu Mar 25, 2004 8:22 am
Location: København

Post by Avedis »

Merete wrote: Ville sier i intervjuet at han er altfor god til å spille B-kamper :shock: Intervjuet har klare undertoner av misnøye mot klubben fra Villes side. Det er svært lite vi har sett til han i år, og det til tross for at Stig har gått skada. Er han så dårlig som spilletiden tilsier, eller har det skjært seg helt mellom Ville og Glimt?
Så han i cupkampen mot Harstad. Han spilte vel 2. omgang uten å få vist noe særlig. Husker ikke om han puttet , emn det meste av det han gjorde var misslykket...
MEN, i pausen varmet han opp med å drible med 5-6åringer som lekte seg på banen. Han slo sikkert 10 tunneller på den samme ungen, men til slutt forsto ungen trikset, og tok ballen :) Det virket forøvrig ikke som Ville hadde noen andre finter å by på....
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16632
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

Han synger ikke så verst, men det er ikke akkurat min type musikk...

for å være helt ærlig sugde den.. Selv om han har ok stemme.

Men hvis det er musikk som vil slå an i finland, er det bra for ville.. Kanskje han vil gjøre det bedre som visesanger i finland enn som innbytter på glimt..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Guest

Post by Guest »

ahh.. nå får lethinen tid til musikk, kanskje han gir noe av sin milion inntekt på album til glimt??
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Jeg liker å forstå hva jeg hører, jeg... Tror dessverre ikke jeg kommer til å kjøpe en Ville-cd. Tror heller ikke du fortjener å stå på Glimts lønningsliste. :(
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Jeg synes det er merkelig at Sheffield United har fattet så stor interesse for en spiller som viser så lite som Ville har gjort i Glimt. Jeg kan ikke fatte annet enn at han må ha mye mer fotball i seg enn det vi noen gang kommer til å få se av ham i Glimt. Det er noe med Gåre og utlendinger. Det har aldri funket, og de har aldri fått særlig tillit (Peltola er vel til en viss gradd et unntak her). Det er sikkert noe med kulturen i Glimt også. Jeg sverger på at Ville vært en kanonspiss i Lillestrøm. De har alltid fått utlendinger til å blomstre. Clayton Zane er jo et stjerneeksempel.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Kan jo godt hende at Ville rett og slett ikke passer in i Glimt-stilen...
Forøvrig synes jeg sangen var...temmelig....trøtt...
Tippeligaen 2008.
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Ja det er påfallende hvor mange utlendinger som har mislykktes i Glimt. Det startet vel med islendingene til Trond Sollied, så Chad Gibson og nå Peltola og Ville.

Andre er flinke til å hente utenlandske spillere. LSK er nevnt, i tillegg har Stabæk, Viking, Fredrikstad, Odd, Lyn, Brann og ikke minst Sogndal vært veldig flinke med sine utenlandskjøp. Ja selv RBK har jo greid det! (Arason og Saarinen).

Tilfeldigheter at ikke Glimt lykkes? Aner ikke, men det er merkelig at det slår feil gang på gang. Udyktighet? Kanskje.
User avatar
Glimtsupporter
Posts: 521
Joined: Thu Feb 26, 2004 4:41 pm
Location: Bodø
Has thanked: 22 times
Been thanked: 28 times

Post by Glimtsupporter »

Nei, jeg tror ikke det er tilfeldig.

Så vidt jeg husker har alle utenlands-innkjøpene skjedd på forholdsvis kort tid. Kan ikke huske at noen av disse innkjøpene har kommet etter en lengre vurdering hvor de har sett på spilleren over tid. Det har vært litt panikk i kjøpene, og da blir det sånn som vi ser hos Glimt, nemlig at de ikke var så gode som man trodde likevel.

Har ingenting imot utendandske spillere bare kjøpene bærer preg av nøye vurdering av hvilken spillertype man ønsker og spilerens kvaliteter....
Post Reply