Hvor ble dem av?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Novi
Posts: 11454
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 605 times
Been thanked: 795 times

Post by Novi »

Ludde og Berg har jo vært skadet. Olsen har nok gjort en feilvalg. Paulsen kan vel spille seg til en plass, men da må det en skade til på konkurrenten...
Una mas cerveza.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Når det gjelder ludde og CB er det for tidlig og si om de har valgt feil.. siden de ikke ville / neppe ville ha spilt for Glimt siden de er skadet. Når det gjelder de andre som forlot er jeg bare glad for at Fredrik ikke er her lengre og Paulsen og Trond tror jeg valgte feil.. Tviler på de blir og få mye spilletid for sine klubber og tror de blir og stagnere som fotballspillere med benksliting og andredivisjonsspill
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Står faktisk overraskende lite ang skaden til CB i Fredrikstad Blad... har ikke lest noe om ham siden han kom hit!
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

I likhet med Trond Olsen har K. Paulsen gjort et feilvalg!

Halve spillerstallen i Start er jo skada!!!!!! Og alt Paulsen får av Keiko er 3 min.. :shock:
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1278
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 10 times
Been thanked: 173 times

Post by Buster »

yellow wrote:Halve spillerstallen i Start er jo skada!!!!!! Og alt Paulsen får av Keiko er 3 min.. :shock:
Nå er det vel først og fremst spisser som er skadet. De har jo så mange backer at de bruker dem som spisser.
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
User avatar
Novi
Posts: 11454
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 605 times
Been thanked: 795 times

Post by Novi »

Buster wrote:
yellow wrote:Halve spillerstallen i Start er jo skada!!!!!! Og alt Paulsen får av Keiko er 3 min.. :shock:
Nå er det vel først og fremst spisser som er skadet. De har jo så mange backer at de bruker dem som spisser.
Og selv om de putta en høyreback som spiss sist, kom ikke Paulsen innpå :shock:
Una mas cerveza.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Novi wrote:
Buster wrote:Nå er det vel først og fremst spisser som er skadet. De har jo så mange backer at de bruker dem som spisser.
Og selv om de putta en høyreback som spiss sist, kom ikke Paulsen innpå :shock:
Akkurat!!!! :shock: :shock: :shock:
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Post by MhepA »

Trond Olsen spiller seg garantert inn på LSK om kort tid. Kanskje allerede til sommeren.
Kristoffer Paulsen skal slite med å komme på laget, meget sikker på at han ikke gidder å fornye kontrakten med Starte etter sine år.
Christian Berg er god og på ca. samme nivå som de andre FFK midtbanespillerne, han kan bli bedre eller dårligere.
Trond Fredrik Ludviksen opplever deijsavu med å slite på benkplassen, forfulgt med skader.
Fredrik Kjølner er en gigantisk hit i Sandefjord, topper børsen på Dagbladet.

Mine visdomsord!
En gang Glimt, alltid GLIMT!
RS2-Gti

Post by RS2-Gti »

E vel kun Ludde æ føl savn i Glimt. Han var utvilsomt en klassespiller.
De andre var i stor grad ustabile uslepne diamanter som hadde fått sine sjangser til å bevise - og stort sett har de vært middelmådige.

Trond Olsen presterte aldri over tid.
Fredrik Kjøler begynner å bli gammel, holder ikke i all evighet.
Kristoffer Paulsen åpnet fort tabbekontoen i Start også...
Christian Berg dro vel en stor fordel av å være trenerens favoritt lenge i Glimt.

Erstattningene gjør en vel så bra jobb syntes jeg!
Nesten som jeg syntes vi skal være glad for å bli kvitt noen store lønnsposter, og at nå har vi sjangsen til å bygge mere rundt lojale lokale klubbspillere som Thomas J, Tom Høgil osv.

Beklager .. men dere er ikke savnet....
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Post by MhepA »

RS2-Gti wrote:E vel kun Ludde æ føl savn i Glimt. Han var utvilsomt en klassespiller.
De andre var i stor grad ustabile uslepne diamanter som hadde fått sine sjangser til å bevise - og stort sett har de vært middelmådige.

Trond Olsen presterte aldri over tid.
Fredrik Kjøler begynner å bli gammel, holder ikke i all evighet.
Kristoffer Paulsen åpnet fort tabbekontoen i Start også...
Christian Berg dro vel en stor fordel av å være trenerens favoritt lenge i Glimt.

