Hødd-Glimt Søn 13. august kl. 18:00

Moderators: Sulliken, Larsen

Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Helt absurd, spillerne kjempet som helter i dag. Håper vi får se jubelscenene etter Tronds andre scoring for kvelden, det må være et herlig skue. Kanskje vi sågar får noen rapporter etter hvert fra noen som var tilstede på Høddvoll, Revolvo muligens..?

Konstaterer bare at Mounir scorer sitt aller første obligatoriske mål for Glimt, og at Trond nå har scoret 5 mål på 7 seriekamper. En fantastisk statistikk av unggutten, her har vi virkelig en ekstrem matchvinnertype.

Hva som ble sagt i garderoben i pausen skulle jeg gitt mye for å fått vite, men her bør det definitivt være mye positivt å ta med seg videre. En stor prestasjon. Eneste skåret i gleden var Randall Brenes triste sorti på sin egen bursdag, å bli byttet ut etter drøye halvtimen er neppe særlig moro. Håper inderlig han tok det fint!

5 og 6 poeng opp til henholdsvis Aafk og Godset. Stakkars dem!
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Hågen wrote:5 og 6 poeng opp til henholdsvis Aafk og Godset. Stakkars dem!
8)
Ball?
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Post by Crazy horse »

Hentet dette sitatet fra diskusjonsforumet på Aafks hjemmeside. Fiiiiiiiiin lesing:

Ekte kampånd ser vi i kampen mellom Glimt og Hødd. Trass i at Hødd ledet 2-0, kommer Glimt tilbake og stikker (per sekunds dato) av med seieren.
Gledelig for Glimt, men trist for oss
Fotball er nesten alltid morsomt
Moikaw
Posts: 107
Joined: Sat May 07, 2005 4:58 pm
Location: Jessheim (Bodø)

Post by Moikaw »

Det kan se ut til at an ikke er helt på nett...
an.no wrote:Glimt innehar fortsatt kvalikplassen, tre poeng foran Bryne, som tapte 4-1 mot Hønefoss. Aalesund leder med 39 poeng, mens Strømsgodset følger like bak med 38.
Noen som ser feilen(e)? :mrgreen:
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. :glimt
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Fra godsetunionens forum:
det var skikkelig kjipt at Glimt snudde dette, sterkt av de, de spilte med 10 mann i hele andre omgang og snudde 2-0 til 2-3 seier:(
http://www.godsetunionen.com/phpBB2/vie ... &start=105
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

Told you, Larsen.. Ingen bilder på TV fra kampen vår i dag..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Nå bobler det inne i meg av varme forbannelser, det er sannelig ikke rart at man lurer på om TV2 er en vernet bedrift. Hvordan de klarer å unngå å vise et eneste glimt av dagens kamp er helt uforståelig, dersom det virkelig stemmer at de ikke hadde kameraer på stadion så er det overhodet ikke noe unnskylding, bare nok et eksempel på at det å bo i Bergen gjør hodet ditt bløt.
Paradigma
Posts: 592
Joined: Sun Feb 22, 2004 9:01 pm
Location: Trondheim
Been thanked: 12 times

Post by Paradigma »

De kan jo for helvete kutte 2 min av den irriterende annalyseringen som "ekspertene" lirer av seg. Blir så sur at jeg river meg i håret..
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Laget viser hvertfall en moral som kvalifiserer for opprykk!
L.U*H.G
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

Det er jo for faen meg helt på jordet at man velger å vise Hønefoss-Bryne fremfor Glimt, som tross alt er foran begge disse lagene på tabellen!! Jeg koker og skal nok levere en klage til TV2 snarest. Flere som er med på den?
Ball?
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Glimt_lover wrote:Det blir veldig bra å se han mounir igjen på asmyra savner han :D

men koffer Ble olav T H byttet ut i dag e han skada eller nåkka sånt?
Velkommen til formet :)

Tror ikke Tuelo var skadet, var vel heller at han var sliten og ikke helt hadde sin beste dag i Glimttrøya.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Glimt_lover wrote:Det blir veldig bra å se han mounir igjen på asmyra savner han :D

men koffer Ble olav T H byttet ut i dag e han skada eller nåkka sånt?
Med én mann mindre på banen skal vi ikke se bort i fra at det har vært løpt svært mye utover i andre omgang. Tipper det var tunge bein og trang pust som gjorde at det ble bytta.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Nå satte jeg meg nervøst ned for å sjekke kveldens resultat! Og GUDHELVETTE SÅ DEILIG DET HER VAR!!! :glis :glis :glis <3<3<3<3 TROND OLSEN <3<3<3<3 Og Hamoud da! :D
Andres meninger støter meg.
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

Glimt_lover wrote:Det blir veldig bra å se han mounir igjen på asmyra savner han :D

men koffer Ble olav T H byttet ut i dag e han skada eller nåkka sånt?
Ble vel kjørt på slutten, jobbet visstnok bra, og samtidig ble han "offret" for vår kjære Vegard "Max Power" Sannes. som kunne springe konstant de siste 10.
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Og dermed var vi 2 poeng nærmere 1.plassen!

PASS DEG Drammen! :D

Av rent egoistiske grunner håper jeg imidlertid at dere kniper 2.plassen bak oss. (Ikke langt til Drammen)
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
Knuta
Posts: 10059
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Post by Knuta »

Med seier over SIF of ÅFK er vi 3 poeng bak SIF og 2 poeng bak ÅFK. Med så mange kamper igjen er det helt åpent om opprykksplassene. Så at Follo hadde store problemer med å stille lag mot SIF og alle kunne jo se at Follo'e forsvar var en katastrofe i den kampen. Det er ingen grunn til å ikke tro at begge disse lagene kan slås i høst. Høstformen til Glimt er i anmars, Runar er i gang og Glimt har gode spillere på benken. Hoftun's erfaring fra RBK med nullstilling etter kampene viser seg også nå å få effekt i Glimt.
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Men vi merker oss at godset spiller godt i bare én omgang.....
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5661
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 361 times

Post by poteten »

Drammen wrote:Greit at Follo igår var lett match med tanke på alle suspansjoner og skader de sliter med, men trenger ikke gå lenger tilbake enn forrige serierunde hvor Godset rundspilte Høneføss etter alle kunstens regler, og ledet 4-0 etter en drøy halvtime. Jostein Flo uttalte at han aldri har sett Godset spille bedre (og han vant bronse og cupsølv med Godset i 97). Jeg gjentar meg selv fra et annet innlegg. Fortsetter Godset det spillet de viser om dagen, så slår ingen lag i Adecco oss.

Dette er feil sted å drive Godset"propaganda", jeg vet det, men klarer ikke la vær! Forgive me...
Jostein Flo har da heller aldri spilt på et godt Godset-lag. ;)

Sølvet i 1997 kom som følger av møkkalagene bak RBK.
Kritisk
Post Reply