Mounir Hamoud blir Bodø/Glimt-spiller!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

Syns da han har spilt mange kamper til å være 20 år jeg da... :)
Una mas cerveza.
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Kjempesignering. Brenes og Hamoud på hver sin ving? Sakkariassen/Johansen eventuelt en annen mindtspiss kommer til å bli matet av alskens pasninger fra de to karane.
Ball?
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

Ser på forumet til Bastionen at det er delte meninger om Hamouds overgang. Tror Hamoud kommer til å blomstre skikkelig i vår gule trøye. Håper inderlig at Sakariassen får spissplassen alt fra første treningskamp. Johansen må flyttes ned som indreløper. Har da god tru på at vi får et slagkraftig angrep.
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

Champ wrote:Ser på forumet til Bastionen at det er delte meninger om Hamouds overgang. Tror Hamoud kommer til å blomstre skikkelig i vår gule trøye. Håper inderlig at Sakariassen får spissplassen alt fra første treningskamp. Johansen må flyttes ned som indreløper. Har da god tru på at vi får et slagkraftig angrep.
Jepp, tror nok det vil være seiersoppskriften med dagens stall :) Forhåpentligvis får vi litt større konkurranse fremover og på midtbanen før serien starter :)
Una mas cerveza.
User avatar
Isak
Posts: 268
Joined: Wed Jul 13, 2005 11:53 am
Location: Bodø

Post by Isak »

For en fantastisk super god nyhet, dette var den beste jule gaven jeg hadde håpet på!! :glis
Men mangler vi ikke enda en venstre kant??
Et par signeringer til, og superlaget fra nord begynner å forme seg!!

Hvor er AN, er visst ikke rette plassen å bli oppdatert på hva som skjer i denne byen, fy fan det er dårlig!! :guns
Glimt i hjerte
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Novi wrote:
Champ wrote:Ser på forumet til Bastionen at det er delte meninger om Hamouds overgang. Tror Hamoud kommer til å blomstre skikkelig i vår gule trøye. Håper inderlig at Sakariassen får spissplassen alt fra første treningskamp. Johansen må flyttes ned som indreløper. Har da god tru på at vi får et slagkraftig angrep.
Jepp, tror nok det vil være seiersoppskriften med dagens stall :) Forhåpentligvis får vi litt større konkurranse fremover og på midtbanen før serien starter :)
Enig! men hvis Stig skal omskoleres til indreløper mener jeg det må legges opp til det på permanent basis, ikke at han starter som indreløper og flyttes fram hvis Sakk blir skadet eller suspendert. Sånt blir det bare for mye rokering av. Det betyr at vi må ha flere angrepsspillere, og i alle fall en spiss ekstra.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Pekri10 wrote:Enig! men hvis Stig skal omskoleres til indreløper mener jeg det må legges opp til det på permanent basis
Jeg er klar over at Stig tidligere har vært indreløper med stort hell, men jeg lurer på om han har løpsstyrke nok til å bekle en slik rolle i dag. De siste tre sesongene har han knapt nok hatt fysisk kapasitet til å fylle spissrollen. Derfor tviler jeg litt på om han vil klare indreløperrollen rent fysisk. Med Runar og Stig som indreløpere er jeg redd vi vil få en ekstremt tungpustet midtbane i kampenes siste halvdel... :?
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

jeg tror alle bare skal glemme Stig på midtbanen. Han har dessverre slitt mye med skader de siste åra. Med en gang han har begynt å finne formen, blir han skadd igjen. På midten har vi Runar som jukser veldig mye med den deffensive jobbinga. Derfor må de andre spillerne på midten ha god løpskapasitet. Det kan ingen påstå Stig har. Nei Stig må nok konsentrere seg om spissplassen...
L.U*H.G
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Dutte skrev:
Da er det jo din lykkedag da
I høyeste grad!

:lol:
Mariasha
Posts: 2714
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Post by Mariasha »

Dæven, hvor mye man går glipp av ved å ikke lese avisa eller være på Glimtforum på en dag!

