Staurvik kom og redd oss!!!!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
strumpfstricknadel
Posts: 1
Joined: Mon Jun 14, 2004 12:29 pm

Staurvik kom og redd oss!!!!

Post by strumpfstricknadel »

Vi trenger Staurvik nå på midten. Runar har jo karantene i annenhver kamp og Steinbakk holder dessverre ikke mål på dette nivået. Gi mannen et tilbud nå!!! :hedre
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Ja , selv om jeg i utgangspunktet ikke liker det så må jeg inrømme at han sikkert kunne bidratt med noe positivt og rutinert slik ståva er nå. Hent han tilbake!!!
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Slik jeg har fått inntrykk av Staurvik, så vil han kanskje ikke til et lag som sliter såpass som Glimt? Vet heller ikke om formen hans er noe særlig...
Tippeligaen 2008.
Guest

Post by Guest »

han må trene MINST et halvt år før han kan spille, dessuten tror jeg avisjobben er mer 'digg' en fotballkariere akkurat nå
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Post by Merete »

Dette Staurvik-opplegget virker rimelig desperat! Det har jeg INGEN tro på. De to viktigste elementene for å unngå nedrykk er:

1. Siden klubben ikke har mulighet til å styrke stallen må Stig komme i orden og holde seg skadefri.

2. Runar Berg er et vandrende Tjernobyl, og må snart innse hvor viktig han er for Glimts videre skjebne. Skjerpings!!

Ergo: det blir en nervepirrende høstsesong!!
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Staurvik holder formen ved like med å spille squash sammen med Nico (javisst er det fullgod erstatning for fotball, NOT!!!)

La nå mannen få ha fotballskoene på hylla og glem han i forhold til å spille på Glimt igjen.

Konse heller på å få spillergruppa som vi har til disposisjon til å fungere!!! Må jo ærlig talt si at jeg ser fram til at Theting kommer. Han storspiller jo nedi Skeid, så jeg krysser det som er å krysse for at han fortsetter med det i Glimt også!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16611
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 996 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

Jeg trur ærlig talt ikke han kan gjøre noe fra eller til i laget, han må trene masse for å komme opp på godt gammelt nivå, og hvis han når det, vil sesongen være ferdig..

Et annet spørsmål.. hvil han det selv?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Ja Staurvik med sin stå-på-vilje, friske humør og optimistiske vesen vil sikkert gjøre susen slik situasjonen er nå. :twisted:
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Johnny
Posts: 246
Joined: Mon Apr 19, 2004 9:37 am

Post by Johnny »

Staurvik var elendig de få kampene han spilte for Sprint i vinter, selv dårlige tredjedivisjonsspillere brukte han som rundingsbøye.
Guest

Post by Guest »

når har han jo begynt å spille igjenn!!
http://www.an.no/sport/article1165196.ece
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16611
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 996 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

Han spilte visst rævva.. Instranda slo dem jo..

Han sa at han så på kampen som en trening.. Finfin instilling det..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Post Reply