Hvordan vil man at glimtforum.net skal være?

Moderators: Sulliken, Larsen

Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Hvordan vil man at glimtforum.net skal være?

Post by Stjerna »

Er det slik at dette skal være en chattekanal for kjenninger? Les kamptråden Glimt-Sparta. Hvor mye vettugt om kampen er det å lese på de, til nå 38 sidene?? 10 av sidene består av at alle skal beskrive å fortelle at an.no sin liveoppdatering ikke fungerer. I tillegg er det en masse unødvendig piss, som slett ikke har med kampen å gjøre!

Jeg forventer saklige vurderinger og faglige diskusjoner om Bodø Glimt. Men neida, dette har mer utviklet seg til et pissforum! Msn har man for å snakke om dagligdagse ting.

Jeg prøvde å dra i gang en debatt for en tid tilbake med saklige og faglige vurderinger om Glimt. Det var skremmende få som gadd å ta seg tid til å debattere det. For de som er aktive medlemmer, virker det som at dere er her for å få flest mulige innlegg. Hvor mange av dere med over 100 innlegg har noen gang forfattet noen av disse innleggene på over 3 linjer?? Og da ser jeg bort i fra disse unødvendige sitatene som alle herjer med!

Nei, Larsen. Jeg beundrer jobben du har gjort med glimtforum.net og du vil alltid ha en stooor stjerne i margen i mine papirer. Men den utviklingen som siden har hatt er ikke i tråd med det jeg forventer. Mulig jeg forventer litt mer enn en gjennomsnittlig 1-linjers forumist!
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Re: Hvordan vil man at glimtforum.net skal være?

Post by brawno »

Stjerna wrote:Er det slik at dette skal være en chattekanal for kjenninger? Les kamptråden Glimt-Sparta. Hvor mye vettugt om kampen er det å lese på de, til nå 38 sidene?? 10 av sidene består av at alle skal beskrive å fortelle at an.no sin liveoppdatering ikke fungerer. I tillegg er det en masse unødvendig piss, som slett ikke har med kampen å gjøre!

Jeg forventer saklige vurderinger og faglige diskusjoner om Bodø Glimt. Men neida, dette har mer utviklet seg til et pissforum! Msn har man for å snakke om dagligdagse ting.

Jeg prøvde å dra i gang en debatt for en tid tilbake med saklige og faglige vurderinger om Glimt. Det var skremmende få som gadd å ta seg tid til å debattere det. For de som er aktive medlemmer, virker det som at dere er her for å få flest mulige innlegg. Hvor mange av dere med over 100 innlegg har noen gang forfattet noen av disse innleggene på over 3 linjer?? Og da ser jeg bort i fra disse unødvendige sitatene som alle herjer med!

Nei, Larsen. Jeg beundrer jobben du har gjort med glimtforum.net og du vil alltid ha en stooor stjerne i margen i mine papirer. Men den utviklingen som siden har hatt er ikke i tråd med det jeg forventer. Mulig jeg forventer litt mer enn en gjennomsnittlig 1-linjers forumist!
Tips: Forum på glimt.no
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Post by Stjerna »

Her får man det bekreftet, 1-linjers svar.. Prøvde å provosere litt for å dra i gang en debatt, men nei..

glimtforum.net -> Lykke til videre! Larsen, stå på!

Som ungdommen sier for tiden: OMG!!
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10476
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

greit :twisted: nå skal jeg være litt provosert..
Jeg liker ikke det du skriver!
Så mener du at de som skriver 1-2 linjers innlegg
ikke skal skrive noe i
det hele
tatt da?
Eller?
Hva
mener du?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Post by Stjerna »

The Guligan- Hva gjør at dette forumet holder så ekstremt høyt nivå? Skal vi sammenligne oss med andre? Hva bruker du for å sammenligne? Antall inlegg? Kvaliteten på innleggene?