Erstattningene gjør en vel så bra jobb syntes jeg!
Nesten som jeg syntes vi skal være glad for å bli kvitt noen store lønnsposter, og at nå har vi sjangsen til å bygge mere rundt lojale lokale klubbspillere som Thomas J, Tom Høgil osv.

Beklager .. men dere er ikke savnet....
Trond Olsen savnes veldig..
Men nå har vi Hamoud så det spiller ingen rolle.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

At Trond olsen ville slite i lsk overrasker ingen andre enn Trond Olsen. Men han er jo som kjent ikke den skarpeste kniven i skuffen.
Hvem f er K. paulsen. Etter Jackosens imponerende forestillinger er det ikke sikkert at han hedde fått spilt hos oss heller.

T.olsen var en som kunne avgjøre matcher på egen hånd. vi har ingen slike spillere i stallen nå , derfor vil jeg si ja når han trygler og ber om å få komme tilbake til Glimt.
I medgang og motgang
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Begod wrote:Hvem f er K. paulsen?
Han som hadde den skjorta som du har nu :wink:
Pass dæ førr Hågen forresten :D
Ækte nordnorsk stolthet!
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Begod wrote:At Trond olsen ville slite i lsk overrasker ingen andre enn Trond Olsen. Men han er jo som kjent ikke den skarpeste kniven i skuffen.
Den va litt stygg Begod... :fy

Hørte fra en LSK-fan at han Trond ska få slit me spælletid, for de gangan han har kommet innpå har han virka lei og uinteressert i å gjør en innsats. Synes d e litt merkelig innstilling. Mulig d har me øyet som ser. Trond har jo faktisk vært så heldig og hatt målkjenning i rette målet i sin karriere som LSK-spæller i motsetning til Kristoffer. Når æ ser målan til han Trond i den kavalkaden som bei laga etter 2005-sesongen så ser æ at han Trond betydde mye førr glimt i 2005. Spællestilen hannes passa nok mer til glimt sin spællestil enn LSK sin.

Han Kristoffer virka d ikke som har fått så veldig mye ut av oppholdet sitt i Start enda. Selvmål og gule kort e vel d eneste han har prestert på bana. Håpa allikavel for hannes del at han lykkes.

Sku gjerne fortsatt sett dem begge i glimtgul drakt igjen, men e ikke så veldig interessert i å måtte kjøp tilbake spællera vi sjøl har fostra, etter at de gikk gratis fra oss.
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

milla wrote:Hørte fra en LSK-fan at han Trond ska få slit me spælletid, for de gangan han har kommet innpå har han virka lei og uinteressert i å gjør en innsats. Synes d e litt merkelig innstilling.
Neida, han savne bære Glimt, å tenke at vess han spælle ræva når han får spælle, så bli han frigitt fra kontrakten, åsså kan han komme gratis tbake t Glimt.. Kanskje smartere enn mange her trur :wink:
Ækte nordnorsk stolthet!
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Jørn LSK-supporter wrote:Olsen er innbytter for tiden. Men gjør det bra når han kommer inn. Han er ung. Og derfor blir han fort satt på benken. Men tror nok han kommer til å bli fast i 11'ern i løpet av sesongen. Har har jo et enormt potensiale da!
Tja, delte meninger, er vel bare å vente å se..
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1278
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 10 times
Been thanked: 173 times

Post by Buster »

RS2-Gti wrote:Trond Olsen presterte aldri over tid.
Fredrik Kjøler begynner å bli gammel, holder ikke i all evighet.
Kristoffer Paulsen åpnet fort tabbekontoen i Start også...
Christian Berg dro vel en stor fordel av å være trenerens favoritt lenge i Glimt.
Trond er en ung spiller som har framtida foran seg. Han var jo bare såvidt ferdig med grunnskolen da han kom til Glimt. Derfor føles det kanskje som om han har noen år på baken. Dersom han hadde fortsatt i Glimt tror jeg han hadde fått en mye bedre utvikling enn nå som han spiller på LSK's andrelag. Det er et tap for Glimt at han dro, og jeg tror han ville fått en fantastisk utvikling dersom han hadde fått spilletid i Glimt.

