Glimtshop på Aspmyra!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Sulliken wrote:
eidurgud wrote:De som vil kjøpe billetter på J-feltet SKAL vise gyldig medlemskort i DGH, og det er kun mulighet å kjøpe én billett pr. kort!
Så det betyr altså at hvis et medlem i DGH har med seg en venn som ikke er medlem, da får ikke vennen stå på J-Feltet? Selv om han betaler full pris? Jeg forstår deg slik i allefall. Håper i allefall det ikke stemmer.
Da kjøper du bare hos en annen forhandler eller hos Billettluka.no

Ser forøvrig at Billettluka.no ikke er oppdatert med at Glimt -Haugesund har fått ny kampdato.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Sulliken wrote:
eidurgud wrote:De som vil kjøpe billetter på J-feltet SKAL vise gyldig medlemskort i DGH, og det er kun mulighet å kjøpe én billett pr. kort!
Så det betyr altså at hvis et medlem i DGH har med seg en venn som ikke er medlem, da får ikke vennen stå på J-Feltet? Selv om han betaler full pris? Jeg forstår deg slik i allefall. Håper i allefall det ikke stemmer.
Selvsagt ikke. Mente supporterbilletter, og har editert innlegget nå :wink:
Mariasha
Posts: 2713
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Post by Mariasha »

eidurgud wrote:
Mariasha wrote:Dette med studentbilletter i forhold til/kombinert med DGH-billetter er det full forvirring rundt, virker det som. Måtte flere ganger i sommer betale 100kr for student- og supporterbillett, som ifølge nettsidene til DGH koster 80kr. Prøvde å protestere en gang, på 7/11, da fikk jeg beskjed om at "Jammen, det blir 100kr med billettavgift!". Også på Aspmyra måtte jeg betale 100kr, men poengterte det etterpå og fikk tilbud om å endre det - dog gadd jeg ikke å få fikset ny billett, da kampen var i ferd med å begynne..
Snakker du om i fjor (7/11)? Var det meg som sa at det ble "100kr med avgift"? All den tid avgifta pr. billett er 15,- så kjøper jeg ikke den, uansett hvem som sa det.
Nei, det var i år, og var ikke deg - hele innlegget ble mer som et apropos til diskusjonen som gikk rundt billettpriser og billettull.
eidurgud wrote:ANYWAY (på generelt grunnlag, ikke personlig til deg, Mariasha):

Når kunder kommer og sier at de "skal ha en supporterbillett" - så har de fått det.
Spør de ETTER de har fått billetten om det ikke koster 80,- for studenter, så ser jeg ikke hva jeg har gjort feil. Kan ikke se på folk om de er studenter. Sier de derimot at de skal ha en studentbillett påJ-feltet, har de fått det, til nå.
EngSte-Lig var så snill å påpeke at studentbilletter på J-feltet er det kun betalende medlemmer av DGH som kan få. Det visste jeg faktisk ikke.

Så heretter:

De som vil kjøpe supporterbilletter på J-feltet SKAL vise gyldig medlemskort i DGH, og det er kun mulighet å kjøpe én billett pr. kort!

Og de som vil ha studentbillett på J-feltet SKAL vise gyldig studentkort OG gyldig medlemskort i DGH!

De som ikke har med seg dette, får ikke kjøpe supporter- eller studentbillett på J-feltet!
Dette kan ikke sies å hjelpe bestandig. Alle gangene jeg har kjøpt billett har jeg sagt at jeg skal ha supporterbillett med studentrabatt, og holdt frem DGH-medlemskort og studentbevis - så det er tydeligvis flere av de som selger billetter som ikke har helt kontroll - selv om sannsynligvis du har det :p

Som sagt, hele innlegget mitt var mer et apropos til alt dette med billettull.. Og at man ikke bør kjøpe billetter på 7/11 (7-Eleven?) fordi de roter er vel egentlig ikke noe man kan vite mye, all den tid det står på glimt.no at de anbefaler kjøp enten i Glimt-shop, 7-Eleven eller Narvesen.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Mariasha wrote:Og at man ikke bør kjøpe billetter på 7/11 (7-Eleven?) fordi de roter er vel egentlig ikke noe man kan vite mye, all den tid det står på glimt.no at de anbefaler kjøp enten i Glimt-shop, 7-Eleven eller Narvesen.
Sier bare hva kundene mine sier når de komemr hit for å kjøpe billetter. Sa ikke at det ikke bør kjøpes billetter der, men bare at man tenker seg om først. Man får ikke bestandig hva man er ute etter, viser det seg.


