Kamptråd: Bodø/Glimt - Odd Grenland 12. november kl. 19:00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Los-Loco
Posts: 7351
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 469 times
Been thanked: 904 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Banii-o-matic wrote:Men vil bare påpeke, i dette havet av optimisme (myself included) (...)
Nå må jeg nesten bøye litt på munnen.... :wink:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

Håper glimt klarer å være enda mere agressiv og forberedt til mandagen enn de var til bortekampen. For ODD vil garantert peise på for å hevne resultatet... pokker som jeg gleder meg :D
You'll Never Walk Alone
User avatar
bg72
Posts: 185
Joined: Wed Feb 23, 2005 12:44 am
Location: Nord Salten

Post by bg72 »

kan ikke si jeg gleder meg. Fytti katta så nervøs jeg er!!!!
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Post by Sebulba »

Noen som er stødig på regelverk.

Hva skjer hvis det står 0-1 til Odd etter 90 minutter på myra.
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5649
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 184 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

Sebulba wrote:Noen som er stødig på regelverk.

Hva skjer hvis det står 0-1 til Odd etter 90 minutter på myra.
ekstraomganger.
Kritisk
kamma
Posts: 25
Joined: Fri Aug 06, 2004 9:34 pm
Location: HAMAR

Post by kamma »

Håper virkelig Odd vinner to null
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Post by Sebulba »

Håper det ikke går til staffekonk, det tror jeg ikke helsen min har godt av :shock:
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
1000og1 natt
Posts: 392
Joined: Fri Jun 30, 2006 11:03 pm
Location: Bodø

Post by 1000og1 natt »

Trodal wrote:
Vegard wrote:"Jeg har allerede begynt å glede meg, for den feiringen Bodø/ Glimt-spillerne drev med etterpå, tente oss bare ytterligere, sier Ruud."

Telemarksavisa:
http://www.ta.no/lokal_sport/oddgrenlan ... 115145.ece
Feiring? Skulle akkurat til å kommentere at jeg likte måten Glimts spillere forholdt seg etter kampslutt. Glede og noen armer i været, men så vidt jeg kunne se var det ingen som tok av. Tar jeg feil? Hvordan opplevde dere som var der spillernes reaksjon etter at kampen ble blåst av?
Ved scoringen kom Martins bort til oss, og jublet slik han ofte har gjort. Bjørdal kom også bort (og klappet meg i min utstrakte hånd). Det var GUTS i øynene hans, noe som "beroliget" meg resten av kampen. Ved kampslutt kom Trond Olsen og fikk koseklem av de nærmeste. (Jeg sto litt bak og måtte klemme noen av supporterne istedet for :lol: ) De fleste (alle?) så bort mot fansen og klappet mens de gikk i garderoben. Helt riktig i mine øyne, siden det enda er minst 90 minutter igjen av sesongen. Aasmund kom og tok dansen sin med litt ekstra energi. Kenta kom med en innbitt seierssalutt, og det gjorde nok godt inni han.

Men om jeg klarer å holde meg unna å storme banen klokken 20.45 på mandag vet jeg ikke. Mye som går på automatikken. Blant annet da jeg følte for å springe over tre stolrader ved Martins scoring...

Heia Glimt :glimt
Medlem 100 i DGH 2007
User avatar
Novi
Posts: 11499
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 619 times
Been thanked: 823 times

Post by Novi »

1000og1 natt wrote:
Trodal wrote: Feiring? Skulle akkurat til å kommentere at jeg likte måten Glimts spillere forholdt seg etter kampslutt. Glede og noen armer i været, men så vidt jeg kunne se var det ingen som tok av. Tar jeg feil? Hvordan opplevde dere som var der spillernes reaksjon etter at kampen ble blåst av?
Ved scoringen kom Martins bort til oss, og jublet slik han ofte har gjort. Bjørdal kom også bort (og klappet meg i min utstrakte hånd). Det var GUTS i øynene hans, noe som "beroliget" meg resten av kampen. Ved kampslutt kom Trond Olsen og fikk koseklem av de nærmeste. (Jeg sto litt bak og måtte klemme noen av supporterne istedet for :lol: ) De fleste (alle?) så bort mot fansen og klappet mens de gikk i garderoben. Helt riktig i mine øyne, siden det enda er minst 90 minutter igjen av sesongen. Aasmund kom og tok dansen sin med litt ekstra energi. Kenta kom med en innbitt seierssalutt, og det gjorde nok godt inni han.

