Vil vi ha T.Olsen tilbake?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply

Vil vi ha T.Olsen tilbake?

Poll ended at Wed Jun 21, 2006 3:30 pm

Ja, helt klart!
34
47%
Nei, vi har nok av spillere på den plassen.
16
22%
Overhodet ikke, la han råtne på rot i lsk.
13
18%
Nei, send han til polkagrisene.
10
14%
 
Total votes: 73

K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Mangler et alternativ som sier: "Ja, grei erstatter hvis noen blir skadet" ;)
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Vi har da nok spillere på den plassen.Å Miller har da himla mye mer potensial på den plassen en det TO har. TO syter alt for raskt, i stedet for å ta opp kampen og spille seg inn på lagene der han er, så prøver han å syte seg til en plass. Vil ikke ha slike spillere i Glimt, de lager bare dårlig stemmning i spillergruppa.
Tippeliga 2015
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

En vote med 3 nei og 1 ja :lol:

Vel, vel... 8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Trond Olsen vil åpenbart bli et løft for laget. Med sin hurtighet og venstrefot, vil han være en kjempeflott tilvekst og sikker plass i førstelaget.

Jeg har aldri hørt at Olsen har jamret spesielt mer enn andre spillere, og jeg har aldri hørt at Olsen har sagt noe galt eller stygt om noen i klubben i offentlighet. Noen synes utrolig nok at det er veldig galt å gå til en toppklubb istedet for å være med ned i divisjonene. De beste spillerne vil alltid gjøre det.

Dersom Bodø/Glimt hadde gjort jobben sin høsten 2004, ville Olsen fortsatt vært Glimt-spiller. Glimt-ledelsen skulle holde han på "pinebenken", og de fikk det svaret som måtte komme. Olsen gikk. Nå får vi se hva det kostet.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

selvsagt har vi behov for T.Olsen`s tjenester. Men det bør selvsagt ikke koste mer enn det smaker
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

FSHelgeland wrote:Vi har da nok spillere på den plassen.Å Miller har da himla mye mer potensial på den plassen en det TO har. TO syter alt for raskt, i stedet for å ta opp kampen og spille seg inn på lagene der han er, så prøver han å syte seg til en plass. Vil ikke ha slike spillere i Glimt, de lager bare dårlig stemmning i spillergruppa.
hmm, noen som tør påstå at Trond var et feil kjøp???
Han har jaggu berga oss noen ganger siden han kom tilbake... å noen fantastiske mål har det også blitt!! :hedre
You'll Never Walk Alone
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

Det er bare enda et bevis på at den sportslige ledelsen vet hva de gjør. Vi kommer til å få se et Glimt som fornyer seg i en takt som vi slett ikke er vant til.
I medgang og motgang
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

FSHelgeland wrote:Vi har da nok spillere på den plassen.Å Miller har da himla mye mer potensial på den plassen en det TO har. TO syter alt for raskt, i stedet for å ta opp kampen og spille seg inn på lagene der han er, så prøver han å syte seg til en plass. Vil ikke ha slike spillere i Glimt, de lager bare dårlig stemmning i spillergruppa.
Hmmm her har jeg visst skrevet noen ord som jeg innser at jeg bør bite i meg. Trond har vært en kjempetilvekst for laget og Miller har en fremtid som stopper. Litt kjipt dog å se kor feil eg kan ta....
Tippeliga 2015
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1281
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 10 times
Been thanked: 173 times

Post by Buster »

FSHelgeland wrote:Hmmm her har jeg visst skrevet noen ord som jeg innser at jeg bør bite i meg. Trond har vært en kjempetilvekst for laget og Miller har en fremtid som stopper. Litt kjipt dog å se kor feil eg kan ta....
Og voksent å innrømme det. Tror det er mange som kan tenke seg noen ganger før de går skråsikkert ut og basunerer at bestemte Glimt-spillere ikke har noe på laget å gjøre. Vi har mer å vinne på å stå bak spillerne i medgang og motgang :)
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Post by Kesseboy »

Jeg er også en av de som var skeptisk til Olsens "hjemkomst". Ikke så mye på grunn av Olsens ferdigheter, men på grunnlag av det innsatsnivået jeg mente å se i fjor, samt at venstrekanten var en plass vi var godt beslått på. Men jeg er strålende fornøyd med Olsens gjeninntreden, han har virkelig bevist at han både kan og vil ta tak i kamper. Han har vært en virkelig drivkraft i flere kamper, og har hevet laget betraktelig. Det ser ut som om han lærte en hel del i Lillestrøm, og at Glimt drar fordel av det nå. Nå ble også Råket solgt, og Miller imponerer på andre plasser enn vingen (jeg har da lenge prata om ham som indreløper). Jeg skulle gjerne sett Stafsula få flere sjanser, men må stole på at trenerteamet vet hva de gjør.

