Viking - Glimt 6 Juni

Moderators: Sulliken, Larsen

Striker
Posts: 32
Joined: Wed Apr 07, 2004 10:46 am
Location: Oslo

Post by Striker »

Litt statistikk :

Siden 1977 i stavanger : 1 seire 5uavgjort og 9 tap
siden 1993 i stavanger : 1 seier 4 uavgjort og 6 tap.

Glimts eneste seier i stavanger er faktisk fra i fjor :wink: . 2-1 til glimt. Råstad og kjølner målscorere.

de fem siste oppgjørede har endt med 1 seier 3 uavgjort og 1 tap.

Glimt bør minst ta ett poeng her, hvis vi skal stole på statistikken for de 5 siste oppgjørene.
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Statistikken har NESTEN ingenting å si! Det er formen og spillerne NÅ! Mitt tips: 0-2 til Glimt!
Han får en ball...
- COYS -
Posts: 617
Joined: Sat Feb 21, 2004 3:31 pm
Location: Myre

Post by - COYS - »

Glimt-fan wrote:Statistikken har NESTEN ingenting å si! Det er formen og spillerne NÅ! Mitt tips: 0-2 til Glimt!
Så du mener at formen og spillerne i Glimt pr dags dato er så bra at Glimt skal vinne 2-0 ????

Med den formen vi er i nå så taper vi normalt dette!!
Bodø Glimt, Norges stolthet. Image
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Come On U Spurs wrote:
Glimt-fan wrote:Statistikken har NESTEN ingenting å si! Det er formen og spillerne NÅ! Mitt tips: 0-2 til Glimt!
Så du mener at formen og spillerne i Glimt pr dags dato er så bra at Glimt skal vinne 2-0 ????

Med den formen vi er i nå så taper vi normalt dette!!
Næi, ikke med formen i DAG tror jeg ikke det, men jeg håper og tror Glimt er i bedre Form da de spiller mot Viking!
Han får en ball...
Jørg1
Posts: 46
Joined: Sun Apr 25, 2004 7:50 pm
Location: Bodø

Yeeessss!!

Post by Jørg1 »

Nu har æ fått mæ billett,så nu e alt klart tell søndag!!! :D

Skal bli artig å få opplev Viking Stadion......trur glimt vinn 2-1!!! :twisted:

Heia Glimt!!!
Jørg1
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Tror Glimt spiller på seg litt selvtillit i morgen!
Han får en ball...
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Jeg tror og håper at Glimt vinner i kveld! Viking er på 8.plass Glimt på 12.plass, men det er bare 1 eneste poeng som skiller lagene. Og Glimt er jo best!!!

Jeg skal til Stavanger neste helg. Hadde ikke gjort noe at Glimt hadde vært der før meg, og tatt 3 poeng, da :)
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

jeg tror desverre det blir uavgjort, uavgjortspesialistene Viking er ekle å spill mot :(
Han får en ball...
DieZel
Posts: 46
Joined: Mon May 24, 2004 12:59 pm
Location: Bodø

Post by DieZel »

Da e vi klar!

Heia Glimt!
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Pause, Glimt går i garderoben med 1-0 ledelse. Bra åpning av Glimt, falt litt ut, men kom seg inn i kampen igjen og fikk jaggu meg en scoring!

Dette ser foreløbig bra ut :D
Espen_
Posts: 52
Joined: Fri Mar 12, 2004 7:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen_ »

så er d da 1-0 ledelse til glimt, men vil de holde ledelsen må de være mye bedre i forsvar...og mest av alt holde på ballen i mer enn et minutt...
så må forresten råstad stå over mot rosenborg.... :shock:
medlem nr 320 i Den Gule Horde
2007
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

1-0 ja! Vi var heldige som ikke fikk et mål mot oss når Tor-Egil tabbet igjen! Ludde hadde en stor sjanse etter 1. minutt som han skulle ha scoret på! Ellers er jeg godt fornøyd med 1. omgangen, men vi må forbedre oss i forsvar i 2. omgangen!
Han får en ball...
Espen_
Posts: 52
Joined: Fri Mar 12, 2004 7:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen_ »

shit!ser ikke bra ut...utligning!!!!!!!!!!!! :(
medlem nr 320 i Den Gule Horde
2007
User avatar
Thomahawk
Posts: 156
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:09 pm
Location: Oslo

Faen steike i h......

