Internkamp 7 desember...

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Larsen wrote: Eller var det en meget fin oppsummering av kampen Hågen, men jeg ble kanskje litt mer imponert av Helle enn det.du ble
Håper Hoftun tar han til nøyere vurdering for jeg tror han kunne blitt god hos oss.
Det skyldes nok at jeg fulgte for dårlig med på han. Misforstå meg ikke, det jeg av han, imponerte meg, og to mål vitner om kvalitet. Men skulle gjerne sett mer av gutten..
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Du som hadde Gåre som veileder under kampen Hågen, fikk du med deg hvem som var maradønna utpå der?
Fikk du noe intrykk av ham?

Eller registrer jeg at Jørn Hansen sto over sannsynligvis p.g.a skade.
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

spennende saker dette her.. ut i fra det dere skriver ser du ut som vi har funnet noen gode kantspillere og at jakten fra nå av må konsentreres rundt en eventuell ny midtspiss!
L.U*H.G
User avatar
espinho
Posts: 458
Joined: Tue May 31, 2005 7:19 pm
Location: Trondheim

Post by espinho »

Takk til alle som har rapportert fra kampen. Hyggelig lesning for oss utenfor Bodø.

Synes det er spennende at Minde og Hjelle imponerte dere såpass..
Offisiell talentspeider for "glimt i midten inndoor team".
User avatar
Justin Case
Posts: 361
Joined: Thu Jul 21, 2005 9:15 pm
Location: Bodø

Post by Justin Case »

Herregud det var godt å se glimt igjen!

De som imponerte meg mest i internkampen var Espen Minde, Thomas Jacobsen og Terje Hegge Moen.

Når det gjelder de første to mener jeg at det er bare å signere dem. LØP Å KJØP! De vil forsterke Glimt for neste sesong. Espen Minde er akkurat den venstre vingen vi trenger. Rask og god med ball. Faktisk er han god nok til at jeg driter i om han kommer fra T.I.L.

Moen var god. Det gule laget "raknet" faktisk etter at Moen ble skadet. Han trenger nok en sesong til i Steigen, det er bedre at han får er år i 2 divisjon, enn at han spiller HESA med Glimt 2. Cato og Kong Erik begynner å dra på årene. Jeg tror Moen kan være en mann for fremtiden.

Det jeg syns var mest skuffende i internkampen var den totale mangel av en anstedig spiss. Sakk var ikke spesielt imponerende og han klumpen fra Strindheim vil neppe styrke Glimt noe særlig. Vi trenger en spiss, en som kan score bøttevis med mål...
Last edited by Justin Case on Wed Dec 07, 2005 2:54 pm, edited 1 time in total.
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

espinho wrote:Takk til alle som har rapportert fra kampen. Hyggelig lesning for oss utenfor Bodø.
..
Takk for det ja, syntes dette høres meget spennende ut..
User avatar
espinho
Posts: 458
Joined: Tue May 31, 2005 7:19 pm
Location: Trondheim

Post by espinho »

OnkelnTelK1m wrote:
Justin Case wrote:Herregud det var godt å se glimt igjen!

De som imponerte meg mest i internkampen var Espen Minde og Thomas Jacobsen og Terje Hegge Moen.

Når det gjelder de første to mener jeg at det er bare å signere dem. LØP Å KJØP! De vil forsterke Glimt for neste sesong. Espen Minde er akkurat den venstre vingen vi trenger. Rask og god med ball. Faktisk er han god nok til at jeg driter i om han kommer fra T.I.L.

Moen var god. Det gule laget "raknet" faktisk etter at Moen ble skadet. Han trenger nok en sesong til i Steigen, det er bedre at han får er år i 2 divisjon, enn at han spiller HESA med Glimt 2. Cato og Kong Erik begynner å dra på årene. Jeg tror Moen kan være en mann for fremtiden.

Det jeg syns var mest skuffende i internkampen var den totale mangel av en anstedig spiss. Sakk var ikke spesielt imponerende og han klumpen fra Strindheim vil neppe styrke Glimt noe særlig. Vi trenger en spiss, en som kan score bøttevis med mål...
Akkurat en slik en jeg har etterlyst en stund. Hvor finnes han mon tro. Neppe i Norge...
Er vel egentlig bare å starte på "scratch" og finne en spiss man ser potensiale i. Med glimts økonomi er det ikke mulig å plukke fra "øverste hylle". Har fortsatt trua på at Sakk kan bøtte inn mål i Adecco ligaen.
Offisiell talentspeider for "glimt i midten inndoor team".
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Post by tomath »

To spørsmål:

1. Hvor gammel er Thomas Jacobsen?

2. Var det ikke en Krogstad fra Strindheim som også skulle spille, hvor ble han av?
User avatar
benjoh
Posts: 382
Joined: Tue Jun 14, 2005 9:16 pm
Location: Dønna

Post by benjoh »

hei!noen som så glenn andre pedersen på banen i dag??hvordan spilte han?er utrolig spent på hann...scoret hann mål?
User avatar
Justin Case
Posts: 361
Joined: Thu Jul 21, 2005 9:15 pm
Location: Bodø

Post by Justin Case »

Spissen må finnes et eller annet sted. Jeg håper Glimt kjører full fokus for å finne en. Trur faktisk vi må til utlandet for å finne en.

Vi vet at Sakk har scoret mye i 1.divisjon både for Odd Grenland og Moss. For ikke å snakke om i HESA. Håper Sakk virkelig blomstrer i Adecco. Kanskje dette er mer hans nivå.

