Stor takk til DGH

Moderators: Sulliken, Larsen

MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Dobbeldobbel
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Cheese Smirnoff wrote: Jeg var faktisk TIL-supporter under cupfinalen, på grunn av at min ondskapsfulle bror, på forumet kjent som Ville Lehtinen, var Glimt-supporter... Det syns jeg faktisk er en bedre grunn til å like TIL enn å si at jeg var ung og dum.
http://www.home.no/styvee/page2.html

Større glede over én villfaren som vender hjem, enn de som alltid har vært der!

Slakter gjerne noen kalver for hver TIL-supporter som vender om! Brutus neste, kanskje?
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Hmmm Los Loco har du glemt dine gamle moderatorgener? Synes denne tråden sklir vel mye ut nå. Den handlet da vitterlig om at noen syntes så bra om horden sin innsats at de tok seg bryet med å registrere seg for å kunne si takk. Da er det for ille at tråden blir herpet på dette viset. Personlig så synes jeg det er meget gledelig at folk setter sånn pris på hordens innsats, det er beste måten å rekruttere enda flere på. Hold dere til topic nå så kan dere diskutere alt annet i andre tråder hvor de hører hjemme!!!
Tippeliga 2015
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

FSHelgeland wrote:Personlig så synes jeg det er meget gledelig at folk setter sånn pris på hordens innsats, det er beste måten å rekruttere enda flere på.
Jepp! Fortsetter horden med det samme trøkket, entusiasmen og gleden ved å lage liv på tribunen, er det den beste markedsføringen horden kan bedrive. Nå har jeg fått med meg 3 hjemmekamper på rad, og har direkte storkost meg sammen med horden. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være flere, spesielt på I-feltet (syntes nesten jeg så noen litt misunnelige blikk der sist :)), som må ha lyst til å hive seg med på moroa.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Har også sett kampen i opptak og vi høres kjempegodt! Fantastisk når vi synger han skal i fengsel til ola. Og Heia Tufte på slutten. Jeg er stolt av oss! Vi høres utrolig bra hele kampen! God reklame for Glimt, god reklame for DGH og god reklame for Bodø!
Han får en ball...
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

PM wrote:Spørsmålet er hvordan får vi mest trøkk fra hele horden og hvor sangruppa skal være plassert i forholdt til det.
Snakket litt med Larsen om det og han mener at sangruppa bør stå samlet og synge på og dermed få med resten. Det funker jo da!
Men får vi da med dere som står oppe til høyre og venstre?
Har prøvd å stå litt lengre opp ved noen anledninger og jeg merker at det selv for meg er vanskelig å trøkke på da du blir litt alene.
Hva føler dere som står der oppe fast...?
Når man står over sanggruppa så hører man ikke så mye av de. Det er særdeles viktig at noen står oppe og tør å synge med fullt trøkk, det er utrolig hvilken forskjell bare noen få stemmer her oppe utgjør. Som regel så er det 2-3 stykker som gir på og det virker som vi får god hjelp av å være så tett under taket og nært bakveggen.
I medgang og motgang
Begod
Posts: 3531
Joined: Tue Sep 14, 2004 9:22 am
Location: Bodø

Post by Begod »

:glimt
I medgang og motgang
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10805
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Post by liverglimt »

Jeg har stått bak sanggruppa hver kamp jeg har vært i år. Det er som Begod sier; ikke mye hjelp fra sanggruppa. Så da synger vi for full hals selv. Jeg har til og med lært å styre jubelen ved scoringer for å bevare stemmen hele kampen. Nå er det likevel 5-6 rader bak der vi har stått som hører enda mindre til sanggruppa. :)
@liverglimt
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Horden gjorde en strålende innsats!

Fint å se at det var mange rundt om på tribunene som kledte seg i gult selv om de ikke satt/sto med horden.

:D
User avatar
Vidar i klikken
Posts: 150
Joined: Sun May 15, 2005 3:16 pm
Location: OSLO

Post by Vidar i klikken »

Sjura wrote:Har akkurat sett kampen på opptak. Rett og slett fantastisk å høre Horden på tv. Noen av sangene våre fungerer rett og slett bare så SINNSYKT godt. Eriks menn, Vi skal faen mæ klar det, vænna og For evig va høydare av dimensjoner :D Fryyyysninga.

KJEMPE BRA JOBBET UNDER KAMPEN.... FORTSETT SLIK
:hedre :hedre :hedre :hedre :hedre
ett nytt klikken i klikken medlem er født...
2910 g og 46 cm langt
User avatar
Vidar i klikken
Posts: 150
Joined: Sun May 15, 2005 3:16 pm
Location: OSLO

Post by Vidar i klikken »

Sjura wrote:Har akkurat sett kampen på opptak. Rett og slett fantastisk å høre Horden på tv. Noen av sangene våre fungerer rett og slett bare så SINNSYKT godt. Eriks menn, Vi skal faen mæ klar det, vænna og For evig va høydare av dimensjoner :D Fryyyysninga.

KJEMPE BRA JOBBET UNDER KAMPEN.... FORTSETT SLIK
:hedre :hedre :hedre :hedre :hedre
ett nytt klikken i klikken medlem er født...
2910 g og 46 cm langt
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

Vænna hørtes fantastisk godt på TV, jeg var overrasket over at kommentatorene ikke sa noe om det. I det hele tatt, super reklame for Glimt og DGH! :)
Post Reply