Endelig var Horn tilbake!!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Lasse
Posts: 52
Joined: Thu Mar 11, 2004 11:27 pm
Location: Bodø

Endelig var Horn tilbake!!

Post by Lasse »

Fy farsken for en reding sier bare jeg..(mot Molde alstå:))
Tror vi begynner og komme til en vendepunkt snart.
Horn holder nuller selv om ham virket LITT usikker til tider i første omgang ,men mener han er på god vei til formen. Lurt av glimt og hente litt konkurranse i Lagnes.
Nei nå begynner jeg og få god følelsen tilbake :)
Skulle bare ha gjort det på noen av de andre sentrale plassene i Glimt. Runar har sikker mange klippekort igjen.


Og må også få sagt for en gledelig dag det skal bli og få se Stian Theting i aksjon, har ikke sett noen denne karen har prestert og hvis det er sant som jeg leser at han storspiller i klubben han er i kan jo dette bli en skikkelig Gul høst.
Ha en fabelaktig dag:)
User avatar
Thomahawk
Posts: 156
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:09 pm
Location: Oslo

Yess Horn!

Post by Thomahawk »

Jess, er så enig. Nå håper jeg bare forsvaret blir litt tryggere og at vi kan holde nullen framover og begynne å sanke litt poeng. Det kan vi saktens trenge.
Ralph: "Daddy, I'm scared. Too scared to even wet my pants."
Chief Wiggum: "Just relax and it'll come, son."
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

Æ e så eni!! Fårsvare gjor en go jobb i kampen mot Molde!! D e bra lenge sia æ så di spælla så gått!! Sia di spælte gått så så d ut så at han Horn skulle vis ka han å kunne!! Dette ser låvanes ut fremmover før glimt!! :D
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16602
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 779 times
Contact:

Post by Sulliken »

det største problemet er at vi ikke scorer..

Men som de selv sa.. hvis de ikke er trygg defansivt, tør de ikke offansivt.. Hvis forsvaret spiller slikt mot vålerenga, blir det nok scoringer..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Post Reply