Kamptråd: Løv-Ham - Bodø/Glimt, mandag 17. april

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Fredrik Naurstad
Posts: 90
Joined: Sat Feb 21, 2004 12:10 pm
Location: Sverige Umeå 906 29
Contact:

volvo nytt !

Post by Fredrik Naurstad »

- Nätverk
Last edited by Fredrik Naurstad on Thu Aug 30, 2012 6:38 am, edited 97 times in total.
All-service tel. 070-2057727
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Re: håll tätt bakover

Post by Bateman26 »

Fredrik Naurstad wrote:og scora etter pause :D
Sånn at vet hva det startet med
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Den vinner TIL lett :lol:
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Vegard wrote:Den vinner TIL lett :lol:
Det bør de gjøre. Jeg ville ikke satt penger på Stabæk.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
User avatar
Novi
Posts: 11466
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

brawno wrote:
Vegard wrote:Den vinner TIL lett :lol:
Det bør de gjøre. Jeg ville ikke satt penger på Stabæk.
Har tippet UB på den, men har vel størst tro på Tromsø-seier. Alt ligger til rette for dem hvertfall.
Una mas cerveza.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Hva med å diskutere Tromsø-Stabæk i egen tråd? Så kan vi diskutere kampen Løv-Ham mot Glimt i denne.

Spent på å se startellveren denne gangen. Blir Roy å spille i stedet for Ruben, Hvem blir liggende som hengende spiss?Hvem får spille på kanten?
Tippeliga 2015
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Panzer wrote:webtv....


Hvilken da!?? Tv2 eller Nrk eller går det an og se den på AN ;p he he !!
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Larsen wrote:


Rock har åpent på mandag og viser fotballxtra på storskjerm med radio3 sin liveoverføring over høytalerne.
Dørene åpner kl.13.00 og de viser engelsk fotball før Glimt spiller.


Minna om denne!
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
User avatar
8000Stein
Posts: 709
Joined: Wed May 26, 2004 11:42 am

Post by 8000Stein »

Noen som vet om noen skal på LH kampen? Jeg vet om en, blir han alene i gult på tribunen?
Stormen
Posts: 235
Joined: Tue Apr 06, 2004 3:25 am
Location: Bergen

Post by Stormen »

Jeg har tenkt til å dra hvis jeg rekker det. Så vi får se om Norwegian flyene er snille imorgen :)
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Viktig info Fra administrasjonen til Løv Ham
Bodø-Glimt supportere i Bergen og omeng at vi ønsker at de benytter nordre inngang (Ibsensgate). Vi har satt av feltet til høyre på Østre tribune for bortefansen (Det er et felt med seter). Vi henstiller til at alle med Bodø-Glimt sympatier plasserer seg der. Skulle noen ønske å møte våre supportere så befinner de seg på Danmarkskroen før avspark.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
steinhard i klikken
Posts: 195
Joined: Fri May 13, 2005 5:04 pm

oppps

Post by steinhard i klikken »

User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Tja, var vel ikke så mye å bli skremt av. Vi vil jo uansett stille med et slagkraftig lag etter hva jeg kan se. Vi har jo til og med Tani på benken i den tenkte oppstillingen der. Eneste som vel er et stort minus er vel at både Runar og Olav er ute.
Tippeliga 2015
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16538
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 731 times
Contact:

Post by Sulliken »

FSHelgeland wrote:Tja, var vel ikke så mye å bli skremt av. Vi vil jo uansett stille med et slagkraftig lag etter hva jeg kan se. Vi har jo til og med Tani på benken i den tenkte oppstillingen der. Eneste som vel er et stort minus er vel at både Runar og Olav er ute.
At Runar og Olav er borte er en enorm svekkelse for laget. I tillegg så skal de ha inn Sannes. Som de fleste er enig om, Han gir en innsats som få og er en Glimtgutt, men mangler desverre en del..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Kakemonsteret
Posts: 533
Joined: Sat Feb 21, 2004 2:00 am
Location: Mørkved

Post by Kakemonsteret »

må si meg uenig der. det eneste vegard sannes mangler er hår på hodet!
hvis sannes fyrer i gang turboen slakter han løvham på egen hand, uten tvil!
-<@Arte Et Labore@>-
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Sulliken wrote:
FSHelgeland wrote:Tja, var vel ikke så mye å bli skremt av. Vi vil jo uansett stille med et slagkraftig lag etter hva jeg kan se. Vi har jo til og med Tani på benken i den tenkte oppstillingen der. Eneste som vel er et stort minus er vel at både Runar og Olav er ute.
At Runar og Olav er borte er en enorm svekkelse for laget. I tillegg så skal de ha inn Sannes. Som de fleste er enig om, Han gir en innsats som få og er en Glimtgutt, men mangler desverre en del..
Kunne nesten ikke sagt det bedre selv. Dette gir grunn til bekymring. Løv- Ham er et lag som vi normalt banker "Gule", men med en såpass svekket oppstilling kan det bli jevnere enn vi liker desverre.