Mitt hjem er Aspmyra- Klarer du ikke koke opp mer enn to, tre linjer kan du like godt la være! Det du skriver er i 90% av tilfellene uinteressant svada som du kunne utvekslet på msn eller pr sms!
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Stjerna wrote:Klarer du ikke koke opp mer enn to, tre linjer kan du like godt la være!
Dette er et åpent forum, derfor er det åpent for alle som vil skrive. Innlegg som er usaklige blir så vidt jeg vet slettet.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10476
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Ja send meg msn adressa di da.. :lol:
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1213 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Fotballfaglig er det nok et stykke igjen å gå for dette forumet, men det er da også litt av poenget, sånn som jeg har forstått det. Det skal ikke være et reint fotballfaglig forum, men et supporterforum, der også uttrykk for engasjement må påregnes. Jeg hadde gjerne sett at det var flere innlegg med større grad av faglig tyngde, men for å være ærlig så tror jeg ikke det er så mange her med trenerutdanning (meg inkludert), og jeg vet ikke helt om jeg føler for å la mine pretensiøse utlegninger om midtbanespillernes defensive juksing og de katastrofale følgene dette får for backene bli til mer skriftlig form. Jeg kan gjerne gjøre det, men da ligger jeg lagelig til hugg for folk som har mer peiling enn meg. Jeg kan gjerne delta i mer fagtunge diskusjoner om de oppstår, dog, jeg reserverer meg bare litt for å starte dem. Det er mulig det skrives mye her som like gjerne kunne vært tatt over msn, men mitt inntrykk er at det ikke er forferdelig mye av det generelt - noen tråder blir veldig interne, men synes det virker som om det stort sett holdes til de aktuelle trådene. En ting som imidlertid er helt sikkert er at jeg ikke lar meg irritere nevneverdig over at det ikke skrives høyverdige fotballanalyser her inne hver gang noen skriver.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Post by Stjerna »

Jeg er ikke interessert i å kommunisere med deg. Men anbefaler at du og alle de andre svadakompisene dine legger den ut så det kan diskuteres litt fotball her.
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Jeg har Lest Stjernas innlegg på glimt.no om det samme temaet, og jeg ser helt klart at han har et poeng.

Jeg legger merke til at vi som henger på forumet hele tiden legger lista for "usakligheter" for oss selv mye lavere enn for nye forumister. Jeg er enig med stjerna i at sitat på sitat på sitat på sitat er unødvendig, og det er noe jeg har prøvd å kutte litt ut selv. Det samme med kommentarer som egentlig ikke har noe å si i en debatt, men som virker artig akkurat der og da.

Jeg synes, som Stjerna at i trådene om glimt, der bør det være en viss grad av seriøsitet. Vi har en egen bit av forumet som er beregnet til blandt annet tøvprat; Smårt og stort. Jeg har prøvd å starte et par tråder for oss som bare MÅ poste noen innlegg på forumet hver dag, uten å egentlig ha noen spesiell mening, men likevel ikke ramponere en seriøs tråd.

Jeg sjekker forumet ca 10-12 ganger HVER DAG for å se om det er noe nytt, og som regel er det disse 1-linjers intetsigende kommentarene som kommer opp. (jeg vet jeg kaster stein i glasshus nå, men jeg skal bli flinkere, jeg lover). De gangene det kommer lange innlegg blir eg alltid litt overrasket. og som regel er det Hågen eller Larsen som skriver dem..

Jeg sjekket forumet på Flyplassen i Riga, og ca 3 timer etterpå når jeg kommer hjem er det liksom 20 sider ekstra på kamptråden, det aller meste var totalt intetsigende, bare skjefting over oppdateringene. Noe som irriterte meg litt, å måtte bla seg igjennom masse rør.

Forumet er noe av det beste i landet, men det går fremdeles ann å bli bedre. saklig der det skal være saklig og tøv der tøv skal være, det er min mening..
Last edited by Sulliken on Sun Apr 09, 2006 11:03 pm, edited 1 time in total.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10476
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Stjerna wrote:Jeg er ikke interessert i å kommunisere med deg. Men anbefaler at du og alle de andre svadakompisene dine legger den ut så det kan diskuteres litt fotball her.
Er du Glimtfan?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Post by Stjerna »

Kesseboy- Takk for et bra innlegg/svar, akkurat slik jeg ønsket. Det du sier var det jeg var på utkikk etter, og tyder på at vi har hver våre betraktninger om hva forumet burde bestå av. Slik må det en gang være. Mitt engasjement for forumet har vart i mange år. Helt siden Larsen i mangel på bedre ting å gjøre tok et glimrende initiativ mens han var bosatt i Nidaros. Jeg er ofte innom og leser, men har rett og slett sett meg lei på å måtte lese side opp og side ned med ubetydelig prat, på temaer som kunne vært interessante å lese andres mening om.

