Folkets spiller - vi er i gang!!!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Da er pengene sendt. I første omgang bidro jeg med kr 350,-, men det er både feriepenger og juli-lønning i vente.
_________________________________

Har tidligere i vår hatt kontakt med Gunnar Carlsen vedr. muligheten til å støtte klubben med penger (spesielt for oss som ikke får støttet Glimt ved å gå på Aspmyra 13 ganger i året). Mitt forslag var at Glimt skulle legge ut et skjema på nettsidene sine der man støttet klubben med en sum og samtidig ble medlem av Glimt (mange svenske klubber har denne tjenesten på sine nettsider bla. Malmø FF). Han synes det var en veldig god ide og lovte å gjøre noe med det. Vel vel, nå har jeg i allefall gitt en sum til klubben i mitt hjerte!
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Mailet til hele min adressebok, med oppfordring om å vidresende til så mange som mulig=)
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Vegard wrote:Mitt forslag var at Glimt skulle legge ut et skjema på nettsidene sine der man støttet klubben med en sum og samtidig ble medlem av Glimt (mange svenske klubber har denne tjenesten på sine nettsider bla. Malmø FF).
Glimrende idé! Så kunne vi bare løst spillerlisens og steppet innpå om det skulle knipe. :wink:

Helt seriøst: Det er en glimrende idé. :)
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Nu har æ kopert å limt inn å sent te vænnan mine!! Så nu håpa æ at d kåmmer inn en del pænga!!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

hvordan går det med kronerullinga?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Det går sakte, men sikkert framover.

Fra private givere er det registrert 7.650,- så langt.

Nordlandsbanken somler med å gi meg nettinnsyn på kontoen, så den bebudede "Gull-listen" må vente litt. Nå blir jeg uten nettilgang fra til onsdag i neste uke, så det blir dessverre ikke oppdatering her heller. Men vi kommer knallsterkt tilbake når resultatet fra den første bøsseinnsamlingen foreligger etter cup-kampen!

I mellomtiden; tøm kontoene folkens!

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Æ lura på kor d går me innsamlings!! E d kåmmet meire pænga?? D kåmmer sikkert en del på cup kampen på torsdagen!! :D
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg er fortiden uten internett forbindelse, har bare lurt meg til litt internett tid hos en kompis.
Det kom dermed som et temmelig stort sjokk da jeg leste om aksjonen og forumet i AN!!

Herlig arbeid Los-Loco :D

Dette er kjempeflott, endelig er en slik aksjon igang og jeg håper alle er med å bidrar!!

Jeg skal selvsagt bidra jeg med når lønna er på konto!

Fantastisk dette her :!: :D
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Styret i Bodø Glimt Supporterklubb Sør bestemte på styremøtet Mandag kveld å bevilge kroner 1 000,- til denne aksjonen. De pengene overføres i løpet av uken.

(og vi minner om bussturer fra Oslo til Skien, Hamar og Fredrikstad de neste månedene)
Guest

Post by Guest »

gènialt!!
kanskje horden går sammen slik som supporterklubb sør og donerer en slant??
User avatar
Novi
Posts: 11496
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 618 times
Been thanked: 819 times

Post by Novi »

Nja...syns det er viktigere at Horden kommer seg videre og satser de små slantene de har (regner med de ikke er stinne av penger) på å støtte Glimt mest mulig i kamper. De gjør en såpass god jobb (med unntak av et fåtall kamper), at det kan nok ikke måles i penger.
Una mas cerveza.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Nå har vel los loco fått nett igjen.... Hvordan går det med kronerullinga?

Hvorfor ikke piske AN itt mer slik at folk forstår at det ikke kun er snakk om et gjeng som bor i Tromsø

HAr ikke sett noe i avisa om set på lenge..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1289
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Jeg har snakket med flere i Bodø som ikke visste om denne aksjonen. Dersom det er noen som har kontakter med noen journalister i AN er det kanskje på tide å bruke dem :?:
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Los-Loco tilbake!

