Kamptråd: Bryne - Bodø/Glimt 21 mai kl 18:00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Larsen wrote:
BørreA wrote:Utrolig sterke påstander fra en som ikke så kampen. Det blir jo litt vilt å bruke Radio 3s kommentator som en slags kilde og bakgrunn for vurderinger av spillere og trenere.

Skjønner ikke at det går an å være så bombastisk på så tynt grunnlag - og det attpåtil i vurderingen av to spillere som i høyeste grad var med på å snu kampen.
Kom igjen! Vi klarer ett poeng borte mot et topplag. Ingenting å glede seg over?
Pah!

BørreA :)
Disponeringene fra trenertrioen var jeg ikke klar over at kunne feiltolkes.. Det er selvsagt mulig at Geir Håkon Olsen tok feil og at Runar og Stig ikke startet, at formasjonen ikke var 4-3-3 men jeg tviler. Jeg tok min standpunkt før kampen om hva jeg synes om noe sånt. Derav min kritikk av trenerene.

Når det gjelder hvorvidt Stig spillte en dårlig kamp eller ikke så bruker jeg ganske riktig radion som kilde siden jeg har fint lite annet å ha som kilde. Som Kesseboy skriver så regner jeg med at folk skjønner at man må ta forbehold om at man ikke har sett dette med egne øyne.

Men jeg legger merke til at ikke bare var radio3s utsendte reporter skeptisk til Stig men mannen som satt ved siden av også syntes dette var rart og Stig egentlig ikke passer til en slik rolle.


Litt skuffa Larsen..Vet du ikke hvem som satt med hr Olsen? Det var gode gamle Tommy Bergersen :wink:
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

For svarte se på den benken Glimt hadde!!!!
:evil:


5 Roy Miller
8 Olav Råstad
9 Mounir Hamoud
12 Jonas Ueland Kolstad
15 Thomas Jakobsen
19 Tani Stafsula
27 Stig Arild Råket
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Post by Merete »

Ser at mange ikke ønsket at Runar skulle starte kampen i dag. Hvis man tenker litt framover i sesongen: Er det ikke viktig å få den beste spilleren vår i kampform fortest mulig?
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Merete wrote:Ser at mange ikke ønsket at Runar skulle starte kampen i dag. Hvis man tenker litt framover i sesongen: Er det ikke viktig å få den beste spilleren vår i kampform fortest mulig?
Runar skulle bare spilt for min del...
Laget burde vært helt annerledes uansett....
En gang Glimt, alltid GLIMT!
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

dalers wrote:Uten å ha lest meg igjennom så mye så vil jeg si:

- Hvorfor ikke starte med Tani og Hamoud mot et Bryne som sies å slite på backene og har en flott, grønn, fin matte?

- Vi sliter i nesten hele 1.omgang. Hvorfor i hæl... byttes der ikke i pausen?

- Skal vi spille med Stig så skal vi IHVERTFALL ikke spille med han på kant i et 4-3-3 system! (Hører du, Hoftun/Kenta!)

- Jacobsen foran Hamoud? :shock: selv om Halvorsen ønsket seg av.

- På fine, flotte grønne matter så må ikke trenerteamet tenke kynisme. Da er det mer riktig å satse på egen ferdighet i superraske vinger. (se punkt 1) :wink: :wink:

- Hvorfor faller intensiteten nesten hele tiden? Denne kampen kunne Glimt vinne. Vi gav ikke alt før vi lå under 2-0 virket det som. Nok en gang et holdningsproblem.

Ikke så merkelig at Mounir ikke kom inn på slutten med tanke på at Bryne (ifølge GHO) lå med alle mann bak. Ikke mye rom for lille Mounirå boltre seg på.
Jeg for min del synes det er mer merkelig at du mener så :wink:
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

BoForPres wrote:
dalers wrote:- Jacobsen foran Hamoud? :shock: selv om Halvorsen ønsket seg av.
Ikke så merkelig at Mounir ikke kom inn på slutten med tanke på at Bryne (ifølge GHO) lå med alle mann bak. Ikke mye rom for lille Mounirå boltre seg på.
Jeg for min del synes det er mer merkelig at du mener så :wink:
Og jeg igjen finner det merkelig hver gang Mounir ikke kommer innpå :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Måla vi slepper inn, særlig 2-0 er elendig passivt forsvarspill! Stig viser goalgetteregenskaper på sin utligning!
L.U*H.G
User avatar
8000Stein
Posts: 709
Joined: Wed May 26, 2004 11:42 am

Post by 8000Stein »

Mine inntrykk fra kampen og JEG var der
Før kampen koste vi oss i sola på puben til Bryne supporterne. De spilte Glimt CD og vi fikk billig brun drikke. Det var ca 30 hyggelige medlemmer i B-gjengen der. Slik det bør og skal være før kamp i Norge.

