Den store bursdagsfesten!!!!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
roycat_2
Posts: 246
Joined: Fri Jun 10, 2005 3:29 pm
Location: Bodø

Den store bursdagsfesten!!!!

Post by roycat_2 »

Hvorfor i allverden er det ingen som har startet denne ennå?
Vi er jo langt ut i feiringa allerede, og dagen idag vil bli minnet i mange år fremover :D
Gleder meg kjempemasse til oppvisningskampen mellom -75 og -93 Dette blir gøy!!


For å nevne dagen igår så var det kjempemorsomt å få høre på intervjuene, og høre om gamle historier fra lenge før jeg var født. Det er liksom noe med dette å få vite historien til Bodø og Bodø/Glimt. Nesten som å få vite hvor man kommer ifra :D
Det eneste jeg synes var dumt med igår kveld var at etter intervjuene sa de takk for seg, og mange dro videre til andre steder i byen.
Det var jo litt synd for det var jo masse fin musikk etterpå med både glimt og ikke-glimt melodier.

Men alt i alt en kjempemorsom kveld og en verdig åpning på denne 3-dagersfesten for jubilanten :D

Slenger ved programmet for helga hvis det er noen som faktisk ikke har sett og lest det fra før:

Kjære samarbeidspartnere/Frivillige/medlemmer i Bodø/Glimt/trenere og tillitsvalgte/DGH


BODØ/GLIMT 90 ÅR DEN 19/9

FK Bodø/Glimt feirer 90 år og dette skal feires 3 dager til ende fra 15-17 september. Det er planlagt flere ulike jubileumsaktiviteter fra fredag kl. 16.00 til søndag kl. 20.00:

Fredag 15. september
Sponsorcup på Aspmyra (dette arrangementet er for våre samarbeidspartnere)
Mimrekveld på Rock Cafe. Talkshow med Per Sundnes + gjester. Fra kl 20.00. Billettsalg i døren.

Lørdag 16. september
Fotballdag på Aspmyra med våre aldersbestemte lag fra kl 10.00.
Showkamp mellom cuplagene fra 1975 og 1993. Aspmyra Stadion klokken 15.30.
Jubileumsfest på Aspmyra kl 20.00 Billettsalg på Glimtkontoret.

Søndag 17. september
Sponsorolympiade (dette arrangementet er for våre samarbeidspartnere)
Fotballdag på Aspmyra for inviterte aldersbestemte lag fra distriktene fra kl 12.00
Adeccoligakamp mellom FK Bodø/Glimt og Bryne. Kl. 18.00


En av jubileumsaktivitetene er en jubileumsfest på Aspmyra lørdag kl. 20.00. Når fotballkampene er ferdig rigger vi til for en uformell fest for alle som ønsker å feire med oss. Festen blir i Glimt’s lokaler i 3. etasje på Aspmyra, og det blir levende musikk med Bertil Bertelsen Trio og underholdning med bl.a. Asylrevyen. En scene vil bli satt opp på gressmatta. Det vil bli anledning til å kjøpe mat og drikke til en rimelig penge. Billettprisen blir kr 250,- men alle mottakere av dette brevet vil få kjøpe billett til kr 200,- Billettene vil legges ut for salg på http://www.billettluka.no/glimt, men rabatterte billetter må kjøpes på Glimtkontoret på Aspmyra. Max 2 rabatterte billetter pr person.

Vi håper at så mange som mulig av dere har lyst og anledning til å delta på denne store festen.

Velkommen til en festlig helg på Aspmyra!

Med vennlig hilsen


Roger Veinan
Jubileumskomiteen
3x3 hurra for Bodø/Glimt!!
HURRA HURRA HURRA
HURRA HURRA HURRA
HURRA HURRA HURRA :klapp :klapp :klapp :klapp :klapp
Delt glede e dobbel glede
Delt sorg e halv sorg
Førr Evig
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Post by mutz »

Va en triveli kveld igår!! :D

men... av og til så skjemmes æ nesten litt over å være fra Bodø... :?
at det ikke førr en gangs skyld, når det skal skje noe "litt ordentli" i byen, så klare ikke folk rett å slett og oppføre seg! Å vise litt respekt er vell ikke å forlange for mye e det vell??

Å ødelegge både intervjuene til Per, quizen til mr. Eide og fortellingene til gamle spillere og supportere, det syns æ e litt unødvendig!!!

Roping og skriking og kasting av papir og isbiter på scenen, sivilisert?? næppe d.... og selv om man ser Bjørkan, så treng man ikke rop og skrik at han skal dans, det ødela hele seansen med Bjørkan, Aga og Normark den ropinga!!

