Bodø/Glimt - Tromsø cupkamp 06.07

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
dagobert
Posts: 1019
Joined: Fri Sep 02, 2005 7:37 pm
Location: Harstad
Has thanked: 29 times
Been thanked: 3 times

Bodø/Glimt - Tromsø cupkamp 06.07

Post by dagobert »

Starter denne!
Glimt selvfølgelig!
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Olé olééé, olé olééé. Banke gutan, olé olé. :wink:
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Etter å ha vært vitne til forsvarsspill som kun var egnet til å skremme vettet av stakkars hjemmesupportere så frykter jeg at vi blir skikkelig gruset av Tromsø.
Enda værre blir det når vi møter et bedre lag i form av Aafk, en kamp som tross alt er betydelig viktigere for oss enn en skarve cup-kamp.

Spennende tider fremover gitt..
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Med seier i de to følgende kampene - Stor mulighet for en kjempehøst og vi mimrer tilbake til 93-sesongen.

Med seier mot Aafk og tap mot TIL. Serien er viktigst, men alltid surt å tape for TIL. Vi er med i kampen om direkte opprykk

Med seier mot TIL og Aafk. Kvalifiseringsplass er det vi må kjempe om. Cupen er en bonus - og veldig greitt å ta skalpen til TIL.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16632
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

Jeg ser at SasBraathens gir bort en haug med billetter til kampen.. Alt som kreves er at du har et gyldig eurobonuskort. Har du det, er det bare å ta med deg det kortet og gå til Glimts kontorer på aspmyra, så får men billetter, maks 3 pr snute.

Image
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Da er det vell på tide å ta denne ned fra hylla igjen. 8)

Image
En gang Glimt, alltid GLIMT!
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Hva blir prisen for oss supportere på cupkampen? Børre/Trappatoni/dalers?
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

100 sikkert, som på forrige cupkamp.. Eller huske æ feil igjen?
Ækte nordnorsk stolthet!
Glimt1916
Posts: 5660
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 442 times
Been thanked: 447 times

Post by Glimt1916 »

Æ e i Bodø på ferie, men drar til Quart-festivalen den 6/7...Heilt ufattelig surt. Faen faen FAEN!!!
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Glimt1916 wrote:Æ e i Bodø på ferie, men drar til Quart-festivalen den 6/7...Heilt ufattelig surt. Faen faen FAEN!!!
Surt? Det kalles prioritering.... :wink:
Glimt1916
Posts: 5660
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 442 times
Been thanked: 447 times

Post by Glimt1916 »

Trapattoni wrote:
Glimt1916 wrote:Æ e i Bodø på ferie, men drar til Quart-festivalen den 6/7...Heilt ufattelig surt. Faen faen FAEN!!!
Surt? Det kalles prioritering.... :wink:
Æ bestillte billettan lenge før denne kampdatoen blei fastsatt. Og tru mæ, æ har vurdert (og vurder fortsatt) å dropp Quarten, men noen av de æ skal reis sammen med ville nok blitt rimelig oppgitt/dritsur om æ velg den løsninga :) Har vel brukt opp det meste av goodwill i forbindelse med fotball-VM e æ redd... Gikk selvfølgelig ikke ann å booke om billetten heller :(
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5663
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 185 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Glimt vinner 9-0, tar hevn, og skader Rush.

Årst blir så imponert at han og Tore Reginussen sier opp i TIL, med hjelp av NISO, og kommer til Bodø for å bo og spille for Glimt. Deretter bygger vi statue av nimålsscorer Stig Johansen som legger opp med umiddelbar virkning og får sin egen testimonialkamp mot Steigen hvert år fra nå av, der inntektene går uavkortet til advokatutgiftene som Stig fikk da han krasjet litt med Erik Solèr.
Kritisk
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

PM wrote:Dette blir tøft, som nevnt tidligere i tråden virker ikke forsvar og keeeperplassene stabile.
Når TIL itillegg stiller med to herrer som Rush (vond drøm) og Årst (marerittet) så blir dette utrolig vanskelig.
Jeg tror ikke at vi går videre.
Men der det e liv der e det håp!
Der det finns Runar Berg, der er det håp! 8)
Ball?
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

The Guligan wrote:Klart vi slår Tromsø! Det er en grunn til at sola sannsynligvis er gul den dagen.
Eni, lenge leve optimismen.. Her e d ikkje snakk om OM vi slår Tromsø, d e NÅR vi slår Tromsø... :wink:
Ækte nordnorsk stolthet!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Ganske så viktig at Start vinner ikveld. Med en tøff start for Rush så skal det ikke bli enkelt for polkagrisene. Med tap i kveld er de 5 poeng bak kvalikplassen! :D
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Mr Røsten
Posts: 1426
Joined: Tue Jun 14, 2005 8:57 pm
Location: Bodø

Post by Mr Røsten »

Ja, jeg vet at du ikke er enig her Dalers, men det kan virke som om dette kun er en "bonus" kamp for både "til" og Glimt. For å si det sånn: Vinner Glimt mot Aalesund, gir jeg meg blanke i resultatet mot de blekfete fra nord. Tror også det samme gjelder gluntan, de må slå Start. Gjør de ikke det, vil en seier i Cupen bare være et plaster på det åpne bruddet.
FØRR EVIG
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Mr Røsten wrote:For å si det sånn: Vinner Glimt mot Aalesund, gir jeg meg blanke i resultatet mot de blekfete fra nord. Tror også det samme gjelder gluntan, de må slå Start. Gjør de ikke det, vil en seier i Cupen bare være et plaster på det åpne bruddet.
Enig meg deg. Cupen er bare bonus, spesielt i år. Håper selvfølgelig på en reprise fra sist lagene møttes i cupen (på Alfheim riktignok), og at Høgli, Olsen og Brenes putter hver sin "gåll", og at Kolstad eller hvem som står bakerst klarer å holde nullen!
User avatar
8000Stein
Posts: 709
Joined: Wed May 26, 2004 11:42 am

Post by 8000Stein »

Håpa han Kenny fyren står i mål for Tomse på torsdag også. Skikkelig overbevisende feltarbeid mot Start idag (NOT). I denne kampen gjelder det for Glimt å slå mange innlegg.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Cupen er bonus, men selv treningskamper mellom disse to lagene innbyr til et skikkelig slag!

Det å slå ut TIL av cupen er mer enn bonus. Det er et must.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

dalers wrote:Det er et must.
Haha, når jeg leste det tenkte jeg med en gang... "Det er et mutz" :P Hoho, da va det på tide å finn sænga trur æ :D
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
Post Reply