Vi var vel ca 10 gule på tribunen og derav tror jeg det var noen studenter og noen familefolk. Vi prøvde å lag litt lyd men ikke lett med så få. Etter kampen sang vi "ja vi elsker b/g" og spillerene var bortom.

Kampen
Glimt styrte spillet de første 5 minuttene. Brenes hadde en kjempesjanse alene med keeper men Eskeland reddet såvidt med foten. Resten av omgangen styrte Bryne og Langnes var god i mål. På 1-0 blr det slått et innlegg fra siden som Imingen burde stoppet. Oyuga står med ryggen mot mål og to Glimt spillere rundt seg. Så kommer Nisja springende og får ballen og får helt udekket legge et bra innlegg som heades i mål. Langnes var sjanseløs. Glimt ble springende mye imellom og polet ballen opp til Sakkariassen som var helt alene på topp mot tre røde.

Jeg synes det er merkelig at ingen av byttene skjer i pausen. Imingen slet på back. Stig fungerte ikke og klarte ikke å holde på ballen og slå dårlige dødballer, og den sentrale midtbane var dårlig.

2.omg var bedre fra Glimt sin side og Sakk hadde en stor sjanse alene med keeper. Det tok litt tid før byttene kom men det ble straks bedre når Tani kom inn og slo dødballer og Råstad var bra sentralt. Etterhvert etterlyste vi byttet på Stig for han var tydelig hemmet. Hamoud sto klar men tok på seg igjen også kom Jackobsen inn for Halvorsen istedet heldigvis (Stig scora)
0-2 innlegg fra siden og ballen går gjennom hele feltet etter en miss i midtforsvaret. Stig står bak Kydland på lengste som setter inn 0-2. Kanskje kunne han gjort mer for å forhindre det?
Med 20 min igjen trodde jeg utfra kamputviklinga på tap. Men så skjedde jo forvandlingen. Iversen scorte sitt første etter en dødball. Kanskje et lett mål men ballen gikk nå over streken. Også den geniale pasningen fra Runar til Stig som næmest skyter i steget til 2-2. Vi hadde litt trøkk og kunne fått en skikkelig hevn for 4-3 i 2002 men det ble bare nesten.

Vi sto og pratet litt med spillerene etter kamp og kan referere følgende:
- Glimt har ikke trent på gress før den kampen. (de skal ligge i treningsleir her nede fram til Haugesund kampen)
- Theting ble valgt pga duellstyrke
- Bergersen mente Bryne skulle hatt straffe (han var inntil for to uker siden Bryne spiller. Min mening var at Oyuga ble taklet reint og jeg sto bedre plassert enn Bergersen.)
- Hoftun er klar om tre uker (Det blir vel etter ferien?)
- Glimt la om fre 4-3-3 til 4-4-1-1 når byttene ble gjort. Det fungerte jo bra

Spillerene
Langnes
Tok alt han skulle og litt til. Litt dårlige utspill
Imingen
Slet med det meste og burde kanskje vært bytta. Dårlig pasninger. begge målene til Bryne kom etter innlegg fra vesntre kant. Kanskje han var litt forsikitig med tidlig gult
Iversen
Konge i lufta. God kontroll på Oyuga. Satte inn 2-1
Hansen
Ok kamp.Grei kontroll
Halvorsen
Ok. Kjempet og hadde bra kontroll på sin side. Litt med offensivt
Høgli
Ikke venn med ballen. Løp mye men litt i ingenmannsland. Bør skyte mer
Theting
Slet med å komme inn i kampen. Klarte ikke å demme opp for pasningene fra Brynes midtbane
Brenes
Burde scoret. Bevegelig og noen herlige finter
Berg
Mangler litt kamptrening. God til å holde på ballen. Kom litt for sjelden til skudd. Gode pasninger og herlig fighervilje. Krempasning på 2-2
Johansen
Slet med å holde på ballen og time løpene. Kunne kanskje hindret 0-2. Slet fra midt i 2.omg og ville bytte. Herlig mål
Sakkariassen
Slet som ensom mann mot tre røde i 1.omg. Litt bedre i 2. Kunne scoret alene med keeper.
Tani
Gode dødballer
Råstad
Bra defansivt. Får tak i midtbanen.
Jacobsen
Helt ok.
RS2-Gti

Post by RS2-Gti »

Det virker ikke som om veldig mange av dere har spillt fotball i voksen alder selv ? Du kan argumentere i øst og vest om fornuft i laguttak - men det aller viktigste for en fotballspiller er selvtillit og tillit!