Men det va arti å høre gode gammle historia førr oss som ikke e så gammel... !!:) så får vi bare håp at folk stille opp på resten av helga, så tjene kansje Glimt noen sårt trengte krona på denne helga! :)
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

supportercafé på ROCK

phpBB2/viewtopic.php?t=5286

NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg måtte selvsagt bli sjuk denne uka :roll:

Jeg forventer full resyme av historier og alt av interesse!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10806
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2318 times
Been thanked: 385 times

Post by liverglimt »

Larsen wrote:Jeg måtte selvsagt bli sjuk denne uka :roll:

Jeg forventer full resyme av historier og alt av interesse!
Hypokonder :-P
@liverglimt
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Du vet du lever farlig nå sant? :wink:
User avatar
roycat_2
Posts: 246
Joined: Fri Jun 10, 2005 3:29 pm
Location: Bodø

Post by roycat_2 »

Dagen idag har vært velig morsom synes jeg.
Moro å få delta på veledighet ved å stå på stand på CN.
Veldig rørende å lese i boka fra -75 som sto utstillt på Rock under supporter museumet. Særlig frysninger fikk jeg da jeg leste ca noe i denne duren : "Harald Hårfagre samlet Norge til ett land etter det siste slag i Hafrsfjord i år ca 870. Harald Berg gjentok bragden idag 27.oktober 1975, etter å ha vunnet cupfinalen mot Vard"
Takk til Ole Marius som viste meg det :)

Veldig gøy å se de gamle helter entre banen igjen etter så mange år, og i tillegg være så gode og tøffe som de var.. Lo godt da Kenta ble taklet at sin egen sønn, for så å "hevne" seg med å grisetakle ham tilbake like etterpå :lol:

Blir nok desverre for optatt til å møte opp på Aspmyra igjen til festen ikveld, så håper dere alle som skal dit vil ha en fortreffelig kveld :)

Alle som vil kan møte opp på kampoppvarming på Barbeint i morgen. Da vil det bli storskjermkamp "starring Liverpool FC vs Chelsea FC" i et heidundrende oppgjør i London.. Kampen begynner 13.30 om jeg ikke tar helt feil.. Vel møtt :!:
Delt glede e dobbel glede
Delt sorg e halv sorg
Førr Evig
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Noen bilder fra Glimt 75 - Glimt 93:
Klikk på bildet for å se i full størrelse.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
TheClansman
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Noen som har lagoppstillingen?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Image


Normark i form :lol:
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

roycat_2 wrote:Alle som vil kan møte opp på kampoppvarming på Barbeint i morgen. Da vil det bli storskjermkamp "starring Liverpool FC vs Chelsea FC" i et heidundrende oppgjør i London.. Kampen begynner 13.30 om jeg ikke tar helt feil.. Vel møtt :!:
Kampen begynner 14:30, roycat_2!
roycat_2 wrote:Moro å få delta på veledighet ved å stå på stand på CN.
:lol: Veldedighet :lol: Dugnad, kaller jeg det... :lol:

roycat_2 wrote:Veldig rørende å lese i boka fra -75 som sto utstillt på Rock under supporter museumet. Særlig frysninger fikk jeg da jeg leste ca noe i denne duren : "Harald Hårfagre samlet Norge til ett land etter det siste slag i Hafrsfjord i år ca 870. Harald Berg gjentok bragden idag 27.oktober 1975, etter å ha vunnet cupfinalen mot Vard"
Takk til Ole Marius som viste meg det :)

Helt vannvittig enig! Utrolig bra! Og, klubben fikk tilogmed en sjekk på 2,200,- som senere ble "oppjustert" til 2,500,- . Lurer på hvor mye 2,500,- var på den tiden.. Altså, hvor mye man fikk for det da. Nå får du et dårlig digitalkamera til den prisen :?
Glimt_e_favoritt!
Posts: 92
Joined: Sun Aug 06, 2006 7:50 pm
Location: Opprinnelig lofoten,nu bodø!

Post by Glimt_e_favoritt! »

Han Mini ha nu fått seg en go pondus over skjortsn :lol:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Pøh, det er da flere som virkelig pondus. :lol:

Mini er og blir liten.
User avatar
roycat_2
Posts: 246
Joined: Fri Jun 10, 2005 3:29 pm
Location: Bodø

Post by roycat_2 »

eidurgud wrote:
Kampen begynner 14:30, roycat_2!
OK liten glipp. litt mye stress men skal da få med meg kampen.. Gjør ingenting med en liten oppvarmingstime å spisse albuene på uansett :wink:

eidurgud wrote::lol: Veldedighet :lol: Dugnad, kaller jeg det... :lol:
JADDA! Drit i hva jeg sier så lenge du skjønner hva jeg mener :? Men ser jo humoren, for all del :D

Sees imorgen folkens?
Delt glede e dobbel glede
Delt sorg e halv sorg
Førr Evig
Post Reply