Dekning av la Manga-oppholdet?

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Dekning av la Manga-oppholdet?

Post by Crazy horse »

Leser at Sandefjords opphold på la Manga blir behørig dekket. Både Sandefjord blad og NRK Østafjells vil ha folk der.
Jeg ønsker meg grundige reportasjer, og helst også live oppdateringer fra kampene til Glimt, men det er vel utopi?
Vet noen noe om hva som vil bli gjort i forhold til vårt elskede Glimt?
Fotball er nesten alltid morsomt
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Dekning av la Manga-oppholdet?

Post by Trapattoni »

Crazy horse wrote:Leser at Sandefjords opphold på la Manga blir behørig dekket. Både Sandefjord blad og NRK Østafjells vil ha folk der.
Jeg ønsker meg grundige reportasjer, og helst også live oppdateringer fra kampene til Glimt, men det er vel utopi?
Vet noen noe om hva som vil bli gjort i forhold til vårt elskede Glimt?
AN har tradisjonelt hatt daglige reportasjer fra La Manga-oppholdet. Regner med at det blir slik i år også. Glimt.no har ikke noen på plass på La Manga, men vi håper å få hyppige rapporter om hva som skjer der nede. De vil selvsagt bli videreformidlet på http://www.glimt.no.
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Husker det året jeg var nede og fulgte Glimt og de andre klubbene tett. Virkelig fotballens mekka det der, alle lagene var jo der. Spillerne gikk ut og spiste med hverandre og det virket som at alle var gode kompiser og kjenninger. Ja, jeg fikk jo tilogmed meg Leicester ... :lol:
lloydpat
Posts: 1365
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:25 pm
Location: Trondheim/Fausk(e)
Contact:

Post by lloydpat »

Fikk du med deg Ville og dama og? 8)
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

SH wrote:Husker det året jeg var nede og fulgte Glimt og de andre klubbene tett. Virkelig fotballens mekka det der, alle lagene var jo der. Spillerne gikk ut og spiste med hverandre og det virket som at alle var gode kompiser og kjenninger. Ja, jeg fikk jo tilogmed meg Leicester ... :lol:
Ingen som skal nedover i år? Kunne vært artig med små rapporter på forumet.
Fotball er nesten alltid morsomt
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Crazy horse wrote:
SH wrote:Husker det året jeg var nede og fulgte Glimt og de andre klubbene tett. Virkelig fotballens mekka det der, alle lagene var jo der. Spillerne gikk ut og spiste med hverandre og det virket som at alle var gode kompiser og kjenninger. Ja, jeg fikk jo tilogmed meg Leicester ... :lol:
Ingen som skal nedover i år? Kunne vært artig med små rapporter på forumet.
Skulle egentlig nedover i fjor også, men med Glimt sine prestasjoner året før passet det dessverre ikke med ferien min. Anbefaler virkelig å dra nedover, er virkelig et mekka om du er interessert i fotball og da spesielt norsk fotball. Alle personlighetene som har noe å si eller gjøre i norsk toppfotball er der nede. Gode kompiser er de alle sammen. Er forøvrig ikke noe lur ting å ta med noe jenter. Der går det i fotball og golf. Og golf og fotball. Spesielt varmt er det heller ikke når sola går bort.
lloydpat wrote:Fikk du med deg Ville og dama og? 8)
Her må jeg nok dessverre skuffe deg. Men vi bodde bare 3 steinkast unna "Hyatt" der tingene skjedde den kvelden.
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

SH wrote:Er forøvrig ikke noe lur ting å ta med noe jenter. Der går det i fotball og golf. Og golf og fotball. Spesielt varmt er det heller ikke når sola går bort.
Jente kan vel åsså være interessert i fotball(og golf)! Eller?? :wink:
Ækte nordnorsk stolthet!
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Skriket wrote:
SH wrote:Er forøvrig ikke noe lur ting å ta med noe jenter. Der går det i fotball og golf. Og golf og fotball. Spesielt varmt er det heller ikke når sola går bort.
Jente kan vel åsså være interessert i fotball(og golf)! Eller?? :wink:
Poenget var vel at det er ikke akkurat noe shoppingmuligheter der nede. Det er heller ikke rom for soling da sola ikke er sterk nok til det.
Også er det nesten unntaksvis bare menn der nede da..
La Manga er etter min mening et perfekt mål for guttetur! ;-)
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Post by Kesseboy »

SH wrote:Også er det nesten unntaksvis bare menn der nede da..
La Manga er etter min mening et perfekt mål for guttetur! ;-)
Dude, du er tvilsom :wink:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Kesseboy wrote:
SH wrote:Også er det nesten unntaksvis bare menn der nede da..
La Manga er etter min mening et perfekt mål for guttetur! ;-)
Dude, du er tvilsom :wink:
Hahahahahahaha, du forsto utmerket hva jeg mente!
Tosk... :lol:
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Kesseboy wrote:
SH wrote:Også er det nesten unntaksvis bare menn der nede da..
La Manga er etter min mening et perfekt mål for guttetur! ;-)
Dude, du er tvilsom :wink:
Klart han er tvilsom, han har jo hatt det der stygge håndalldamebildet som sin avatar :lol:

DGH kan melde om at Høgli skriver for DGH. Hvordan vi videreformidler Høglis småe skriverier får vi komme tilbake til...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

dalers wrote:
Kesseboy wrote: Dude, du er tvilsom :wink:
Klart han er tvilsom, han har jo hatt det der stygge håndalldamebildet som sin avatar :lol:
Synes du Isabel Blanco var stygg, dalers? Vel, da tror jeg du må dobbelsjekke om du er heterofil, for jeg har vises mistanker etter disse uttalelsene.
Du får det rett og slett ikke bedre enn Isabel Blanco. Umulig!!!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