For en genial nyhet :D Hadde nesten overbevist meg selv om at han aldri kom til å signere for oss, rett og slett på grunn av vår geografisk beliggenhet, så dette var en ekstra fin nyhet.
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Gode nyheter.Han kan nok tilføre oss mye han :D Velkomen skal du være!!
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Jeg reiste hjem fra Oslo i går kveld, og hvem tror dere jeg så på Gardermoen, innerst i en krok i Sportsbaren? Jo, Tore Rismo og Mounir Hamoud, begge iført mørke solbriller og løsskjegg! Hvis TIL skal selge Essediri trenger vi en ny høyrekant. Her er det noe på gang!!!
DIXI
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Tore Rismo er litt av en utspekulert jækel..

Først prøver han seg på Falch, så Hamoud. Hvem blir neste..? :roll:
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Soulfly_X wrote:Nå trenger vi bare å få inn en ny venstreback, og satse på at Roy Miller holder seg skadefri på høyrebacken,
Miller er venstreback.
Soulfly_X wrote: Men er Randall Brenes venstreving da? Trodde både Han og Hamoud var høyreving... Noen som vet mer om dette enn meg?
Brenes er i utgangspunktet høyreving/spiss. Han kan nok imidlertid greit bekle også venstre kant.
User avatar
benjoh
Posts: 382
Joined: Tue Jun 14, 2005 9:16 pm
Location: Dønna

Post by benjoh »

må vi ikke avskrive tomas jacobsen:)han er vell også med i planene...!!!!hærlig med hamoud..tror hann passer som plommen i egget i glimt!!dette blir bra 8)
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Post by Crazy horse »

Mente jeg fulgte med, men så skjer det pikade ting helt sånn plutselig. FLOTT!!! Dette oppleves som en videreføring av oppturen vi har hatt i høst. Tenk at et nedrykk etter hvert føles så lett. Det beste med hele saken er jo at Hamoud faktisk sa ja til Glimt, jeg mener; at han faktisk gjorde det, det hadde jeg nesten ikke trodd. (Så gjenstår det å se om han lykkes hos oss, da!)
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Post by Crazy horse »

Sjekket litt VG-statistikk på Hamoud. 2004: spilte 19 kamper, 17 fra start, hadde et snitt på 3,76 på børsen, og scoret 1 mål. B/G-spilleren som er nærmest å sammenligne med er Håvard Halvorsen, han hadde et snitt på 3,89.
I 2005: Fikk poeng i 14 kamper og hadde et snitt på 3,79 på børsen, men var nokså god i enkelte kamper (tre ganger 5, og en gang 6 (mot Molde i 6-1 seieren)). Så kanskje er det stabilitet som er det største problemet, og det er det jo mulig å gjøre noe med når man bare er 20 år!
Fotball er nesten alltid morsomt
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

helt korekt
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

brutus wrote:Jeg reiste hjem fra Oslo i går kveld, og hvem tror dere jeg så på Gardermoen, innerst i en krok i Sportsbaren? Jo, Tore Rismo og Mounir Hamoud, begge iført mørke solbriller og løsskjegg! Hvis TIL skal selge Essediri trenger vi en ny høyrekant. Her er det noe på gang!!!
Oioioi! Måtte lese dette to ganger... Så så jeg hvem som hadde skrevet det.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

He he...... :lol:
Det er jo standardformularet til brutus nå Glimt er i ferd med å tilegne seg spillere han gjerne hadde sett i TIL's stall. :lol:
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Mrbond
Posts: 441
Joined: Fri Aug 05, 2005 3:59 pm
Location: @ the Green Ass

Post by Mrbond »

brutus wrote:Jeg reiste hjem fra Oslo i går kveld, og hvem tror dere jeg så på Gardermoen, innerst i en krok i Sportsbaren? Jo, Tore Rismo og Mounir Hamoud, begge iført mørke solbriller og løsskjegg! Hvis TIL skal selge Essediri trenger vi en ny høyrekant. Her er det noe på gang!!!
Det var vel heller nisseskjegg de hadde på seg? Drakten har dere jo allerede :rock
I medgang...OG motgang!
Vi ska vinn Adecco!! Vesst faen skal vi det!!
*MEMBER #47 OF DGH*
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Når Hamoud har signert, da vil æjuble for en ny spiller.
Inntil det skjer, så e æ reservert.

Har ikke glemt en viss spiller østfra.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Post Reply