Men jeg aksepterer at glimtforum.net har blitt en chattekanal, og jeg ønsker ikke være med å se på den utviklingen.

Takk for meg!
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1213 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Sulliken wrote:Jeg sjekket forumet på Flyplassen i Riga, og ca 3 timer etterpå når jeg kommer hjem er det liksom 20 sider ekstra på kamptråden, det aller meste var totalt intetsigende, bare skjefting over oppdateringene. Noe som irriterte meg litt, å måtte bla seg igjennom masse rør.
Det vil jeg anmerke, fra moderatorteamets del, at vi har både diskutert dette internt, og tatt det opp tidligere på forumet, at kamptrådene stort sett ikke har noen nyttefunksjon med mindre man følger med underveis. Det er i hvert fall jeg veldig klar over, at en sånn kamptråd normalt sett ikke er brukbar for noen som kommer inn dagen etter.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg er ikke helt uenig i det du skriver stjerna, det kan bli litt mye av vel korte og heller meningsløse innlegg til tider. Innlegg som:
ENIG!!!
Er jo egentlig unødvendige å poste dersom man ikke har noe mer å skrive enn det. Samtidig synes jeg du smører for tjukt på når du kritiserer, du åpner vel heller at folk lar seg irritere av det fremfor å ta poenget du vil ha frem.
Videre synes jeg ikke kamptråden representerer standarden her på forumet, problemet med kamptrådene har vært opp til debatt tidligere og jeg siterer meg selv derfra:
Når det gjelder å opprette to kamptråder så må jeg innrømme at jeg ikke helt ser poenget med å ha en pre-match og en post-match.
Dette fordi at det i alle fall i mitt syn er kommentarene under kampen som sørger for at trådene blir veldig lange.
Da er det heller mitt forslag at om vi først skal lage to kamptråder om en og samme kamp så har vi en der man diskuterer før kampen og summerer opp inntrykkene etter kampen, og en som man kan bruke mens kampen er i gang.
Så slipper man å lese et utall spontankommentarer som f.eks:

d e fan steike ikke muli!!!! FAN I HÆLVETTE!!!!!!!!!!
(som er et sitat hentet fra årets siste seriekamp :wink: )
[/quote]

link:
http://glimtforum.net/phpBB2/viewtopic. ... 8&start=15

Nå hadde jeg faktisk trodd at kamptrådene ikke skulle bli fullt så store som tidligere som man ser av postene lenger ned i tråden, der ser det ut til at jeg tar feil. Aktiviteten på forumet har på ingen måte dabbet av, aktiviteten i Mars var vel en av de beste noensinne og da var ikke alvoret i gang.


En annen poeng er at når man har en relativt høy aktivitet her inne så kommer ikke alle innleggene til å ha like høy kvalitet. Når du først poster Stjerna så bruker det å være virkelig kvalitet som serveres, og disse bidrag er meget verdsatt, men heller ikke du ville klare å levere så høyt hele tiden om du skjønner hva jeg mener.
Litt pludring vil det bli uansett, problemet er selvsagt å finne den gode balansen.

Til slutt vil jeg nevne at dette forumet er ment å være for alle og ikke bare en "åndselite", her inne er det supportere i alle andre og det sier egentlig seg selv at ikke alle vil ha like mye fotballfaglig å bidra med.
Jeg vet f.eks en del av hva slags kunnskap du sitter inne med, jeg derimot er en sofasynser og da vegrer jeg meg litt for å legge meg ut i voldsomme diskusjoner med deg når du kommer med slikt som dette:

phpBB2/viewtopic.php?t=3924&highlight=

Istedenfor å raljere alt for mye over det du mener er manglende kvalitet på innlegg så synes jeg du skal se litt nærmere på følgende beskjed fra FShelgeland i tråden jeg linker til over:
Å stjerna, tar gjerne flere slike innlegg. Lenge siden jeg har lært så mye om fotball på så kort tid...
:wink:
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1213 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Stjerna wrote:Kesseboy- Takk for et bra innlegg/svar, akkurat slik jeg ønsket. Det du sier var det jeg var på utkikk etter, og tyder på at vi har hver våre betraktninger om hva forumet burde bestå av. Slik må det en gang være. Mitt engasjement for forumet har vart i mange år. Helt siden Larsen i mangel på bedre ting å gjøre tok et glimrende initiativ mens han var bosatt i Nidaros. Jeg er ofte innom og leser, men har rett og slett sett meg lei på å måtte lese side opp og side ned med ubetydelig prat, på temaer som kunne vært interessante å lese andres mening om.

Men jeg aksepterer at glimtforum.net har blitt en chattekanal, og jeg ønsker ikke være med å se på den utviklingen.

Takk for meg!
Det er skuffende at du med dine evner ikke har lyst til å være med og "dra i riktig retning". Det er ingen som tvinger deg til å lese gjennom masse ubetydelig prat, du er ikke nødt til å lese gjennom alt som skrives. Du må gjerne komme med dine innlegg og betraktninger, skape diskusjoner og drive dem, og holde deg til kun dem. Nå kunne jeg også selvfølgelig tatt opp noe om akademisk selvfølelse og slike ting som forklaringsmodell på hvorfor lange innlegg sjelden skaper stor debatt, men jeg lar det ligge nå. Jeg håper du fortsetter å frekventere dette forumet, og bidra med de kunnskapene du har.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Post by Stjerna »

Puh! Jeg ble rimelig het i topplokket en liten periode her! Takk til Sulliken, Kesseboy og Larsen for saklige betraktninger rundt temaet.

Jeg er overhodet ikke interessert i å bruke en masse tid på innlegg med med det jeg betrakter som fotballfaglige betraktninger, om det kun er et fåtall av forumistene som velger å lese eller debattere dem.

Hvis noen tror at jeg mente at forumet ikke er for alle så har jeg uttrykt meg upresist. Klart det er for alle, og alle skal få si sitt. Men rett sted til rett tid. Jeg har opptil flere ganger vurdert å spre om meg med meninger, men når jeg ser hvor "diskusjonene" bærer bruker jeg heller tiden på noe annet
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1213 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Det er jo gjerne sånn da, at man sjelden skriver for et fullstendig publikum. Det kan jeg igrunn skrive under på, etter å ha undervist litt, at når halvparten av 28 elever melder seg ut, så er det ikke så interessant å stå og snakke om arealet under grafer. Men man gjør det likevel, av hensyn til de som faktisk har lyst til å høre på det. Det er desverre slik at man ikke kan velge sitt publikum så fritt som man skulle ønske. Man fortsetter å skrive for det publikum man får, hvis man virkelig har noe man har lyst til å få fram. Jeg skal så klart ha forståelse for det dersom du ikke ønsker å skrive mer, men jeg håper virkelig du fortsetter å komme med drypp av faglig innsikt, til glede for mange (flere enn du tror).
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Er vel heller ikke alle som har tid å lage 9 siders høgskoleklasse fotballfaglige betraktninger hver gang de poster et svar.....
En annen sak er at mange nok sjekker forumet på et 5 minutt på skola/jobb eller i forbifarten hjemme og da blir et laaaaaaaaaaaaaangt innlegg gjerne nedprioritert samtidig som det krever en del tid for å svare eller komme med noe fornuftig. Det er jo en grunn til at folk heller leser avisa enn enn bok, det er korte artikler (jo kortere jo bedre, om du leser de mest populære tidskriftene..jeg merker det til irritasjon når jeg skal spise..for da liker jeg å lese, men jeg rekker jo å lese igjennom hele VG-sporten/Dagbladet Sport før jeg spist ferdig..annoying!)

Er mye svada til tider, men sånn er det bare...er det for mye så kommer det alltids et varslende finger fra en moderator.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Stjerna
Posts: 36
Joined: Sun Mar 07, 2004 4:46 am
Location: Vestbyen - så klart...