Post by Thomahawk »

Det er faktisk en bra prestasjon av Glimt å slippe inn det målet! Hadde man bare fått klarert, eller Horn ikke var å plukket bær en viss plass, hadde dette vært 3 poeng og bort fra gjørma i bunnen! Det var urutinert og nå er jeg jævlig forbanna!
Ralph: "Daddy, I'm scared. Too scared to even wet my pants."
Chief Wiggum: "Just relax and it'll come, son."
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Synes vi skal være fornøyd med poengdeling i dag. Viking var best i 2.omgang!

Glimt utrettet ikke så mye de siste 45 akkurat... Bare så leit at 1 poeng ikke drar oss så langt opp på tabellen, nå er vi på 10.plass

Kommentatorene synes visst Viking burde fått alle 3 poengene, Gåre er tar til takke med 1 poeng i denne kampen, er enig med ham i det.
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Ja da var kampen ferdig, forrtjent resultat, men hva gjør Tor-Egil DER? Tor-Egil MÅ skjerpe seg! :tenk Hva er det som skjer der bake? Cato Hansen gjør en kjempekamp å rydder opp hver gang! Det er bra, men dette er SÅÅÅÅÅÅÅ langt unna formen de viste i fjor.... *Sinnsykt førbannja! Nydelig mål Glimt scorer i første gang! Ellers er det feilpasninger hele tiden! Pasninger er meningen at de skal treffe medspillerne! Nå må Glimt skjerpe seg på pasninger!

Ludde: Øv på Mottak!!!!

Kristoffer: Øv på pasninger!!!!
Han får en ball...
DieZel
Posts: 46
Joined: Mon May 24, 2004 12:59 pm
Location: Bodø

Post by DieZel »

Jeg synes Glimt for tidlig legger seg bakpå å forsøker å ri av 1-0 ledelsen! Ikke veldig fornøyd! Jeg liker det dårlig når det gjenstår 20 minutter og Glimt leder 1-0, for vi klarer bare ikke holde sånne ledelser for ofte! Hvis en kamp varte i 70 minutter derimot....

Horn roter det til for seg ved et par anledninger - kanskje han trenger litt press på seg. Kolstad i mål?
User avatar
Thomahawk
Posts: 156
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:09 pm
Location: Oslo

Post by Thomahawk »

DieZel wrote: Horn roter det til for seg ved et par anledninger - kanskje han trenger litt press på seg. Kolstad i mål?
Enig. Få han ned på jorda igjen. Han tror visst han kan ta baller i feltet som ingen andre keepere i verden kan.
Ralph: "Daddy, I'm scared. Too scared to even wet my pants."
Chief Wiggum: "Just relax and it'll come, son."
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Thomahawk wrote:Enig. Få han ned på jorda igjen. Han tror visst han kan ta baller i feltet som ingen andre keepere i verden kan.
Slapp av! Problemet er ikke at Horn mangler bakkekontakt. Tvert i mot. Det må være forferdelig slitsomt for en keeper å komme tilbake etter tabber. Under kamper får en keeper tid til å tenke og jeg tror den godeste Tor Egil tenker litt for mye på det som skjedde mor FFK. Han hadde noen uheldige inngripender i dag også. Ett der han prøvde på beachvolleyball. En gang ga han en farlig retur. Ved scoringen dekket han ikke målet. Og Andrè Hansen hadde to redninger på streken. Det var kanskje de beste prestasjonene Andrè hadde i kampen. Fremover er han mer unøyaktig.

Ellers er det litt slitsomt å se Glimt for tiden og mye neglebiting. Det glir dårlig. Mange feilpasninger og nesten, nesten-ting. Andreomgangen mot Viking var bare dårlig. Helt greit med poengdeling, selv om jeg i det lengste håpet at det skulle la seg gjøre å holde nullen. Men poeng er poeng og bedre enn tap.

Er Stig Johansens skade alvorlig? Kampen i dag hadde ikke mange magiske øyeblikk. Men Råstads innlegg, Stigs heading og Bjørkans scoring var et sånt øyeblikk. Mer av det!
Masinga
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Var det samme strekkskaden Stig ble skadet på i går?
Han får en ball...
Striker
Posts: 32
Joined: Wed Apr 07, 2004 10:46 am
Location: Oslo

Post by Striker »

Synd det ikke ble seier mot viking. glimt var veldig feige i 2omgang. og fikk nesten godt betalt for det.