Quote T.L. : 90% av en fotballspiller er selvtilliten.
Selv Ronaldinho blir dårlig uten selvtillit!

Så omrokkering i laget må være på veldig klare grunnlag.
Om Sakk blir satt ut av laget på grunnlag at han ikke setter
nok sjangser - hva tenker han da neste gang han slipper til
og er alene med keeper ? Da tenker han denne MÅ jeg få
i mål - og da går det ALDRI!

Så tenk dere litt mere om før dere foreslår rokkeringer!
Ved å sette en spiller som er på nippet til å lykkes ut av laget,
og inn med en ny - så er det ikke sikkert han lykkes. Ergo man
har to spillere med dårlig selvtillit.

Og Runar er selvskreven i startelveren! Og det har faktisk noe
å si hvor god han var i fjor, eller i Venezia ... eller whatever.
En spiller som presterer over tid er mye mere verdt enn en
spiller som presterer over 5-10 kamper.

Syntes Stig derimot har forspillt sjangsene sine.
Han brukte hele 2005 på å spille seg ut av laget, så om _han_
faktisk må spille seg inn igjen er det helt rett.

Ingen som ser mønsteret i dette ?
Gode spillere over tid - spiller!
Formspillere spiller fremfor spillere ute av form som ikke har
prestert over tid.

Så enkelt er det ....
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

RS2-Gti wrote:Og Runar er selvskreven i startelveren! Og det har faktisk noe
å si hvor god han var i fjor, eller i Venezia ... eller whatever.
En spiller som presterer over tid er mye mere verdt enn en
spiller som presterer over 5-10 kamper.
Tja, hvis det er så enkelt så 8) Lurer på hvorfor selv de beste managere setter ut spillere som er gode over tid? Defoe havnet på benken i høst/vinter, men kom meget sterkt tilbake.

Spørsmålet er vel heller om de gode gamle Glimtspillerne har moral nok til å takle benken...

"RS2-Gti", jeg synes ikke din analyse og din raljering over de som ønsker bytter holder stikk. But hey, thats just me...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

dalers wrote:På fine, flotte grønne matter så må ikke trenerteamet tenke kynisme. Da er det mer riktig å satse på egen ferdighet i superraske vinger. (se punkt 1) :wink: :wink:
Det trenger da ikke være noen motsetning mellom å være kynisk og det å satse på egne ferdigheter? Det å være kynisk nok til å ta poeng på bortebane, det er en ferdighet i seg selv.
User avatar
8000Stein
Posts: 709
Joined: Wed May 26, 2004 11:42 am

Post by 8000Stein »

http://fotball.aftenbladet.no/forstediv ... e56666.ece

Et morsomt referat i Jærbladet :
http://www.jbl.no/index.html?infoPage=o ... ageCode=NO

Forøvrig synes jeg Bryne spillerene datt lett og ble liggende helt til ballen ble spilt ut og dommeren stoppet kampen. 20 sek etterpå reiste de seg og er like friske. Hadde det vært slik at de måtte ut hver gang så hadde det kanskje vært unngått. Men det er vel bare hvis spilleren får behandling?

Alt i alt skal vi være godt fornøyd med 1 poeng utfra kamputviklingen. Vi lå tross alt under 2-0 til 6 min før slutt. Men det er ikke ufortjent for Glimt produserte tross alt mange sjanser. Det var også viktig at Bryne bare fikk et poeng så avstand opp til dem ikke ble større.
Last edited by 8000Stein on Mon May 22, 2006 9:44 am, edited 2 times in total.
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Morsom måte å formuler sæ på, fra linken til 8000Stein fra Jærbladet:

før slutt tok ringreven Stig Johansen på seg rolla som festbrems i særklasse.

hihi
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

milla wrote:før slutt tok ringreven Stig Johansen på seg rolla som festbrems i særklasse.
Det er første gangen i så fall at stig blir omtalt som festbrems
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
imre
Posts: 235
Joined: Wed Jul 27, 2005 6:15 am

Post by imre »

RS2-Gti wrote:Det virker ikke som om veldig mange av dere har spillt fotball i voksen alder selv ? Du kan argumentere i øst og vest om fornuft i laguttak - men det aller viktigste for en fotballspiller er selvtillit og tillit!