Jeg håpet virkelig at han fra Strindheim skulle imponere mer. Han hadde kanskje fysikken, men er han god nok for Glimt..... Neppe!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Skulle gjerne sett at Glimt fikk en stor kraftig spiss ja, en som kan omsette pasningene fra kantspillerne rett i mål.

Kanskje Bergersen har noen aktuelle navn på blokka...

Noen har nevnt denne Granum som en kandidat, vet ikke så mue om han selv men..

Skulle Glimt ha Minde/Helle/Brenes og kanskje Hamoud som kantspillere til neste år så skal i alle fall backene i adecco gå mot et dårlig år, det føler jeg meg trygg på 8)
User avatar
benjoh
Posts: 382
Joined: Tue Jun 14, 2005 9:16 pm
Location: Dønna

Post by benjoh »

hehe larsen det tror jeg nokk :D jeg håper inderlig di får hamoud,for han passer rett inn i glimt!!han er en god spiller..men ellers noen som så glenn der i dag!!!!!!!???er spent på hann..
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

Glenn spilte, etter det jeg fikk med meg, kun første omgang i dag.
Markerte seg ikke spesielt, hverken positivt eller negativt.

Når det gjelder spissplassen, så har Helle spilt spiss nesten hele sitt liv.
Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Post by Stjerna »

"Maradønna" spilte venste kant for blått lag i første omg
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
User avatar
Isak
Posts: 268
Joined: Wed Jul 13, 2005 11:53 am
Location: Bodø

Post by Isak »

Er det noen som vet hvorfor en spiller som Karstensen ikke var med idag??
Jeg synes dette er jævlig spennende, blir artig å se hva som skjer de neste dagene!!
Glimt i hjerte
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

benjoh wrote:hehe larsen det tror jeg nokk :D jeg håper inderlig di får hamoud,for han passer rett inn i glimt!!han er en god spiller..men ellers noen som så glenn der i dag!!!!!!!???er spent på hann..
Glenn Pedersen, som i Glenn fra FK Lofoten?!
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Larsen wrote:Du som hadde Gåre som veileder under kampen Hågen, fikk du med deg hvem som var maradønna utpå der?
Fikk du noe intrykk av ham?
Denne maradønna registrerte jeg, ja. Han spilte venstre ving med nr. 23 for det gule laget, men ble dessverre skadet helt i starten, og hans innsats bar preg av det gjennom den lille omgangen han spilte. Øystein Gåre var tydelig oppgitt over at skaden kom, nå som han nettopp hadde blitt skadefri etter en lang periode på sidelinjen. Litt bittert for unge Pedersen..
Larsen wrote:Skulle Glimt ha Minde/Helle/Brenes og kanskje Hamoud som kantspillere til neste år så skal i alle fall backene i adecco gå mot et dårlig år, det føler jeg meg trygg på 8)
Skulle dette bli kantspillerene våre blir jeg meget glad! En utrolig rekke! Måtte dine ord bli til virkelighet, da vil jeg virkelig glede meg til sesongen som kommer.
User avatar
silje
Posts: 350
Joined: Tue Jan 25, 2005 12:00 pm
Location: Mitt hjerte i Stamsund men resten i Bodø :)

Post by silje »

K1M wrote:
benjoh wrote:hehe larsen det tror jeg nokk :D jeg håper inderlig di får hamoud,for han passer rett inn i glimt!!han er en god spiller..men ellers noen som så glenn der i dag!!!!!!!???er spent på hann..
Glenn Pedersen, som i Glenn fra FK Lofoten?!
Han heite vel Glenn Jensen?
Mæ KNALL gult hjerte og bil!
I medgang å motgang!

Medlem av STAMSUND fan club og the muskutøs :)
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

K1M wrote: Glenn Pedersen, som i Glenn fra FK Lofoten?!
Tror nokk ikke det k1M, han prøvespiller for Strindheim :D
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

silje wrote: Han heite vel Glenn Jensen?
Glenn som spiller på fk lofoten heter Glenn Jensen ja
Last edited by Jørgen A.J. on Wed Dec 07, 2005 3:31 pm, edited 1 time in total.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Faen, glemte for pokker at han hette Jensen.
Håper han slår igjennom for Strindheim da! :D
Hvordan gjør Vegard Pettersen det da?
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Post by Kingkong »

Kingkong wrote:Endelig har Glimt fått øynene opp for saltens største talenter. Har lenge synes det har vært merkelig at en spiller som Thomas Jakobsen ikke har vært i Glimts søkelys.

Thomas spilte på juniorlaget(årgangen som kom til finalen) til Glimt sammen med Tom Høgli. Mange mente at Thomas var vel så god som Tom og det var rart at han ikke ble innlemmet i Glimt sytstemet. Heldivis dro ikke Jakobsen lenger enn til Innstranden der han han imponert kraftig. Han har holdt et svært jevnt og høyt nivå i 2.div. Personlig ble jeg kjempeimponert over han etter å ha sett han i noen kamper i år. Han er en løpssterk midtbanespiller som har en slepen god teknikk. Har også sett han i internkamp mot Glimt hvor han gikk utenpå noen av Glimts midtbanespillere. Håper virkelig at han blir Glimts eiendom snarlig. Trur han kan bli en hit på Glimt!
Etter å ha sett internkampen idag måtte jeg sitere meg selv. Hmm hva var det jeg sa :D
Loves glimt and pretty girls
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

K1M wrote:Faen, glemte for pokker at han hette Jensen.
Håper han slår igjennom for Strindheim da! :D
Hvordan gjør Vegard Pettersen det da?
samme gamle trur æ.. Fk Lofoten skal vistnokk satse på "unggutta" etter nedrykket.
Post Reply