Driver bare å venter på at "LUDDE" skal begynne å score. har scora vel 4 mot lofoten og hadde 2 eller 3 STORE sjanser som han burde scora ihvertfall en gang på.

Glimt trenger en spiss som scorer MÅL!!!!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7366
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Var nesten litt amvibalent i forhold til om jeg ønsket meg et mål av Ludde i går. Håpet selvsagt på flere Glimt-mål, men akkurat nå er jeg egentlig fornøyd med at Ludde ikke helt har prikket inn formen, tatt i betraktning av at flere andre klubber er i hælene på ham, og Hertha Berlin skal vurdere om de skal slippe ham gratis tilbake til Glimt. Ikke spesielt bra forhandlingsutgangspunkt for Glimt hvis han plutselig scorer hat-trick i serien også!

Ellers må jeg vel være så objektiv at jeg kan si at jeg er fornøyd med ett poeng, kampens utvikling tatt i betraktning. Bare så dønn surt at vi ikke klarer å skape mer. Dette var en kamp vi kunne vunnet med tre-fire mål, hvis vi hadde evnet å sette fart framover på de riktige tidspunktene. Det er jo en drømmesituajon å lede 1-0 borte mot et lag som "må" ha en seier, og som til overmål har ganske treg forsvarsrekke. Overgangsmulighetene kom jo på rekke og rad, men ble de utnyttet? Nei!

Los-Loco har talt!
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Det var MANGE feilpasninger!
Han får en ball...
Jørg1
Posts: 46
Joined: Sun Apr 25, 2004 7:50 pm
Location: Bodø

Ja,ja

Post by Jørg1 »

Ett spørsmål først; hørtes vi 20-25 glimtsupporteran på tv igår? :twisted: he he Vi ropte ihvertfall før alt det va verdt,men likavell va det bare Kristoffer og Tor Egil som va årntlig å takka før støtten,skuff!!!! :?

Men tell kampen,ingen tvil om at kampen forandra karakter etter at Stig måtte ut med skade,blei alt før pusslat uten en spiller av hans kaliber!!
Før uten tvil,de kampan æ har sett iår,har Stig vært en viktig bidragsyter!!
Derfør e det så synd at han skal gå skada heile tia......kunne gjerne sett en tell spiss i glimt som han!!!

Æ mein jo ikke å si at alt falt på han måtte ut,det va fleire som starta bra (bla Runar Berg) som falt betraktelig ettersom kampen skride fræm!! Mangla det på kondisjonstrening i glimt??

En ana teng som irrittere mæ,e at Viking gang på gang får lov å kom rundt på kantan å slå innlegg,man burde da grei å demme opp sånn høvelig før det!!??

Tell slutt,nok en gang opplev æ på bortebane at hjemmepublikum bynn med joiking,e geografikunnskapan i dette landet så dårlig!!

HEIA GLIMT!!!!
Jørg1
User avatar
Los-Loco
Posts: 7366
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Re: Ja,ja

Post by Los-Loco »

Jørg1 wrote:Ett spørsmål først; hørtes vi 20-25 glimtsupporteran på tv igår? :twisted: he he Vi ropte ihvertfall før alt det va verdt,men likavell va det bare Kristoffer og Tor Egil som va årntlig å takka før støtten,skuff!!!! :?
Beklager, dere hørtes lite eller ingenting. Reagerte faktisk på det, det hørtes ut som om NRK hadde rigget mikrofoner svært nært Viking-fansen, for alt de ropte kom fram ganske tydelig, spesielt i begynnelsen.

At ikke flere spillere takker for kampen er for dårlig! Har nevnt det før, og gjentar det gjerne: Spillerne må snart skjønne at det rent faktisk er fansen som er "arbeidsgiverne" deres!
Jørg1 wrote: En ana teng som irrittere mæ,e at Viking gang på gang får lov å kom rundt på kantan å slå innlegg,man burde da grei å demme opp sånn høvelig før det!!??
Vegard Sannes slet en del i går, og måtte stadig ty til tyvtriks for å ha kontroll på vingen sin. Ble grundig avslørt av tv-kameraene!
Jørg1 wrote: Tell slutt,nok en gang opplev æ på bortebane at hjemmepublikum bynn med joiking,e geografikunnskapan i dette landet så dårlig!!
Joiking, ment som hets blir bare dumt! Både Nordland, Bodø og Glimt har selvsagt sameblod i massevis, men hva har det med fotball å gjøre?


Los-Loco har talt!
Post Reply