Kamptråd: Glimt- Kongsvinger

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Selvfølgelig slår gutta tilbake og slår Kongsvinger. Vi er et veldig bra hjemmelag, bare synd vi kludrer det sånn til borte. Til denne kampen er også FSHelgeland på plass og klar til å gjøre sitt for å mane gutta frem. Så får vi håpe et av de andre topplagene blemmer. Da er vi plutselig nærmere igjen. Så et spørsmål, hvor kjøper jeg supporterbillett nå? Skal jo uansett innom Eidurgud i shopen;-) så kan vel kanskje kjøpe de der..
Tippeliga 2015
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Klart vi slår KIL, det gjør vi alltid etter disse borteflausene. For så å få et nytt sjokk mot Notodden borte runden etterpå.

Blir spennende å se om Olsen eller Hamoud blir vraket. Tenker Watson er høyaktuell fra start.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Post by liverglimt »

Hågen wrote:Klart vi slår KIL, det gjør vi alltid etter disse borteflausene. For så å få et nytt sjokk mot Notodden borte runden etterpå.

Blir spennende å se om Olsen eller Hamoud blir vraket. Tenker Watson er høyaktuell fra start.
Enig med deg Hågen, nå må Watson inn fra start og Olsen benkes.
@liverglimt
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

liverglimt wrote:
Hågen wrote:Blir spennende å se om Olsen eller Hamoud blir vraket. Tenker Watson er høyaktuell fra start.
Enig med deg Hågen, nå må Watson inn fra start og Olsen benkes.
Martins ut. Enkelt...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Jeg har ingen forhåpninger eller forventninger til denne kampen.
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Trond Olsen og Thiago Martins bør få kjenne det svetteste av trebenken til Bodø/Glimt.
Hvordan er de på trening når de får lov å holde på slik på kamp? :evil:

*Jeg bare spørr* :lol:
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

liverglimt wrote:Enig med deg Hågen, nå må Watson inn fra start og Olsen benkes.
Skulle det mot formodning skje, vil i alle fall AN få vann på mølla. Dersom noen av "deres" favoritter vrakes, kan du vedde på at et evt. tap vil bli bortforklart med det. Slik som Runar Berg vrakingen mot Man-Kam :wink:
User avatar
glimtpia
Posts: 2858
Joined: Tue Aug 16, 2005 7:11 pm
Location: Egentlig Steigen<3|| Men holder hus i Bodø!

Post by glimtpia »

liverglimt wrote:
Hågen wrote:Klart vi slår KIL, det gjør vi alltid etter disse borteflausene. For så å få et nytt sjokk mot Notodden borte runden etterpå.

Blir spennende å se om Olsen eller Hamoud blir vraket. Tenker Watson er høyaktuell fra start.
Enig med deg Hågen, nå må Watson inn fra start og Olsen benkes.
Kunne ikke hvert mer enig!!
Seier
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Watson kommer nok til å spille for enten Thiago eller Trond fra start! De to har dessverre ikke levert bra nok de seneste kampene, men om det blir Thiago eller Trond som må vike er ett fett!
L.U*H.G
EngSte-lig
Posts: 1110
Joined: Tue Mar 22, 2005 11:38 am

Post by EngSte-lig »

OnkelnTelK1m wrote:Er ikke for å vrake Olsen, spesielt ikke på hjemmebane.
Laget som kjørte over Kamma hjemme, vil også kunne kjøre over Kongsvinger. Det er på bortebane vi bør gjøre de større grepene.
Jeg synes derfor vi bør beholde startoppstillingen som mot Kamma og Skeid.
Og når vi leder 4-0 så bytter vi ut hele angrepsrekken og hiver innpå Watson, Brenes og Stefan :mrgreen:
Enig når det gjelder Kongsvingerkampen. Mot Notodden 442 med Tiago og Watson på topp og Sannes, Theting, Råstad og Berg på midtbanen.
Så kommer Mounir og Trond inn når motstander er skikkelig mør.
EngSte-lig
Medlem av supporterklubben 1974-2022
Familie med medlemmer i 4 generasjoner!
User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

Snorreth wrote:Nei, men det skader da ikke å vinne litt mer enn 1-0?
Det tror jeg faktisk det gjør. Glimt spiller dårlig angrepsfotball mot etablert forsvar i 60. min., scorer, og scorer enda et par-tre ganger når motstander må fremover. Etterpå blir det skrevet som at vi hadde full kontroll hele kampen, er kjempegode og blablabla. Istedet for at spillere og trenere skjønner at "oi, kanskje vi må terpe litt på angrepsplanene våre?"
Una mas cerveza.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

User avatar
Novi
Posts: 11501
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 620 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

Snorreth wrote:Dessuten savner jeg mål fra Thiago og Trond. Så tror Kenta og Hoftun må invitere Brattbakk på Myra dem skal lære seg hvordan man setter en ball inn i mål. :mrgreen:
Det hadde fankern ikke vært dumt! Han kunne fortalt dem hvor enkelt det egentlig kan gjøres å putte ballen i mål ;)
Una mas cerveza.
User avatar
Råket
Posts: 127
Joined: Wed Jun 29, 2005 1:15 pm
Location: Bodø

Post by Råket »

Thiago kommer garantert til å score på søndagen, det føler jeg meg veldig trygg på her også :D Trond er jeg mer skeptisk til, han har rett og slett vært i elendig form i det siste. Var både i går og i dag å så på formiddagstreninga til Glimt. Trond får lite til, og virker til å ha litt mindre selvtilitt nå enn i begynnelsen av sesongen. Watson virka pigg på trening og er ikke redd for å prøve. Men den jeg egentlig ble aller mest overasket over er Thomas Jakobsen, han er like trygg, god innsats og herlige pasninger på trening også. Han er det som kalles å være stabil :wink:
Bodø/Glimt Superlag
User avatar
Råket
Posts: 127
Joined: Wed Jun 29, 2005 1:15 pm
Location: Bodø

Post by Råket »

Thiago kommer garantert til å score på søndagen, det føler jeg meg veldig trygg på her også :D Trond er jeg mer skeptisk til, han har rett og slett vært i elendig form i det siste. Var både i går og i dag å så på formiddagstreninga til Glimt. Trond får lite til, og virker til å ha litt mindre selvtilitt nå enn i begynnelsen av sesongen. Watson virka pigg på trening og er ikke redd for å prøve. Men den jeg egentlig ble aller mest overasket over er Thomas Jakobsen, han er like trygg, god innsats og herlige pasninger på trening også. Han er det som kalles å være stabil :wink:
Bodø/Glimt Superlag
Post Reply