Hvor ble dem av?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Åh, æ savna å gå i klasse med han alex. Huska at han alltid va på fotballtrening, men huska ikke så veldig mye mer.
ARGH!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

NupiSnowJog wrote:Åh, æ savna å gå i klasse med han alex. Huska at han alltid va på fotballtrening, men huska ikke så veldig mye mer.
Du savna å gå i klasse med han... Fordi han alltid var borte på trening.. And thats it ? =) hehe...
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Nei, d eneste æ huska med han, utenom at vi brukte å sett blyanta i håret på han, og få han til å si: "Jeg er en liten høne" (dette var ikke mobbing, for han lo like mye selv) så husker jeg at han alltid skulle på fotballtrening etter skolen og at han var en kløpper i volleyball.
ARGH!
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Ludde e observert på java 8)
Ækte nordnorsk stolthet!
User avatar
ripperem
Posts: 138
Joined: Mon Jun 13, 2005 8:03 pm
Location: Bodø

Post by ripperem »

Christian Berg kom inn førr Fredrikstad mot Ham Kam idag, men gjor ikke så mye ut av d... Merkeli å se han på bana igjen...
Bodø Glimt, Superlag!
COYS!
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Daggis wrote:
ripperem wrote:Christian Berg kom inn førr Fredrikstad mot Ham Kam idag, men gjor ikke så mye ut av d... Merkeli å se han på bana igjen...
Hva er det egentlig med Christian Berg? Er det bare meg, eller virker det som om han enten ber om for liten trøye, evt. vasker den på 90 grader sammen med sengetøyet? Den er alltid for liten....
Han er tross alt nevøen til Arne Hanssen.... :)
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

OnkelnTelK1m wrote:Trodde Brann skulle spille kamp i kveld?
Har han skada seg igjen stakkar :roll:
Kanskje han skal signer for Glimt igjen? :D
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Christian Berg er en alt for stor risiko med sin skadehistorie. Han er i beste fall bare i orden halve sesongen.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Daggis wrote:Hva er det egentlig med Christian Berg? Er det bare meg, eller virker det som om han enten ber om for liten trøye, evt. vasker den på 90 grader sammen med sengetøyet? Den er alltid for liten....
Hehe, jeg har merket det selv også, ja. Morsomt.

Mens vi først snakker om CB, noen som har tenkt over hvor mange dødballmål vi har scoret i år, kontra i fjor da han var fus på dem? Forøvrig ønsker jeg han hell og lykke i FFK, bare de rykker ned til høsten.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Hvor var du da tåa til Petter Solli reddet Glimt fra nedrykk?

Og hvor ble tåa til Petter av? Hvor er den nå?

Her:
Image
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
bnordk
Posts: 291
Joined: Mon Aug 30, 2004 2:22 pm
Location: Drammen

Post by bnordk »

Chad Gibson scorte et selvmål da laget hans, Queensland Roar vant 3-2 i dag. Ja,ja. Han om det;)
Den Gule Fare
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

:shock:

Trodde han var "stuck" i Belgia?
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Var det ikke hands fra Toth?
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

G-s-enz wrote:Mål til Fredrikstad 1 - 0 Christian Berg. Målgivende pasning John Anders BjørkøyBjørkøy kliner til fra 25 meter, ballen treffer Berg og går rett i mål.


Typisk C.Berg scoring :D
Ryktes aty CB ble intervjuet på TV2 og at det dialekten hans var blitt meget fiiiiiiiiiiiiiiin. Noen som kan bekrefte dette?
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Panzer wrote:
G-s-enz wrote:Mål til Fredrikstad 1 - 0 Christian Berg. Målgivende pasning John Anders BjørkøyBjørkøy kliner til fra 25 meter, ballen treffer Berg og går rett i mål.


Typisk C.Berg scoring :D
Ryktes aty CB ble intervjuet på TV2 og at det dialekten hans var blitt meget fiiiiiiiiiiiiiiin. Noen som kan bekrefte dette?
Ja...
Han får en ball...
User avatar
silje
Posts: 350
Joined: Tue Jan 25, 2005 12:00 pm
Location: Mitt hjerte i Stamsund men resten i Bodø :)

Post by silje »

Kristoffer Paulsen stor spælla i Start drakta i dag, snart e dein gutn på landslaget :lol:
Mæ KNALL gult hjerte og bil!
I medgang å motgang!

Medlem av STAMSUND fan club og the muskutøs :)
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Jepp, Kristoffer Paulsen imponerer stort, det virker som om Bjørnebye virkerlig har troa på han. Det blir garantert ingen retur til Glimt, akkurat det er helt sikkert. At vi snart kommer til å se han med flagget på brystet tar jeg for gitt, man må sørover før man kan bli lagt merke til. Håper bare ikke han glemmer hvem som opprinnelig ga han sjansen til å utvikle seg til en solid eliteserieback.
User avatar
silje
Posts: 350
Joined: Tue Jan 25, 2005 12:00 pm
Location: Mitt hjerte i Stamsund men resten i Bodø :)

Post by silje »

Hågen wrote:Jepp, Kristoffer Paulsen imponerer stort, det virker som om Bjørnebye virkerlig har troa på han. Det blir garantert ingen retur til Glimt, akkurat det er helt sikkert. At vi snart kommer til å se han med flagget på brystet tar jeg for gitt, man må sørover før man kan bli lagt merke til. Håper bare ikke han glemmer hvem som opprinnelig ga han sjansen til å utvikle seg til en solid eliteserieback.
Innerst inne i hjerterota så trur eg at om nån år når han har fått oppfylt drømman sine om landslagsspæll og muligens utlandet så kjæm han tellbake tell Glimt og avslutta karriera si.... ( ønsketenking) :roll:
Mæ KNALL gult hjerte og bil!
I medgang å motgang!

Medlem av STAMSUND fan club og the muskutøs :)
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Kristoffer Paulsen har jo spilt meget bra på midtbanen til Start! Hvorfor brukte vi han aldri der? Han spite jo alltid back på myra! Syns han fortjener å være med i troppen til kampen mot Hellas...

Og i dag slo Fredrik Kjølner og Sandefjord ut Rosenborg og møter dermed Christian Berg og Fredrikstad i finalen. Mitt tips er at Christian Berg og co. går seirende ut av den duellen...
Han får en ball...
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Glimt-fan wrote:Kristoffer Paulsen har jo spilt meget bra på midtbanen til Start! Hvorfor brukte vi han aldri der? Han spite jo alltid back på myra! Syns han fortjener å være med i troppen til kampen mot Hellas...

Og i dag slo Fredrik Kjølner og Sandefjord ut Rosenborg og møter dermed Christian Berg og Fredrikstad i finalen. Mitt tips er at Christian Berg og co. går seirende ut av den duellen...
Hvis du tenke over hvilke høyrebacker vi hadde ilaget mens han var her.. Og hvilke midtbanespillere vi hadde.. Så forstår du kanskje svaret på ditt spm =)
Post Reply