Sogndal - Glimt Søndag 02.04 kl. 1830

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

ja der var det over, kun et ord kan oppsumere denne kampen: FLAUT!

EDIT: etter ett minutts avslapping så er jeg mye roligere. kanskje det var bra at laget fikk seg en liten støkk, nå ser de at vi virkelig må levere skal vi greie opprykket.. Men uansett, jeg tror nok at administrasjonen og ledelsen i klubben har en stygg følelse rundt det med de få forsterkningene vi har fått iløpet av vinteren..
Last edited by RS on Sun Apr 02, 2006 6:19 pm, edited 1 time in total.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

vell, vi burde prøv 4-3-3 også... synes dæ e litt kjipt at dæ ikkje e blitt testa litt meir i treningskampan...

Midtbane: Råstad-Høgli-Berg
Angrep: Brenes-sakk-Hamoud

Bør funke det...
You'll Never Walk Alone
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Banen er tom....
L.U*H.G
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Er jo ikke noe nytt at det er tøfft å rykke opp fra 1.div...i samme slengen kan et tap være beste medisin for fokus fra første kamp..den som lever vil se.

Glimt må prestere nærmest optimalt for å rykke opp..knallhard jobbing i 30 kamper..
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Skal vi ha sjangs til å rykke opp må vi spille like bra som i 2003 sesongen....
L.U*H.G
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

50 brukere i forumet nå! :)
Ball?
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

taski greier!! e ei grei oppsumering!! dæ bør jobbes med krigs innsats mot neste helg :guns :guns
You'll Never Walk Alone
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

Det er bare tull at vi må være like bra som i 2003 for å rykke opp, men vi må spille jevnt bra hele sesongen, og har ikke råd til å spille for mange 0-0-kamper mot dårlige lag, eller tap..
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

talfh wrote:taski greier!! e ei grei oppsumering!! dæ bør jobbes med krigs innsats mot neste helg :guns :guns
Og vi i DGH må ruste kraftig opp, det er krig og vi stiller i frontlinjene.
Jeg håper vi stiller større og sterkere enn noengang på søndag, klar til å støtte laget om det skulle butte imot!
Jørgen A.J.

Post by Jørgen A.J. »

Dette var ikke bra..! Vi får bare unskylde oss med at vi på langt nær stiller med førsteelvern.. Men dette lover ikke godt :oops:
User avatar
RS
Posts: 1067
Joined: Sat Aug 27, 2005 12:23 pm

Post by RS »

En ting er sikkert, jeg stiller opp på seriens første kamp neste helg. Min aller første kamp som medlem av DGH forøvrig 8)
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jesus wrote:Må vel bare melde meg inn da;)
Selvsagt, du finner linken til innmeldingsskjemaet i bunnen av forumet.

Må heller ikke glemme supporterfesten på Rock lørdag, Hoftun kommer blant annet for å snakke om sesongen og det bør jo bli interessant!

Dessuten er det en finfin mulighet for å bli kjent med DGH medlemmene og mange av oss på forumet, mye hyggelige folk det kan jeg love deg :)
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Post by Nesta »

mest alvorlig er det at vi ikkje ser ut til å klare å demme opp for det som kjem rundt på kantane og at vi slit alvorleg med farta i midten bak..
Det kan vi gjøre lite med
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

vell, kommer heilt sekkert te å bli en anna kamp neste helg! trur ikkje glimt tar så lett på dæ då.. :idea:
You'll Never Walk Alone
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

hmm, vif tok en sjangse å signa en spiss... øh, han svarte med å scor 1 prakt mål i dag pluss at han lova 15 mål på 1 sesong!! huff... mått ha vore glimt som fant en sånn
You'll Never Walk Alone
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Vel, i forhold til hvor mange folk det er her inne så var det jo forbløffende stille nå...

Stille er det også på AN sine sider samt Glimt.no, venter i spenning på Hoftun har å si om dette her.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

Jeg er skuffa nå.. At vi taper på fosshaugane er jeg ikke så veldig overraskende. Vi har tradisjonelt slitt der. Men at vi skulle få slik grisebank syntes jeg var drøyt.

Det er greit vi spiller med et B-preget lag, og at de er vant til biljardbord, men de SKAL kunne prestere bedre. Jeg håper bare kenta og hoftun får noe positivt ut av dette som de tar med seg.

Vi MÅ vinne mot Sparta neste helg for å kunne starte med litt flyt.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
SH
Posts: 1864
Joined: Thu Jul 07, 2005 9:56 am
Location: Tromsø

Post by SH »

Jeg kjenner jeg får vondt å lese hva noen av dere skriver. 4-3-3?!?!?!?!?!?! Hva i svarte er det dere tenker med?
Nå har vi pinnadø spilt 4-4-1-1 (4-2-3-1 som jeg mener den burde kalles) hele vinteren og vi har jo til tider storspilt med denne taktikken. Og nå som det butter litt imot kan vi ikke endre på dette i en seriekamp!!! Det blir som å endre på noe ETTER generalprøven for så å prøve det ut på premieren. Joda, vi har spilt 4-3-3 lenge og sånt, men det er utrolig lenge siden vi sist utførte det i kamp og da blir det HELT feil å begynne med det nå. Spør du meg skulle Hoftun & Kenta kjørt på i MINST en av de tre kampene på La Manga med 4-3-3.

Jeg advarte dere etter Steigenkampen. Jeg fikk kjeft fordi jeg tenkte negative tenker, men jeg så bare realitetene. Null tempo i angrepsspillet, ingen guts og vilje og ingen samhandling. Det meste går på "random" (et ungdomsuttryk), altså skjer ting bare av seg selv. Ingen plan, ingen idè over det som skjer. Vel, har dere innsett det jeg sa??? Det håper jeg sannelig for deres skyld. Tenker dette var et kraftig slag i trynet for dere som hudflettet meg.

Det er ei uke til seriestart og jeg gruer meg utrolig til seriestarten!!! Vi er overhodet ikke i rute og ting MÅ skje!!!!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Blei litt skuffa jeg da men.....
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Post by Crazy horse »

Gedigen nedtur. Da kan det vel bare gå en vei neste gang?!!!
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
imre
Posts: 235
Joined: Wed Jul 27, 2005 6:15 am

Post by imre »

lloydpat wrote:vi bærre lura Sogndal tel serien begynn... de trur vi e dårlig...men da vinn vi stort.
vi e nån ordentlige skøyera , vi..... ! :lol:
Post Reply