Quote T.L. : 90% av en fotballspiller er selvtilliten.
Selv Ronaldinho blir dårlig uten selvtillit!

Så omrokkering i laget må være på veldig klare grunnlag.
Om Sakk blir satt ut av laget på grunnlag at han ikke setter
nok sjangser - hva tenker han da neste gang han slipper til
og er alene med keeper ? Da tenker han denne MÅ jeg få
i mål - og da går det ALDRI!

Så tenk dere litt mere om før dere foreslår rokkeringer!
Ved å sette en spiller som er på nippet til å lykkes ut av laget,
og inn med en ny - så er det ikke sikkert han lykkes. Ergo man
har to spillere med dårlig selvtillit.

Ingen som ser mønsteret i dette ?
Gode spillere over tid - spiller!
Formspillere spiller fremfor spillere ute av form som ikke har
prestert over tid.

Så enkelt er det ....

så enig , så enig , selvtillit er alfa og omega hos alle som må prestere til enhver tid.
Bort med dobbeltsingalene som sendes spillere som gjør en kjempejobb den ene kampen og som må slite benken den neste ....!
Likner ingenting , skaper kun utrygghet og dårlige arbeidsforhold.
Kommunikasjon sliter klubben med i år som i fjor... :cry:
Knuta
Posts: 10048
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 338 times
Been thanked: 453 times

Post by Knuta »

Forsvaret.
Som tidligere nevnt har jeg vært nervøs for Glimt sitt dårlige forsvar når vi møter de antatt beste lagene i Adecco. På 2 kamper mot SIF og Bryne ja da er det blitt 5 mål i sekken. Når skal Glimt's trenerduo gripe tak i dette?. Alle vet jo at et sterkt forsvar er selve hovedbjelken i et lag. Vi må få inn folk med fart ut med Halvorsen, og jeg synes også Cato har vært dårlig i de kampene han har spillt. Theting er ingen forsvarspiller, og jeg ser ingen kortsiktig løsning på problemet. Selv om Hoftun blir klar er jo fartsproblemene i forsvaret fortsatt der. Gode forslag??.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

RS2-Gti wrote:Og Runar er selvskreven i startelveren! Og det har faktisk noe
å si hvor god han var i fjor, eller i Venezia ... eller whatever.
En spiller som presterer over tid er mye mere verdt enn en
spiller som presterer over 5-10 kamper.
Runar er overhodet ikke selvskreven i startellveren! Det er helt latterlig å påstå noe slikt! Selvfølgelig har det ikke noe å si hva han har gjort tidligere, hvordan kan du si noe sånt? Skjønner ikke tankegangen din i det hele tatt.

Se på Ole Martin Årst. Han scoret i bøtter og spann i fjor, men sliter i år. Se på John Carew. Han bøttet inn mål etter overgangen til Lyon, men hadde månedsvis uten nettkjenning. Selv om de gjorde det bra, så betyr ikke det at de vil gjøre det bra NÅ. De er nødt til å fortjene en plass på banen, og det er Runar også nødt til! Uansett fa*n hvor god Runar er, så må han spille seg inn på laget, og ikke ha klippkort. Det samme gjelder Stig. Og Cato. Og Sakk. Og Langnes. Og Super-Tom. Og alle andre i Glimt.
RS2-Gti

Post by RS2-Gti »

Tankegangen min er enkel;

Har du vært god over tid må du spille deg ut av laget.

Og til han som mener Cato spiller dårlig, han er nest best på
børsene for Glimt ....
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

RS2-Gti wrote:Har du vært god over tid må du spille deg ut av laget
Mener du virkelig at Olav har spilt seg ut av laget? Og Mounir?
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

RS2-Gti wrote:Tankegangen min er enkel;

Har du vært god over tid må du spille deg ut av laget.

Og til han som mener Cato spiller dårlig, han er nest best på
børsene for Glimt ....
vell, han va dårlig mot bryne...
You'll Never Walk Alone
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1291
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Hverken Olav eller Runar har vel spilt seg ut av laget.

Erik sa i forkant av kampen på Jæren at Olav hadde vært vår viktigste spiller så langt i år, men at taktiske disposisjoner gjorde at han startet på benken i går. Olav starter nok neste kamp.

Når det gjelder Runar spilte han fast på laget til han ble skadet. Som Merete kommenterte tidligere trenger vi Runar i form, og det får vi bare ved å la han spille. Allerede etter en kamp og en andreomgang begynner Runar å markere seg som den gode spilleren han er.