Mitt tips: Løv-H * Bodø-Glimt = 0-1
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Jeg sa jo det også da, at det er et stort minus at vi mangler både Runar og Olav. Men fra at det er et minus til at man skal bli skremt så er det et stykke. Når det gjelder Vegard Sannes så er jeg enig i at han ikke holder tippeliganiva, men mener han holder greit i adecco. Alternativt så kunne de jo beholdt unge Jacobsen på backen satt Råket inn sentralt på midten og så Tani inn i stedet. Hvis de ikke velger å gjøre det så er det vel fordi de mener at Jacobsen er beste alternativet sentralt på midten av de som er igjen. Uansett så bør laget være såpass slagkraftig at de bør kunne komme igjen med tre poeng i lomma. Er vel litt tidlig å krisemaksimere allerede nå eller?
Tippeliga 2015
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Hallo! (Nesten)vel overstått påske!

Har vært i Molde i påsken, og gjett hvor jeg var forrige søndag? :twisted:

Nok om det!

Vi kommer til å slå LøvHam greit, nå som premiærenervene har roet seg hos spillerne. Selv med sentrale spillere som Olav og Runar ute skal dette gå grit.

Men jeg må si det er bekymringsfullt at med så mye skadeproblemer så tidlig i sesongen. Glimt har en tynn stall. Og vi får problemer hvis vi må klare oss uten flere sentrale spillere hver eneste kamp.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
8000Stein
Posts: 709
Joined: Wed May 26, 2004 11:42 am

Post by 8000Stein »

Ikke bra med så mange forfall til LH kampen. Men jeg satser på at de som spiller holder mål. Det er kamp om plassene og de som kommer innpå må være skjerpet så de kanskje får sjansen igjen. Taper vi eller avgir poeng ønsker jeg ikke å lese i AN at Glimt skylder på skadene. Skader er endel av fotballen. Det nytter lite for f.eks Brasil å skylde på at Ronaldinhio var skadet og at de derfor ikke vant VM i sommer. Kanskje noen av Glimts unge spillere som Pedersen, Karlsen, Karstensen eller Aakre kan få være med i troppen? (eller sitter Aasmund på benken?)
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10714
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

8000Stein wrote:Ikke bra med så mange forfall til LH kampen. Men jeg satser på at de som spiller holder mål. Det er kamp om plassene og de som kommer innpå må være skjerpet så de kanskje får sjansen igjen. Taper vi eller avgir poeng ønsker jeg ikke å lese i AN at Glimt skylder på skadene. Skader er endel av fotballen. Det nytter lite for f.eks Brasil å skylde på at Ronaldinhio var skadet og at de derfor ikke vant VM i sommer. Kanskje noen av Glimts unge spillere som Pedersen, Karlsen, Karstensen eller Aakre kan få være med i troppen? (eller sitter Aasmund på benken?)
Helt enig, skader er en del av hverdagen.

Jeg tror nok at hele troppen er gode nok bare det blir samhandlig i kampen så går nok dette veien. Vi feier borettslagene ut av Krohnsminde i morgen og jeg gleder meg til å lese at en eller to av ungguttene slo ut i full blomst. Akkurat som Ruben i nordlandshallen for en uke siden.
@liverglimt
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Kan noen som skal på kampen Løv-ham - glimt gjøre en liten jobb for dengulehorde.no. Vi skal vurdere de forskjellige stadioner som glimt besøker i løpet av 2006.
Send meg en PM for nærmere info.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Minner om denne:
Larsen wrote:Rock har åpent på mandag og viser fotballxtra på storskjerm med radio3 sin liveoverføring over høytalerne.
Dørene åpner kl.13.00 og de viser engelsk fotball før Glimt spiller.
HORDEN samles og koser seg over at Glimt knuser Løv-Ham!!!!

Laget mot LøvHam:

Langnes
Sannes - Iversen - Hanssen - Miller
Hamoud - Høgli - Jacobsen - Råket
Brenes
Sakk
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Håpet er at dette er kampen hvor Randall slår gjennom for fullt i Norsk fotball, og viser hva det var som gjorde han til toppscorer i hjemlandet. 4 goaler på Randall i morgen ;-)
Tippeliga 2015
Post Reply