Cato og Stig på klubbjakt!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Det var rett å slett sånn at alle pølser i Bodø og resten av Europa var forgiftet og det ville bety at DGH's grillfest på lørdag måtte avlyses, men det er kjøpt pølser og sendt med fly fra Nairobi som redder lørdagens Grillfest..*puste lettet ut*
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

OnkelnTelK1m wrote:Jeg skal stå å vente på postmannen, deretter skal jeg KANSKJE stå i Storgata resten av dagen..... :mrgreen:
hehe :lol:

Forøvrig så har ingen dødd!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

LARSEN, nå er avisa trykt og du kan fortelle...
@liverglimt
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

54 brukere i forumet på en IKKE-kamp dag..tror dette var en spøk fra Larsen for å dra opp antall besøkere
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Jeg tipper det er Stig Johansen som ikke spiller for Glimt til neste år...
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

mester wrote:54 brukere i forumet på en IKKE-kamp dag..tror dette var en spøk fra Larsen for å dra opp antall besøkere
Du vet langt bedre enn som så, jeg ville aldri ta i bruk så billige knep. Noe sånt hadde jeg utelukkende kunne tape på.

Jeg var ufattelig nervøs selv i påvente av å få full forklaring på hva som egentlig foregikk, rapportene som kom først var helt jævlig :shock:
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Larsen wrote:
mester wrote:54 brukere i forumet på en IKKE-kamp dag..tror dette var en spøk fra Larsen for å dra opp antall besøkere
Du vet langt bedre enn som så, jeg ville aldri ta i bruk så billige knep. Noe sånt hadde jeg utelukkende kunne tape på.

Jeg var ufattelig nervøs selv i påvente av å få full forklaring på hva som egentlig foregikk, rapportene som kom først var helt jævlig :shock:
Da fåreslår jeg at du først skriver hva som har hendt/hender og deretter hva som sto i den første rapporten ;)
En gang Glimt, alltid GLIMT!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Larsen wrote:
mester wrote:54 brukere i forumet på en IKKE-kamp dag..tror dette var en spøk fra Larsen for å dra opp antall besøkere
Du vet langt bedre enn som så, jeg ville aldri ta i bruk så billige knep. Noe sånt hadde jeg utelukkende kunne tape på.

Jeg var ufattelig nervøs selv i påvente av å få full forklaring på hva som egentlig foregikk, rapportene som kom først var helt jævlig :shock:
Som sagt, pressa har startet og avisene spyttes ut, så du kan like godt fortelle historie 1 og 2. :D
@liverglimt
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

noen som drar å henter avisen å deler dette med oss fort som f?? pokker at jeg ikke er i bodø akkurat nå...
You'll Never Walk Alone
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg skjønner meget godt at det er frustrende å ikke vite hva dette innebar, men når jeg først har sagt at jeg ikke skal røpe det så står jeg også for det. Bare uheldig at jeg kom til å nevne dette her inne som jeg skrev tidligere, litt spesielle omstendigheter.

En annen sak er om jeg hadde røpet noe så hadde det vært noe annet enn hva det viste seg å være, selv om det definitivt er relatert. Derfor er det best å vente med å fortelle hva den opprinnelige historien var.

Det jeg kan si er at dette ikke er noe forsøk fra min side på å skape økt traffikk her inne, det ville kun være idiotisk og det tror jeg folk skjønner også.
Jeg var rimelig sjokkert over det jeg fikk høre og det vet jeg en del andre mennesker også var, ikke noe lureri her.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Dreamlord wrote:
talfh wrote:noen som drar å henter avisen å deler dette med oss fort som f?? pokker at jeg ikke er i bodø akkurat nå...
Når er den tilgjengelig?
Fra 2215. :-)
@liverglimt
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Dreamlord wrote:
talfh wrote:noen som drar å henter avisen å deler dette med oss fort som f?? pokker at jeg ikke er i bodø akkurat nå...
Når er den tilgjengelig?
Om ca 1 time... første som bruker å få dem er vell shell sjøgata og stormyra.. avisen er vell der ca mellom 23 og 23:30 alt ettersom
You'll Never Walk Alone
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Larsen wrote:Jeg skjønner meget godt at det er frustrende å ikke vite hva dette innebar, men når jeg først har sagt at jeg ikke skal røpe det så står jeg også for det. Bare uheldig at jeg kom til å nevne dette her inne som jeg skrev tidligere, litt spesielle omstendigheter.

En annen sak er om jeg hadde røpet noe så hadde det vært noe annet enn hva det viste seg å være, selv om det definitivt er relatert. Derfor er det best å vente med å fortelle hva den opprinnelige historien var.

Det jeg kan si er at dette ikke er noe forsøk fra min side på å skape økt traffikk her inne, det ville kun være idiotisk og det tror jeg folk skjønner også.
Jeg var rimelig sjokkert over det jeg fikk høre og det vet jeg en del andre mennesker også var, ikke noe lureri her.
Fra en skala fra 1-10 hvor ille er denne nyheten?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

talfh wrote:
Dreamlord wrote: Når er den tilgjengelig?
Om ca 1 time... første som bruker å få dem er vell shell sjøgata og stormyra.. avisen er vell der ca mellom 23 og 23:30 alt ettersom
Man kan alltid kjøpe på trykkeriet. :-)
@liverglimt
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Mitt hjem er på Aspmyra wrote:Fra en skala fra 1-10 hvor ille er denne nyheten?
Det klarer jeg ikke å vurdere akkurat nå, tipper jeg hadde vurdert den vesentlig høyere dersom jeg ikke hadde fått vite skrekkversjonen først.
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5570
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Post by poteten »

Larsen wrote:
Mitt hjem er på Aspmyra wrote:Fra en skala fra 1-10 hvor ille er denne nyheten?
Det klarer jeg ikke å vurdere akkurat nå, tipper jeg hadde vurdert den vesentlig høyere dersom jeg ikke hadde fått vite skrekkversjonen først.
Regner med en fullverdig historie når avisa er på gaten, om hvilke rykter du fikk først.
Kritisk
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Post by Frodo Baggins »

Det tok meg 10 minutter å få sjekket dette, saken er alvorlig nok men ikke i nærheten av katastrofe oppslagene her inne, ihvertfall ikke i første omgang..
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Frodo Baggins wrote:Det tok meg 10 minutter å få sjekket dette, saken er alvorlig nok men ikke i nærheten av katastrofe oppslagene her inne, ihvertfall ikke i første omgang..
Knekka "nøtta" du også? :wink:
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hæ? Hva er det du vet, som ikke vi dødelige vet?
Post Reply