Men om jeg klarer å holde meg unna å storme banen klokken 20.45 på mandag vet jeg ikke. Mye som går på automatikken. Blant annet da jeg følte for å springe over tre stolrader ved Martins scoring...

Heia Glimt :glimt
Vet ikke hvor strenge reglene er for slikt, men det burde nesten vært lov kl 20.45 på mandag, om det har endt i opprykk ;)

Får helt gåsehud bare av å tenke på stemningen på J-feltet om så blir...
Una mas cerveza.
1000og1 natt
Posts: 392
Joined: Fri Jun 30, 2006 11:03 pm
Location: Bodø

Post by 1000og1 natt »

Engasjementet til oss fra nord(+ nordlendinger ? i Oslo)

http://www.dagbladet.no/sport/2007/11/09/517726.html
Medlem 100 i DGH 2007
oddær
Posts: 1
Joined: Thu Nov 08, 2007 10:04 pm

Post by oddær »

dere jævla sjøsamer som ikke spiller fotball skal knuses av odd på mandag.
flaut å se deres spill i Skien.ligger å suger på kunstgresset for å dra minutter.
en skam for norsk FOTBALL
Hører hjemme i 6 divisjon
Dere burde gis gratis til russland
User avatar
Kesseboy
Posts: 15805
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

oddær wrote:dere jævla sjøsamer som ikke spiller fotball skal knuses av odd på mandag.
flaut å se deres spill i Skien.ligger å suger på kunstgresset for å dra minutter.
en skam for norsk FOTBALL
Hører hjemme i 6 divisjon
Dere burde gis gratis til russland
Gratulerer med din søknad om prisen for årets innlegg.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
XuliX
Posts: 1328
Joined: Sun Apr 03, 2005 2:36 pm
Location: Mørkved city
Been thanked: 1 time

Post by XuliX »

oddær wrote:dere jævla sjøsamer som ikke spiller fotball skal knuses av odd på mandag.
flaut å se deres spill i Skien.ligger å suger på kunstgresset for å dra minutter.
en skam for norsk FOTBALL
Hører hjemme i 6 divisjon
Dere burde gis gratis til russland
Glimt er faktisk et lag som spiller fotball. dere bare sparker ballen fremover.
Og forresten, hvis vi hadde gått gratis til russland, så hadde Norge måtte gitt penger for å få dere vekk herfra.
"It's not the fart that kills you, it's the smell" - Petter Solberg
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

oddær wrote:dere jævla sjøsamer som ikke spiller fotball skal knuses av odd på mandag.
flaut å se deres spill i Skien.ligger å suger på kunstgresset for å dra minutter.
en skam for norsk FOTBALL
Hører hjemme i 6 divisjon
Dere burde gis gratis til russland
Ro deg ned nå, Rune.
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Post by Ville Lehtinen »

oddær wrote:dere jævla sjøsamer som ikke spiller fotball skal knuses av odd på mandag.
flaut å se deres spill i Skien.ligger å suger på kunstgresset for å dra minutter.
en skam for norsk FOTBALL
Hører hjemme i 6 divisjon
Dere burde gis gratis til russland
For å si det på ditt eget språk:

DU ÆR DOM
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10477
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Litt morsomt å lese at vi får en slags støtte fra andre lags supportere :)

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=164387

De vet ihvertfall hva de mener om dommeren.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Post Reply