Dette kan ikke sies å hjelpe bestandig. Alle gangene jeg har kjøpt billett har jeg sagt at jeg skal ha supporterbillett med studentrabatt, og holdt frem DGH-medlemskort og studentbevis - så det er tydeligvis flere av de som selger billetter som ikke har helt kontroll - selv om sannsynligvis du har det :p
Ikke alle som kan systemet, tydeligvis. Det har vært flere innom her som sier at de ikke får kjøpt supporterbillett, f-eks. Eller familiebillett. Virker som at ikke alle ansatte i 7-Eleven og Mix-kioskene har fått opplæring :?
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Jeg hadde jo ikke noe bevis på at jeg var medlem av GLIS da jeg kjøpte billett til Glimt-HK.

Får ikke GLIS'ere medlemskort?
Andres meninger støter meg.
El Cid
Posts: 1094
Joined: Tue Mar 02, 2004 7:49 pm
Location: Oslo, Bjølsen Valsemølle

Post by El Cid »

Vassvik wrote:Jeg hadde jo ikke noe bevis på at jeg var medlem av GLIS da jeg kjøpte billett til Glimt-HK.

Får ikke GLIS'ere medlemskort?
Jo, bare litt tregt med logistikken til de som har meldt seg inn i sommer. Kommer med neste utsending. Men som du sier, per dags dato så trenger man strengt tatt ikke noe medlemskort, da ingen sjekker noe som helst når man kjøper billetter.
Bor du på Østlandet? Bli medlem du også!
http://www.glimtsupporter.com
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

El Cid wrote:da ingen sjekker noe som helst når man kjøper billetter.

Skjult kritikk! :shock:
Andres meninger støter meg.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Kan jeg komme å stryke sponsor pånytt?
De begynner å falle av.

Og et forslag fra meg:

- Når folk som besøker glimt.no trykker på Glimtshop, kunne det ikke vært bra om det hadde kommet frem litt om Glimtshop på Aspmyra og hvor den ligger osv. ?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

MhepA wrote:Kan jeg komme å stryke sponsor pånytt?
Ja, men ikke riv av noe.
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

El Cid wrote:
Vassvik wrote:Jeg hadde jo ikke noe bevis på at jeg var medlem av GLIS da jeg kjøpte billett til Glimt-HK.

Får ikke GLIS'ere medlemskort?
Jo, bare litt tregt med logistikken til de som har meldt seg inn i sommer. Kommer med neste utsending. Men som du sier, per dags dato så trenger man strengt tatt ikke noe medlemskort, da ingen sjekker noe som helst når man kjøper billetter.
Jeg måtte faktisk vise fram GLIS-medlemskortet mitt da jeg kjøpte billett på Narvesen i glasshuset. Var litt overrasket for jeg har ikke opplevd det før, men heldigvis hadde jeg nå kortet med meg.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Post by Sebulba »

Bruker å kjøpe billetter på Narvesen i SAS hotellet og der spør de alltid om medlemskort i DGH. Når jeg kjøper billetter i bua på myra spør de aldri om dette.
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Ser at jeg må skjerpe inn ang salg av billetter, ja. :mrgreen:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Nå har endelig kaffekrusene kommet!!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Matbokser, linjaler og UNDERPLATER TIL SKILT pakket i søte, små esker ankom butikken i dag
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16613
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 997 times
Been thanked: 782 times
Contact:

Post by Sulliken »

eidurgud wrote:Matbokser, linjaler og UNDERPLATER TIL SKILT pakket i søte, små esker ankom butikken i dag
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Image
Image
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

A long time ago, så snakket folk om en CD med "barndomsminne fra Nordland" på - "Bodø/Glimt Førr Evig" som den heter. Den har jeg fått tak i, og er å få kjøpt i shop'en. Kommer på web etterhvert.
User avatar
glimtpia
Posts: 2858
Joined: Tue Aug 16, 2005 7:11 pm
Location: Egentlig Steigen<3|| Men holder hus i Bodø!

Post by glimtpia »

Skulle spørre fra min tante, om det finnes fingerbølle med glimttrykk i shoppen? :lol:
Seier
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hehehe!!

Nei, det finnes nok ikke
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Hva med å lage et par Bodø/Glimt lodd?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hva mener du?

Lage lodd? Loddene er i salg, de..
User avatar
glimtpia
Posts: 2858
Joined: Tue Aug 16, 2005 7:11 pm
Location: Egentlig Steigen<3|| Men holder hus i Bodø!

Post by glimtpia »

Hva koster den fantastiske linjalen? :D
Seier
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

25,- :)
User avatar
glimtpia
Posts: 2858
Joined: Tue Aug 16, 2005 7:11 pm
Location: Egentlig Steigen<3|| Men holder hus i Bodø!

Post by glimtpia »

eidurgud wrote:25,- :)
Den ska e ha :D :D :D
Seier
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Bodø/Glimt kortstokk?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Post Reply