SH wrote:Synes du Isabel Blanco var stygg, dalers? Vel, da tror jeg du må dobbelsjekke om du er heterofil, for jeg har vises mistanker etter disse uttalelsene.
Du får det rett og slett ikke bedre enn Isabel Blanco. Umulig!!!
Dine evner til å lete opp stygge bilder forundrer meg fortsatt 8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

dalers wrote:
SH wrote:Synes du Isabel Blanco var stygg, dalers? Vel, da tror jeg du må dobbelsjekke om du er heterofil, for jeg har vises mistanker etter disse uttalelsene.
Du får det rett og slett ikke bedre enn Isabel Blanco. Umulig!!!
Dine evner til å lete opp stygge bilder forundrer meg fortsatt 8)
Hahaha, du er bare sjalu. Det er en gave. At ikke du har innsett skjønnheten til Isabel får være ditt tap. Jeg kan ikke få skrytt henne nok opp i skyene. Svetten hennes luktet som den reineste og søteste parfyme. Amazing!!!

Men nok om det. Nå tror jeg vi har mr Larsen etter oss hvis vi ikke slutter med denne damepratinga!
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Post by mutz »

æ tippa han e hetro :wink:
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Post by Sulliken »

SH wrote:
dalers wrote: Dine evner til å lete opp stygge bilder forundrer meg fortsatt 8)
Hahaha, du er bare sjalu. Det er en gave. At ikke du har innsett skjønnheten til Isabel får være ditt tap. Jeg kan ikke få skrytt henne nok opp i skyene. Svetten hennes luktet som den reineste og søteste parfyme. Amazing!!!

Men nok om det. Nå tror jeg vi har mr Larsen etter oss hvis vi ikke slutter med denne damepratinga!

Blanco er pen hun, men bildet av henne var ikke bra..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Siden vi må dekke det vi kan kan jeg rapportere at glimt nå har forlatt bodø. de tok sas flight SK4105 som hadde avgang 0720 men den var litt forsinket så den tok ikke av før klokken var 0735. Og litt sladder Even iversen har en skikkelig enorm kvise på nesa.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Mrbond
Posts: 441
Joined: Fri Aug 05, 2005 3:59 pm
Location: @ the Green Ass

Post by Mrbond »

Bateman26 wrote:Siden vi må dekke det vi kan kan jeg rapportere at glimt nå har forlatt bodø. de tok sas flight SK4105 som hadde avgang 0720 men den var litt forsinket så den tok ikke av før klokken var 0735. Og litt sladder Even iversen har en skikkelig enorm kvise på nesa.
Og Høgz gjespa skikkelig idet han trådte ut av taxien han kom med, mens Råstad hoppa ut av en svær maxi helt alene, med et glis rundt munnen som om han nettopp skulle kommet fra et vilt og heftig nachspiel, kommenterte størrelsen på farkosten sin, og smilte enda mer 8)

Når du nevner Even Iversen så lurte jeg litt på hvordan de får frakta han til La Manga: Sender de han som spesialbaggasje? SERIØST: Fyren er jo så høy at han nesten kunne planta ræva si på biltaket til den lille toyotaen de hadde pressa han inn i...

Ellers så de vel litt trøtte ut hele gjengen, forståelig nok når man så på klokka....
I medgang...OG motgang!
Vi ska vinn Adecco!! Vesst faen skal vi det!!
*MEMBER #47 OF DGH*
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Kan gjenta denne (siden SH kun tok tak i sin egen fascinasjon for stygge bilder):
dalers wrote:DGH kan melde om at Høgli skriver for DGH. Hvordan vi videreformidler Høglis småe skriverier får vi komme tilbake til...
Vi får vurdere om vi legger hans skriverier ut på forumet eller om det går som mail til medlemmer i DGH. Det blir uansett en forsmak på hva som kommer på vår hjemmeside... :wink:

Vil du være garantert Høglis rapporter fra LaManga så må du bare melde deg inn (og betale!) til Horden så fort som rå er... :D
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

dalers wrote:Vil du være garantert Høglis rapporter fra LaManga så må du bare melde deg inn (og betale!) til Horden så fort som rå er... :D
Forskjellsbehandling...? :roll:

Nei, fra spøk til astmamedisin, dette er et skikkelig flott "lokkemiddel"! Folk elsker frynsegoder! :D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Høgli melder ikveld (lørdag) at han skal gi Horden "rapporter" fra LaManga. Glimt er forresten vel ankommet LaManga :)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

dalers wrote:Høgli melder ikveld (lørdag) at han skal gi Horden "rapporter" fra LaManga. Glimt er forresten vel ankommet LaManga :)


TOPP :!:
Tippeliga 2015
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Kun litt halvrelevant, men vår lokale avis (Ullern avis Akersposten (ja den heter det)) har fast spalte hvor Lyngutta rullerer på å skrive. Det er som en oppladning til sesongen om jeg har fortsått riktig. Og har pågått i vinter, tror jeg.

Kunne ikke Glimt/AN gjort noe av det samme?
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Fra Oslo wrote:Kun litt halvrelevant, men vår lokale avis (Ullern avis Akersposten (ja den heter det)) har fast spalte hvor Lyngutta rullerer på å skrive. Det er som en oppladning til sesongen om jeg har fortsått riktig. Og har pågått i vinter, tror jeg.

Kunne ikke Glimt/AN gjort noe av det samme?
Jeg håper du vet å holde deg unna denslags lesning frøken?
Ønsker ikke at ditt unge sinn skal forkrøples av upassende lesning :wink:
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Hadde ikke Staurvik egen spalte i avisa i sin tid?
L.U*H.G
Post Reply