Post by Stjerna »

Hmm.. Merker at jeg er på vei å skyte meg selv i foten nå, men.. Tilbakemelding på at man gjør noe bra, eller at noen setter pris på den en gjør, er ting jeg setter utrolig høyt. Svaret i fra FSHelgeland om mitt siste lange innlegg varmet, slikt gjør at en skriver mer.

Så et 1-linjers innlegg om at en setter pris på innlegget hadde ikke skadet for min del. Tatt i betraktning at det stemmer det du hevder Kesseboy, at innleggene mine har vært til glede for mange..
2006 blir året for fotballspilling!

Vær grei å la meg slippe disse usaklige en og tolinjers innleggene! Kompisprat og avsporinger hører ikke hjemme her!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Når du legger inn innlegg på forumet, da sitter jeg som klistret til skjermen fordi det du skriver er (som jeg opplever det) veldig gjennomtenkt, og for oss som bryr oss litt mer en fotball enn mannen i gata, så er det enormt mye å lære av deg. Så hvor du velger å poste inlegg, om det blir her eller på Glimt sitt forum, så kommer jeg til å lese det.

Et annet moment er at når man gjør slike grundige viurderinger som deg, så skal man ha mye kunnskap og/eller guts til å kunne debattere ned deg. Hvis man er uenig så skal det litt til for å kunne uttrykke dette uten å virke "totally retarded", og er man enig, er det vanskelig å svare uten å gjenta det du sier.. Derfor holder jeg meg temmelig taus i de noe tyngre fotballfaglige diskusjonene, selv om jeg leser alt.

Jeg går ikke i en skattepolitisk debatt med Finansministeren, for å si det sånn..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Stjerna wrote:Jeg er overhodet ikke interessert i å bruke en masse tid på innlegg med med det jeg betrakter som fotballfaglige betraktninger, om det kun er et fåtall av forumistene som velger å lese eller debattere dem.
Den tråden du startet som jeg linket til over har blitt lest 422 ganger, selv om det ikke ble så mange kommentarer på den så ble den definitivt lest.
Du la lista temmelig høyt med det innlegget og må nok ta litt av skylden selv når folk ikke tør å svare :wink:
Tror ikke du skal gi opp forumet riktig ennå, jeg tipper du vil oppleve langt større respons nå i sesongen enn hva du fikk tidligere. Er ikke uten grunn at tiden vi har vært gjennom kalles silly-season.
En siste sak som er verdt å ta med seg, jeg vet for et faktum at det er flere som er inne her og kun leser uten å være aktive, ja uten å ha et eneste innlegg. Hvis du tror innleggene dine ikke blir lagt merke til så tar du veldig feil.
Jeg synes i alle fall det ville være veldig synd om du ikke fortsatte å skrive innlegg her inne, sånt er nemlig med på å heve standarden her inne i forhold til det at andre også vil streve etter så skrive bedre når slike innlegg presenteres.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1213 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Stjerna wrote:Hmm.. Merker at jeg er på vei å skyte meg selv i foten nå, men.. Tilbakemelding på at man gjør noe bra, eller at noen setter pris på den en gjør, er ting jeg setter utrolig høyt. Svaret i fra FSHelgeland om mitt siste lange innlegg varmet, slikt gjør at en skriver mer.

Så et 1-linjers innlegg om at en setter pris på innlegget hadde ikke skadet for min del. Tatt i betraktning at det stemmer det du hevder Kesseboy, at innleggene mine har vært til glede for mange..
Trust me. Min erfaring er at når det virker som om 10 av 28 elever følger med, så er det reelle tallet nærmere 20. Og på et forum med 200 jevnlige lesere? Får du to svar, så kan du kanskje regne med (guesstimate) at mange flere har lest det. Får du skryt av én, så kan du regne med at ni stykker til har hatt glede av innlegget. Det er helt klart uinspirerende å kverne på uten å få tilbakemelding. Men man vil få igjen for det, om ikke annet i egenutvikling.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

"litt off topic"...men bare for å provosere...

først dette..
http://forum.glimt.seria.no/viewtopic.php?t=22
så dette...
http://forum.glimt.seria.no/viewtopic.php?t=19

...hvor skal du nå få det du vil ha Stjerna!? :)
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Post Reply