Jeg er altså en av de som stemte på alternativ to her, og heldigvis fikk jeg ikke viljen min.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Jeg kan stolt si at jeg aldri var skeptisk! :D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Sven-Rune
Posts: 3028
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 299 times
Been thanked: 166 times

Post by Sven-Rune »

Kritiske Sven-Rune mener nå at TO hadde en fantastisk retur, men jeg syns at han nå er nede på fjorårsnivå! Først og fremst må han få med seg at han er på et lag og har 10 medspillere. På søndag ser vi hvordan han fyrer av (utenfor) fra død vinkel mens det står folk foran blank goal og venter på innlegg. Trond har stor tro på seg selv, og det er jo også et dilemma: Du skal ha tro på deg selv, men den største fotballspilleren er den som også gjør medspillerne gode. Men frisparkene hans......
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Sven-Rune wrote: Du skal ha tro på deg selv, men den største fotballspilleren er den som også gjør medspillerne gode
Her snakker vi Dutte. Akkurat som Freia melkesjokolade, ingen over ingen ved siden.

Kanskje en spiller som TO hadde vokst på en samtale med tidenes beste norske spiller?
@liverglimt
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

dingo wrote:Hmm, Tror du tar litt feil her Sven-Rune, TO hadde vel ingen avsluttninger utenfor mål fra død vinkel på søndag, det var derimot Mounir som hadde ei avsluttning i nettveggen fra dødvinkel like før slutt. TO var den som spillte mounir igjenom i den situasjon. TO hadde flere farlige innlegg i denne kampen, bland annet når Runar avslutter rett på keeper og når Stig header ballen over. Men helt klart, alle kan bli bedre til å finne medspillerne!
Ja, og hadde bare Mounir kunne spilt den ut 45 grader. det kom to Glimtspillere inn foran mål i full fart. hadde han gjort det så hadde sannsynligvis 3-3 målet kommet.
Tippeliga 2015
Sven-Rune
Posts: 3028
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 299 times
Been thanked: 166 times

Post by Sven-Rune »

Beklager at jeg tok feil mht. nevnte avslutning.
Resten av innlegget mitt står! :D

Men, ønsker meg virkelig juli-Trond tilbake!
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Buster wrote:Og voksent å innrømme det. Tror det er mange som kan tenke seg noen ganger før de går skråsikkert ut og basunerer at bestemte Glimt-spillere ikke har noe på laget å gjøre. Vi har mer å vinne på å stå bak spillerne i medgang og motgang :)
Litt av gleden er å være dommer over alle mulige feil som noen måtte være i stand til å gjøre. Den siste feilen som er gjort. er kjøpet av Kim Nysted. Han når aldri Tippeliganivå, og det er vel det klubben trenger!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

sand wrote:
Litt av gleden er å være dommer over alle mulige feil som noen måtte være i stand til å gjøre. Den siste feilen som er gjort. er kjøpet av Kim Nysted. Han når aldri Tippeliganivå, og det er vel det klubben trenger!
Denne feilen er vel mindre enn når vi tabba oss ut å henta en Bengt Sæternes som hadde fått beskjed om at han aldri kom til å bli en tippeliga spiller..
sand
Posts: 433
Joined: Tue Mar 01, 2005 9:43 pm

Post by sand »

Taskeladdn wrote:
sand wrote:
Litt av gleden er å være dommer over alle mulige feil som noen måtte være i stand til å gjøre. Den siste feilen som er gjort. er kjøpet av Kim Nysted. Han når aldri Tippeliganivå, og det er vel det klubben trenger!
Denne feilen er vel mindre enn når vi tabba oss ut å henta en Bengt Sæternes som hadde fått beskjed om at han aldri kom til å bli en tippeliga spiller..
Bengt Sæternes var spissen på et Odd-lag som den gang var et topp-lag i 1. divisjon og med ambisjoner om opprykk. Bengt var fulltids fotballsspiller og med et treningsgrunnlag som en Tippeligaspiller.

Sammenligningen med Nysted er nesten uvirkelig!
Post Reply