Keeper krise??

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Keeper krise??

Post by Nokia »

Igår var hele laget elendig, men som tidligere nevnt er dette etter mitt syn lagets svakeste del pr nu.

Langnes holder ikke mål, å slippe inn enkle mål i annenhver kamp holder ikke. Til å med AN`s radio reporter blir nervøs ved hver dødball.

J Koldstad duger i massevis som klovn å ansatt i AN nyheter!! Som keeper er han etter mitt syn ikke god nok.

Horn vet vi er god nok så lenge han er iform, men nå begynner det jaggu å bli lenge siden han leverte. Etter hva jeg kan skjønne trenger han iallefall en ung lovende keeper som kan gi han kamp om plassen når han er skadefri.

Har vi en slik ung Keeper som kan gi Horn den utfordringen han trenger ?

Gjøres det noe som helst for å styrke denne lagdelen?


Jeg er iallefall bekymret. Skal vi rykke opp trenger vi en målvakt som iløpet av sesongen "gir" laget en 3-5 x-tra poeng som følge av fantastisk spill mellom stengene! Glimt har etter mitt syn ikke denne spilleren!
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

For meg er den største krisen spillerforståelse. Det og fungere på bortebane, ikke bare hjemmebane. Du kommer ikke langt skal man vinne hjemmekampene, men ikke borte. Samtidig syns jeg vi har ett moralproblem da jeg har hørt rykter at enkelte spillere ikke giddet og jobbe da Glimt ligger under. Vi trenger virkelig en Andrè Hanssen.
Ball?
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Post by Merete »

Gule Ørn wrote:For meg er den største krisen spillerforståelse. Det og fungere på bortebane, ikke bare hjemmebane. Du kommer ikke langt skal man vinne hjemmekampene, men ikke borte. Samtidig syns jeg vi har ett moralproblem da jeg har hørt rykter at enkelte spillere ikke giddet og jobbe da Glimt ligger under. Vi trenger virkelig en Andrè Hanssen.
Mot Hønefoss så det ut som spillerne ble sure og frusterte når motstanderen pressa. Moralproblem: JA!

Langnes hadde vel ingen god dag i går, og er vel nå en høyst ordinær keeper. Keeperplassen er et svakt punkt på dette laget, dessverre.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Men man har jo Vangen i bakhånd. Ung og god.. Tror han er fast alagskeeper i løpet av 4 år
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
dagobert
Posts: 1018
Joined: Fri Sep 02, 2005 7:37 pm
Location: Harstad
Has thanked: 29 times
Been thanked: 2 times

Post by dagobert »

Bateman26 wrote:Men man har jo Vangen i bakhånd. Ung og god.. Tror han er fast alagskeeper i løpet av 4 år
det er veeldig lenge!
Glimt selvfølgelig!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Kan jo bli en del før da.. Men han er jo bare bare født 09.01.1989 så den kan bli noen år Men har 8 u landslagkamper
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Dvs at han vil være fast a-lagskeeper som 20-åring... det er IKKE dårlig :)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

K1M wrote:Dvs at han vil være fast a-lagskeeper som 20-åring... det er IKKE dårlig :)
Nei ikke ille det.. Men det kommer jo ann på utviklingen til han og ikke minst Horn..
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Espen
Posts: 325
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen »

Langnes hadde vel ingen god dag i går, og er vel nå en høyst ordinær keeper. Keeperplassen er et svakt punkt på dette laget, dessverre.
Har han noen gang hatt en god dag?
Espen Sedeniussen
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Espen wrote: Har han noen gang hatt en god dag?
Han var blandt norges beste når han hærjet i tippeligaen.. Men et annet lag =) Husker du hvilket lag det er ?
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Jeg husker! Jeg husker!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Kongsvinger?
I medgang og motgang
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Taskeladdn wrote:
Espen wrote: Har han noen gang hatt en god dag?
Han var blandt norges beste når han hærjet i tippeligaen.. Men et annet lag =) Husker du hvilket lag det er ?
Kongsvinger!
Han får en ball...
radio3
Posts: 68
Joined: Thu Jun 24, 2004 3:59 pm
Contact:

Re: Keeper krise??

Post by radio3 »

Nokia wrote:Langnes holder ikke mål, å slippe inn enkle mål i annenhver kamp holder ikke. Til å med AN`s radio reporter blir nervøs ved hver dødball.

Når hadde an en radioreporter?? :@
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

ole wrote:Vi har definitivt en keeper-krise i Glimt. Tror det er feil strategi å vente på at Horn en gang skal bli frisk. Er enig med de som mener Glimt burde lete aktivt etter en ny keeper.
Med dagens situasjon ville vel det bety at man må hente fra egne rekker all den tid det ikke finnes penger til å hente inn forsterkninger.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Re: Keeper krise??

Post by Nokia »

radio3 wrote:
Nokia wrote:Langnes holder ikke mål, å slippe inn enkle mål i annenhver kamp holder ikke. Til å med AN`s radio reporter blir nervøs ved hver dødball.

Når hadde an en radioreporter?? :@
Jo der tok du meg :-)

Skulle selvsagt stå Den glimrende Radio 3 reporteren hehe
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Post by Knuta »

Hva med utleie:
Espen Johnsen spiller jo 2.div fotball for RBK. Lei han resten av sesongen. Ellers så var det elendig markering på dødballene som var hovedårsaken til nederlaget. Det virker som om laget ikke er kampklart på bortebane. Forstår ikke hvorfor.
Avedis
Posts: 348
Joined: Thu Mar 25, 2004 8:22 am
Location: København

Post by Avedis »

Knuta wrote:Hva med utleie:
Espen Johnsen spiller jo 2.div fotball for RBK. Lei han resten av sesongen. Ellers så var det elendig markering på dødballene som var hovedårsaken til nederlaget. Det virker som om laget ikke er kampklart på bortebane. Forstår ikke hvorfor.

Det vil neppe være gratis å leie Espen Johnsen. Vi har som tildligere nevnt pr tiden INGEN penger å bruke; da har vi ikke mulighet til å leie en keeper, spesielt når vi allerede har tre stkker under kontrakt.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Det som bekymrer meg er at det overhode ikke fra offisielt hold har blitt noe som helst for å styrke denne lagdelen...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Ditt utspill faller på eget grunnlag.

Jm andre innspill og reelt grunnlag i kampene. Så du siste kamp? Har du sett noen kamper i det siste?

Mulig du stiller andre krav, men som toppkeeper er de desverre ikke kompatible!! Dette er forøvrig noe andre stiller seg bak.

langnes holder i massevis.... dummeste jeg har lest hittil på dette forumet. Sannheten er at han tidligere var en dyktig Keeper, idag en middlemådig adecco keeper som er utrolig svak i feltet og svak når det kommer til reaksjon!
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Langnes og Kolstad er ikke gode nok, keeperplassen har blitt en akilles for Glimt desverre..Horn er ikke heller i "godt gammelt slag"..men var betydelig bedre enn både Langnes og Kolstad ifjor, selv i en dårlig sesong for å være han.

Eneste plusset Langnes og Kolstad har kontra Horn er at Langnes er flink å dirigere og peppe gutta, Kolstad er også flink til å kommunisere på banen og har hatt bra utsparker de kamper jeg sett og er flink å sette igang spillet. Men på en del elementære ting skinner det igjennom at de ikke er toppkeepere, desverre.
Fikk kun sett Alexander Vangen 10 minutter i ei pause og aner ikke hva han er kapabel til men han virket vel ikke noe dårligere enn de som ER reserver på 1.laget.
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
Post Reply