Vi sliter nok litt med markedsføringen, dessverre. Tror det tar seg kraftig opp etter kampen på torsdag, når det blir bøsseinnsamling. Da får vi spredd ordet!


Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Her er den bebudede "GULLISTEN" over gode givere!

Merk: Dette er givere som har passert et bestemt magisk beløp ved sin donasjon. Givere som vil reservere seg fra å havne på listen, kan enten gi meg en privat melding her på forumet, eller sette penger direkte på kontoen uten avsender (noen har gjort det allerede). De som derimot VIL på Gullisten, får bare bøtte innpå mere kroner, så blir dette lagt sammen med det man evt. tidligere har gitt. Passerer man den magiske grensen, blir man Gullgiver! Listen blir oppdatert fortløpende, og nye Gullgivere tilføyd etterhvert som de kommer inn.



Anyway; put your hands together for GULLGIVERNE: :klapp

Viktor Andersen
Truls Johnsen
Jan Ivar Pettersen
Geir Larsen
Helge Mossin


Los-Loco har talt!
Last edited by Los-Loco on Mon Jul 05, 2004 7:44 am, edited 1 time in total.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

vor mye kr?

Jeg fikk et par inkassoer jeg MÅTTE betale, og etter det satt jeg igjen med en tusenlapp som jeg må ha til 15.juli

Men den 16 skal jeg virkelig satse på å have på lista
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Guest

Post by Guest »

hvor mye er insamlet til nå?hjalp bøssene noe(nå var det bare 1000 på tribunen da men 1000 * 20 = 20000)
-desuten så selges det glimtbrød tjener glimt noe på dette?
User avatar
Novi
Posts: 11496
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 618 times
Been thanked: 819 times

Post by Novi »

Var bøssene der? Så dem ikke jeg :roll:
Una mas cerveza.
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Æ ska på kamp i dag!! Kor æ ska se etter børssebæreran?? Æ vil nu gje pænga!! Så lura æ på kor masse så e kåmmet inn fåreløbi??
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Æ så ingen børebærera!! Kor va di hænne?? Æ hadde me pænga så æ skulle putt på børrsa!! Men måtte ta di me heim igjen før æ fant di ikke!! :cry:
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Jeg så bøssebærerne på aspmyra i dag.. Men de gikk i lag, i stedet for å splitte opp for å møte på flest mulig mennesker.. Forøvrig, syns jeg glimt ble snytt for straffe da ludde sitt innlegg gikk i handa på en moldespiller.. Satt ca 30 meter unna situasjonen..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Måten det ble samlet inn penger på idag sugde desverre!"! Man skulle plassert bøssebærere på enhver inngang. I pausen skulle mange flere gått rundt og samlet inn penger. Istedet så gikk de i grupper. Dette må rettes på før kampen mot VIF !!

Lykke til :D
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Jeg vil tro at det er mulig å melde seg som bøssebærere slik at man får dekke stadion bedre og dermed oppnår større respons på aksjonen.

Neste sjanse er Vålerenga.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

J I P wrote:Jeg vil tro at det er mulig å melde seg som bøssebærere slik at man får dekke stadion bedre og dermed oppnår større respons på aksjonen.

Neste sjanse er Vålerenga.
Nesten så jeg melder meg , men desverre så er jeg bortreist på den kampen desverre :(
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Los Loco: jeg trur vi alle er spent på hvordan situasjonen er..

Noen MÅ riste de talentløse journalistene i AN å få mer blest om det her.. Det kommer ingenting inn hvis ikke saken følges opp i avisa..
i avisa ble kontonr forresten bare nevnt i forbifarta i en bisetning helt til sist i artikkelen..

Jeg har pratet med mange bodøværinger som ikke har hørt om aksjonen.. Enda flere har ingen tru på den i hele tatt fordi det ikke snakkes om den.. Har henvist flere til denne siden..

Enkelte trur at det kanskje har kommet inn ca 10-15 tusen totalt

Jeg trenger oppdateringer som jeg kan brife med, og bruke som argumenter for at andre skal sponse glimt..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Post Reply