HVORFOR spiller ikke Brenes og Miller? HVORFOR????

Moderators: Sulliken, Larsen

Bør Miller og Brenes få spilletid?

Ja
46
94%
Nei
3
6%
 
Total votes: 49

Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Post by Sebulba »

Spissplassen bør besettes av unge gaseller, ikke gamle bamser!
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Skriket wrote:
FSHelgeland wrote:Tja vess nån grei å overtal den gamle kroppen t å spell spiss, mein å husk at han ikke villa det lenger....
Meine åsså å huske at han helst vil spælle midtbane..
Nå er det heldigvis ikke Stig Johansen som tar ut laget :wink:

Vi går uten tvil spennende tider i møte nå. Dette er Randalls store sjanse, det er nå eller aldri han kan bevise for oss alle at han virkelig fortjener plassen. Jeg håper for guds skyld han griper den, vi vet alle at han kan om han vil.
Thomsan
Posts: 314
Joined: Fri Jul 22, 2005 1:10 pm
Location: Garnveien 90210.
Contact:

Post by Thomsan »

Hvordan våger du å betvile the royal highness that is Johansen aka The Stig?

Anyway, hvis det ikke er duket for Brenes på topp nå så kan vi like gjerne legge ned hele bedriften og bli curling-entusiaster.
Thomax Beats & Blogs
http://www.undergrunn.no
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

frodeborli wrote:Jeg vet bare at mange vil komme på kamp dersom det er morstom å se på!
Glimt har scoret 19 mål på de fem siste hjemmekampene. Er det ikke morsomt å se på Glimt?? :roll:
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

PM wrote:Tom inn på høyre back.

Runar inn på midten med Råstad.
Miller på venstre, Trond på høyre.

Brenes mellomledd, Stig, evt erstatter helt på topp.

Ikke noe dilldall det e bare å gjennomføre.
Ja, eller Brenes alene på topp! Runar som melomledd, vi slutter å slå høyt, men spiller fort i lengderetningen med våre raske vinger. Runar spiller Brenes igjennom slik vi vet han kan det....
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

Sesonghefte 2006 wrote:Brenes jobber hardere enn noen gang og han viser at han vil være med å sloss om plassene på førstelaget. I perioder har han slitt med vår treningskultur og krav.
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

frodeborli wrote:glimt er morsomt å se på men morsom fotball er mer enn bare mål.
nja, blir ikkje delt ut poeng etter stil... vi kan jo gjerna spell kanon fin fotball uten at dæ blir så jævli masse resultat av dæ. Når siste kampen e spella før sesongen, så e dæ antall poeng som tell.
You'll Never Walk Alone
Avedis
Posts: 348
Joined: Thu Mar 25, 2004 8:22 am
Location: København

Post by Avedis »

Dette så vi jo helt klart i starten av fjorårssessongen da vi rundspilte bla. VIF, men ikke klarte å dra med oss poeng. Man må først få målene, så kan finspillet komme etter hvert.
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

Håper virkelig at Brenes spiller spiss mot Moss på søndag. Stig har ikke innfridd de siste sesongene der, mens han etter min mening gjør en mye bedre jobb på midtbanen.

Nå som Cato er borte, slipper vi kanskje mange av disse lange og høye ballene opp på spiss. Er sikker på at Brenes vil fortsette og blomstre bare han får tillitt.

Når det gjelder Miller syns jeg det er forferdelig trist at ikke trenerne finner plass til han på et Adeccolag. Miller var jo tidvis brilliant i kampene før VM. Blir det helt håpløst å flytte Imingen ove på høyre???
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

Champ wrote:Når det gjelder Miller syns jeg det er forferdelig trist at ikke trenerne finner plass til han på et Adeccolag. Miller var jo tidvis brilliant i kampene før VM. Blir det helt håpløst å flytte Imingen ove på høyre???
Jepp, tror nok det.
Una mas cerveza.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

frodeborli wrote:Strengt tatt sant det, men kommer ikke nok publikum på kampene (penger) så spiller vi i 2. divisjon neste år. Poengene er ikke alt.
Vakker fotball = penger
Jeg tror du tar feil når du mener det er såkalt vakker fotball (hva er egentlig det?) som lokker folk til tribunene. Det er resultater, spenning og nerve som først og fremst lokker folk til Aspmyra. Jo bedre Glimt gjør det, jo mer folk kommer. Da er poeng helt essensielt. Folk ønsker at Glimt skal gjøre det godt, ikke leke at det er stilkarakterer i fotball. For det er det heldigvis ikke.

Når det gjelder angrepsvilje, sjanser og scoringer, så synes jeg ærlig talt ikke det er så mye å utsette på det laget leverer på Aspmyra for tiden.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Post by liverglimt »

Trapattoni wrote: Når det gjelder angrepsvilje, sjanser og scoringer, så synes jeg ærlig talt ikke det er så mye å utsette på det laget leverer på Aspmyra for tiden.
Hadde vi vært like angrepsvillige i hele fjor så hadde vi vært i TL i år.
@liverglimt
Post Reply