Fredrik har gjort en fantastisk jobb for oss gjennom mange år, og var den som greide å tette forsvaret. Selvsagt hadde han god hjelp av Cato i mange sesonger, men det var da Fredrik kom at det ble et midtstopper PAR i Glimt. Høye innlegg foran kassa var tidligere et stort problem, og Cato alene var ikke nok til å rense unna. Selvsagt begynner han å nærme seg slutten på karrieren, men de første kampene i Tippeligaen viser at han holder godt denne sesongen også. Hoftun er nok minst av samme kaliber når han er skadefri, men akkurat nå skulle vi gjerne hatt Fredrik sammen med Cato.

Christoffer har et talent som blir skjemmet av disse håpløse feilene som kommer med jevne mellomrom. Likevel har han gjort svært mange gode kamper for Glimt. Med den store farten har han reddet oss mange ganger, og etter hvert som rutinen blir større tror jeg feilene forsvinner også. Da blir han en virkelig god back. Han får selvsagt ikke rutine av å sitte på benken i Start. Vi har jo flere alternativer på backene nå, så det er kanskje ikke her savnet er størst.

Christian var en fantastisk spiller. Grunnen til at jeg sier var er at alle skadene har ødelagt veldig veldig mye for han. Jeg er ikke sikker på om han noengang blir så bra som han var på Glimt for noen år siden. Han var et angrep alene, og hadde en herlig evne til å gjøre det enkelt. Han passerte motstanderne som om det skulle være saltstøtter, og la ballen i mål uten at keeperne var i nærheten. Uheldigvis varte det altfor kort hver gang. Han ble alltid skadet. De siste par sesongene syns jeg heller ikke han nådde opp på det høye nivået han hadde tidligere når han en sjelden gang var skadefri. Jeg tror Christian hadde godt av å skifte klubb, men før han blir kvitt skadene på permanent basis tror jeg vi har sett det beste av Christian.

Dette er fire spillere som har spilt svært bra for Glimt i mange sesonger, og jeg vil alltid huske dem for det de har gjort i den gule trøya.
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Post by mutz »

DarKman wrote:Kjære Ørjan, kom hjem NÅ! Spill denne sesongen, hjelp de yngre, spille delvis neste sesong, hjelp litt mere til med de yngre....start "fotballskole", la oss fostre opp masse unge spiller med bosted i Bodø slik at lojaliteten er deretter. La oss fortsette å være beste på de yngste!

La oss vinne, la oss rykke opp, la oss for en gang skyld vinne ELITESERIEN!! La oss heie på Bodø/Glimt!, la oss se dem opp igjen som i 93 :klapp
æ fikk vite idag av min kjære mormor, at Ørjan har kjøpt nabohuset hennes ved aspmyra... ;) så da har han kort vei te myra værtfall ;)
bra planlegging eller hur??? :glis
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Skriket wrote:
Begod wrote:Hvem f er K. paulsen?
Han som hadde den skjorta som du har nu :wink:
Pass dæ førr Hågen forresten :D
Jeg føler meg bedratt av K.P. Jeg kvier meg for å bruke den trøya, derfor har heller brukt bortetrøya.

Er ikke så veldig redd for Hågen 8) Nå får han ha K. P for seg selv.
:)
I medgang og motgang
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

milla wrote:
Begod wrote:At Trond olsen ville slite i lsk overrasker ingen andre enn Trond Olsen. Men han er jo som kjent ikke den skarpeste kniven i skuffen.
Den va litt stygg Begod... :fy
Jepp litt stygg, men det er mya verre at våre talenter velger å ikke gi noe igjen til Glimt. Virkelig smart av T.O å velge Lsk :?
I medgang og motgang
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

CB debuterte i dag for FFK

fra vg live

78 BYTTE FFK: Christian Berg kommer inn for Ramberg.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Zpiff
Posts: 406
Joined: Thu Jul 14, 2005 10:43 am
Location: Bodø/Steigen

Post by Zpiff »

yellow wrote:Og alt Paulsen får av Keiko er 3 min.. :shock:
Haha! Keiko :lol:
DGH er ikke en supporterklubb....
Det er en Religion, og Aspmyra er vår kirke!
Medlem #42 av DGH...
Thomsan
Posts: 314
Joined: Fri Jul 22, 2005 1:10 pm
Location: Garnveien 90210.
Contact:

Re: Hvor ble dem av?

Post by Thomsan »

DarKman wrote:J.F. Ludviksen, .... ikke mye å se til han i Brann.
John-Fredrik Ludvigsen, nei, han har vi absolutt ikke sett mye til. Så sant som det er sagt.
Thomax Beats & Blogs
http://www.undergrunn.no
Post Reply