Har glimt kvittet seg med problemene fra 05??

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

SH wrote: Til å være et talent som bor i byen alene og er 19-20 år syns jeg det er sterke ord. Det er tross alt små gutter man snakker om.
Jau... No forsvannt plutselig allt av intresse til å diskuter det her vidre..
Seriøsiteten datt noe vanvittigt =)
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Kesseboy wrote:Jeg tror nok ikke det er slik at den eneste kommunikasjonen mellom trenerteamet og spillere skjer via media. Dersom undulat-utsagnet har vært et stort problem, så ligger jo problemet i den interne personalbehandlinga.

Det bør jo også bemerkes at det ikke kun er Glimt som har kommet med bemerkninger overfor Olsen, men også for eksempel Hallvar Thoresen. Jeg tror nok det ville være å gjøre Olsen en bjørnetjeneste å ikke si fra. Det vil igrunn være å ikke ta talentet hans på alvor. Kanskje han hadde behov for ei klar tilbakemelding?
Nettopp! Da undulat-kommentaren kom, var det neppe første gang Olsen hadde hørt at han hadde dårlig kondis. Det kunne også være et spark for å få fyren til å vise det motsatte, med å trene skikkelig! Og nettopp, Thoresen satt jo Olsen ut av laget pga tull med diverse på samlingene.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Kesseboy wrote:Jeg tror nok ikke det er slik at den eneste kommunikasjonen mellom trenerteamet og spillere skjer via media. Dersom undulat-utsagnet har vært et stort problem, så ligger jo problemet i den interne personalbehandlinga.

Det bør jo også bemerkes at det ikke kun er Glimt som har kommet med bemerkninger overfor Olsen, men også for eksempel Hallvar Thoresen. Jeg tror nok det ville være å gjøre Olsen en bjørnetjeneste å ikke si fra. Det vil igrunn være å ikke ta talentet hans på alvor. Kanskje han hadde behov for ei klar tilbakemelding?
Hvis ikke ei tilbakemelding fra trenerne ikke er ei klar nok tilbakemelding er det noe feil med Trond Olsen. Den kan jeg være med på, men media? Ialledager?
Personlig er jeg enig med Taskeladdn og må innrømme seriøsiteten har falt. Den startet bra, men dabbet litt av. Tror vi får bli enige om at vi er uenige. Er som regel lettest det når diskusjoner begynner å trekke ut i langdrag.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

SH wrote: Det synes igrunn ikke jeg. Er noen av de tre bedre enn Trond Olsen? Har noen av de tre vist prov på kvaliteter som er bedre enn Trond sine? Er det noen som har like enorme spissferdigheter som Trond Olsen innen fart og slikt?
Mounir Hamoud er et navn som ofte dukket opp når man snakket om tippeligaens raskeste spiller, han er meget rask og det kommer vil til å få definitiv bevist i løpet av året.
Du kommer ikke til å savne fart om Hamoud får sjangsen til å vise den :wink:
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Monir virker å være en mer komplett spiller enn Olsen, men mangler fullstendig målteft og da blir det sådær. Hvis han mot formodning skulle få skikk på avslutningene så har vi en spiller som er langt bedre enn Olsen.
I medgang og motgang
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Begod wrote:Monir virker å være en mer komplett spiller enn Olsen, men mangler fullstendig målteft og da blir det sådær. Hvis han mot formodning skulle få skikk på avslutningene så har vi en spiller som er langt bedre enn Olsen.
Olsen har nok bedre avslutninger enn Mounir desverre, vi trenger noen som scorer å det problemet så det sannelig ikke ut som Mounir skulle fikse mot Steigen :?

Men kom noen farlige innlegg og han scoret jo på en måte via hodet til Iversen :lol:
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Her skal jeg komme med noen kloke ord:

Olsen var stor, Mounir blir større... 8)

jeg gråter ikke veldig over Olsens bortgang, men jeg legger ikke skjul på at jeg digget spilleren.

Jeg blir like forbandet og indignert om Mounir blir sittende på benken i vår til fordel for Stig. Og jeg har tiltro til trenerteamet, men jeg er da også på nesten hver jævlade kamp og ser spillerne in action. Det nytter ikke hva en spiller presterer på trening. Det er under kamp han skal prestere...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Post Reply