TIL-GLIMT 2april alfheim kl 1600

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Sulliken wrote: Jeg så hele kampen i reprise på http://www.til.no Men ser at den er fjernet nå :mrgreen:
Skjønner ikke at du kan påstå dette, kampen ligger da på til.no fortsatt? http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?ref= ... &id=129044

Og her er en link til kommentarer fra Steinar Nilsen, Årst og Bernier:
http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?ref= ... &id=138154
DIXI
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

brutus wrote:Og her er en link til kommentarer fra Steinar Nilsen, Årst og Bernier:
http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?ref= ... &id=138154
Bernier: Vi lærte i dag at vi må spille i 90 minutter, spesielt på hjemmebane. :)
Ikke så nøye på bortebane, Patrice?
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Larsen wrote: Ser at det også er flere voksne kommentarer på isbergetsforum etter kampen, hyggelig at tonen er i ferd med å endre seg litt til det bedre.
Debattene på Isbergets forum er minst like "voksne" som debattene her på forumet. At du og andre har et annet inntrykk, kommer nok mest av at en enkeltperson fra Tromsø under forskjellige nick har postet og fortsatt poster mye rart på glimtforumet. Denne personen har lite med Isberget å gjøre i dag. Ellers finnes det jo også på glimtforumet diverse debattanter som man ikke uten videre vil betegne som spesielt modne. :wink:
DIXI
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

Ja, det går jo mye i "voksne" kommentarer om sjetthålle, piss og drit der i gården.

For min del prøver jeg å finne på mye voksnere måter å mobbe TIL på. ;)
Johansen
Posts: 1336
Joined: Sat Oct 30, 2004 4:34 pm
Location: J-Felte på Aspmyra

Post by Johansen »

Va fantastisk trivelig å les på Polkaidrettslag fourmet :D
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Ville Lehtinen wrote:Ja, det går jo mye i "voksne" kommentarer om sjetthålle, piss og drit der i gården.
Kommentarer av den typen er ikke representative for Isbergets forum, og det vet du godt. :wink:
DIXI
EngSte-lig
Posts: 1110
Joined: Tue Mar 22, 2005 11:38 am

Post by EngSte-lig »

Etter det jeg så på web-en i dag tror jeg vi døper om "Isberget" til "Isbiten". Ikke mange polkagriser der :roll:
EngSte-lig
Medlem av supporterklubben 1974-2022
Familie med medlemmer i 4 generasjoner!
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Post by Vassvik »

Satt nettopp og så hele kampen i opptak på TIL-TV. Og jeg må si jeg blir mektig imponert over spillet til Glimt! TIL falmer som fulle speiderpiker i forhold.

Hadde ikke sett noe av Thiago Martins før nå, men jeg må si jeg likte det jeg så! Ser ut som han setter de sjangsene han får! Dette kan sannelig min hatt bli en spennende sesong for oss gule.
Andres meninger støter meg.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

-list wrote:Hvor mange hjemmeseire hadde dere i første halvdel av sesongen?
Når jeg tenker tilbake på den skrekkelige sesongen da vi var nede i Adecco, så vant vi vel alle hjemmekampene så nær som en, hvis jeg husker rett. Det er godt gjort at dere glimtsupportere gang på gang klarer å glemme at det faktisk er en viss forskjell på Tippeligaen og Adecco-ligaen. :wink:
DIXI
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

brutus wrote:
-list wrote:Hvor mange hjemmeseire hadde dere i første halvdel av sesongen?
Når jeg tenker tilbake på den skrekkelige sesongen da vi var nede i Adecco, så vant vi vel alle hjemmekampene så nær som en, hvis jeg husker rett. Det er godt gjort at dere glimtsupportere gang på gang klarer å glemme at det faktisk er en viss forskjell på Tippeligaen og Adecco-ligaen. :wink:
Tror ikke forskjellen er så stor som du tror. Og forskjellen er blitt mindre de siste årene.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Åhhh.. Denne Helv.....es dobbeltpostinga :evil:
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Nei, det er ikke det jeg sier. :wink:
DIXI
bigfish
Posts: 188
Joined: Sat Dec 04, 2004 12:18 pm
Location: Tromsø
Contact:

Post by bigfish »

Måtte se kampen hjemme, klart å bli sjuk....... :cry:

Men Glimt overrasket stort!! Blir spennende å se om det holder sesongen igjennom. God kvalitet på nettsendingen var det også. Det berga dagen til tross for et angrep av kong forkjølelse.
Fenris
Posts: 146
Joined: Sat Jun 18, 2005 12:01 pm
Location: Verdens endetarm: Tromsø

Post by Fenris »

brutus wrote:Det er godt gjort at dere glimtsupportere gang på gang klarer å glemme at det faktisk er en viss forskjell på Tippeligaen og Adecco-ligaen. :wink:
æ så en stooor forskjell på divisjonene i går.... :lol:
no ser eg atter.....

i min hunds øyne drukner jeg mine dypeste sorger.

- Henrik Wergeland




http://www.amstaffnorge.org
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

Det er så vidt jeg gidder å svare på dette, men for ordens skyld og i all vennskapelighet: 1) Tippeligaen består av bedre lag enn Adeccoligaen; 2) Det er en større prestasjon å bli nr 10 i Tippeligaen enn å bli nr 5 i Adeccoligaen. 3) At Glimt slår TIL i en treningskamp - eller for den saks skyld i en cupkamp - betyr ikke at dere har et bedre lag enn oss over en hel sesong. Videre er det visst noen som har glemt at forrige treningskamp i vinter mellom våre to lag ble vunnet av TIL. Det er hyggelig å vinne, men ta nå ikke helt av. :wink:
DIXI
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Men vi vant sammenlagt i de to treningskampene 5-4 :D
Han får en ball...
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

bgmu wrote:det må da være lov å glede seg over å ha slått sin største erkerival i generalprøven en uke før seriestart :?: :!:
Nei, er du gal? Her må vi bare konstatere at Tippeligaen holder et høyere nivå enn Adeccoligaen. En utrolig avsløring, egentlig...
Post Reply