Runar og Olav er etter min mening mye av nøkkelen til å heve nivået på Glimt i år. Når vi får tilbake Erik og Tor Egil også vil vi ha et helt annet nivå på laget enn vi har hatt i de første kampene.

Det betyr ikke at spillere skal ha klippekort på laget. Spesielt ikke i en situasjon hvor vi skal få inn unge spillere til å prestere. Mounir, Randall, Miller, Tom.... alle de unge må få spille for å bli bedre.

Situasjonen så langt i år har vært preget av at laget har sagt seg selv på grunn av mange skader. Nå blir det kamp om plassene, og da er det viktig at vi både slipper til spillere, og at vi holder fast ved våre spillesystem.

Jeg er enig med de som kommenterte at vi ikke spilte 4-3-3 i går, selv om dette ble annonsert på forhånd. Stig er ikke ving, og da blir det ikke 4-3-3 når han blir plassert på høyre ving. Å legge om til 4-4-2 fungerte bedre. Det er kanskje ikke så overaskende siden vi da hadde to spisser i Stig og Sakk.

Basert på dette tror jeg det vil ha vært bedre å starte med Hamoud i 4-3-3 , men at Stig passer bedre enn Hamoud i 4-4-2. Derfor var det riktig å ikke sette inn Hamoud når vi la om formasjon.

Etterpåklokskap er en herlig vitenskap :)
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
RS2-Gti

Post by RS2-Gti »

Enig med Buster - kanskje ingen bombe ;)

Klart vi må slippe til de yngre spillerene.
Det blir skader .. noen har sikkert godt av å hvile enkelte kamper.
Taktiske disposisjoner osv. Men unge spillere tåler å bruke en sesong
eller to på å spille seg til fast plass. F.eks. Runar må vi utnytte mens
vi er så heldige å ha han ...
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

eidurgud wrote:
RS2-Gti wrote:Og Runar er selvskreven i startelveren! Og det har faktisk noe
å si hvor god han var i fjor, eller i Venezia ... eller whatever.
En spiller som presterer over tid er mye mere verdt enn en
spiller som presterer over 5-10 kamper.
Runar er overhodet ikke selvskreven i startellveren! Det er helt latterlig å påstå noe slikt! Selvfølgelig har det ikke noe å si hva han har gjort tidligere, hvordan kan du si noe sånt? Skjønner ikke tankegangen din i det hele tatt.

Se på Ole Martin Årst. Han scoret i bøtter og spann i fjor, men sliter i år. Se på John Carew. Han bøttet inn mål etter overgangen til Lyon, men hadde månedsvis uten nettkjenning. Selv om de gjorde det bra, så betyr ikke det at de vil gjøre det bra NÅ. De er nødt til å fortjene en plass på banen, og det er Runar også nødt til! Uansett fa*n hvor god Runar er, så må han spille seg inn på laget, og ikke ha klippkort. Det samme gjelder Stig. Og Cato. Og Sakk. Og Langnes. Og Super-Tom. Og alle andre i Glimt.

OMG!

Runar Berg er en av Norges beste spillere de siste 10 årene. Selvfølgelig er han selvskreven!

Kjære "Eidurgud", du beviser her hvor lite du kan om fotball..At en rutinert spiller som Runar settes rett inn på laget i en periode av sesongen der vi sliter er ikke annet en en selvfølge.
Vi vet alle hvordan B/G har spilt uten Runar gjennom tiden.

Men jeg kan tildels forstå "klippekort" diskusjonen, men hold Runar unna denne!
Jeg er sjokkert over at noen her inne ikke skjønner betydningen av vår KONG RUNAR:!: AMEN..
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
tjongs
Posts: 2582
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 98 times
Been thanked: 184 times

Post by tjongs »

Hvorfor skal Runar holdes unna en klippekortdiskusjon? Betyr det med andre ord at du synes det er greit at han har klippekort? Kan jo vanskelig tolkes på noen annen måte. Dette tror jeg faktisk er noe av det dummeste jeg har lest her på forumet. Vi har hatt nok av klippekort i Glimt, vi har hatt spillere som skriker seg til plass, det er da faen ikke sånn vi vil ha det. Til og med Runar Berg har godt av konkurranse.
Han får da gjøre seg fortjent til en plass som alle andre!!

Hvem synes du har vært best som hengende spiss?
a) Runar Berg i treningskampene i vinter
b) Randall Brenes i seriekampene i vår

Venter spent på svar...
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
Post Reply