Kamptråd: Bodø/Glimt - Odd Grenland 12. november kl. 19:00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Kesseboy
Posts: 15801
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

-Ikke fair play
- Jeg har jobbet med fotball over store deler av Europa, men har aldri opplevd maken. Det er vel ikke sånn man skal behandle sine gjester, sa Bjerg som kommer til å rapportere hendelsen til fotballforbundet.

- Uavhengig av resultat i kampen mandag kommer jeg til å rapportere dette inn til fotballforbundet på tirsdag, sa Bjerg som også reagerte på teksten på banneret.
Aldri vært i Tyrkia, tydeligvis.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Dette blir rett å slett dumt! Han føler seg tydeligvis såpass presset foran skjebnekampen at han lirer ut slikt vas.

:hedre DGH for at Odd har fokuset helt andre plasser enn på kampen.
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Nok en gang bemerker DGH seg med et bidrag til flott supporterkultur. Mye kan sies om DGH, men at de gjør Fotball-Norge mer fargerikt er en kjennsgjerning. Dette må være årets "Vi reiser hjem 19:45". :D

Heldigvis for Odd slipper de slike skumle opplevelser på bortebane i Adeccoligaen neste år. Den dansken har ikke opplevd mye...
1000og1 natt
Posts: 392
Joined: Fri Jun 30, 2006 11:03 pm
Location: Bodø

Post by 1000og1 natt »

Ble det blåmerker på noen av dere etter at denne dansken skubbet til dere ? Han burde meldes inn til NFF. Noen av horden som filmet ???
Medlem 100 i DGH 2007
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

Tiøringen wrote:Tenk hvor rått det hadde vært om hele J-feltet hadde vært igang allerede under oppvarming til spillerne våre sånn ca kl 1830 :D
Hadde vært morro. Hvis alle møter opp på Wembley kan vi gå sammen i tog til Aspmyra 1820 :D
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Sjura wrote:Dette er det største pisspreiket jeg noensinne har lest. Det er rett og slett morsomt. Han må mene hva han vil om teksten men at han ble dyttet i er rett og sleit det største pisspreik jeg har hørt. Det sto en person på sia han gikk ut å det var meg. Jeg så ikke på han engang men fikk meg raskt en albue i ryggen og klar beskjed om å fjerne meg etterom jeg tydeligvis var i veien for han. Greit han er en stor mann men det finnes da grenser.. Alle andre så ut til å komme seg helt fint forbi. YNKELIG!!
Støtter deg 100% på dette Sjura;)
Jeg kan ikke skjønne hvordan han kan komme med "Fair Play"-begrepet når han sjøl lyger/overdriver på en så ussel måte :evil:
TheClansman
1000og1 natt
Posts: 392
Joined: Fri Jun 30, 2006 11:03 pm
Location: Bodø

Post by 1000og1 natt »

Sjura wrote:Dette er det største pisspreiket jeg noensinne har lest. Det er rett og slett morsomt. Han må mene hva han vil om teksten men at han ble dyttet i er rett og sleit det største pisspreik jeg har hørt. Det sto en person på sia han gikk ut å det var meg. Jeg så ikke på han engang men fikk meg raskt en albue i ryggen og klar beskjed om å fjerne meg etterom jeg tydeligvis var i veien for han. Greit han er en stor mann men det finnes da grenser.. Alle andre så ut til å komme seg helt fint forbi. YNKELIG!!
Hadde vært genialt om du var gul (og blå) :roll: på ryggen. Sikkert noen som hadde betalt litt for et slikt bilde. Makan...tenk å bølle på den måten.
Medlem 100 i DGH 2007
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Sjura wrote:Dette er det største pisspreiket jeg noensinne har lest. Det er rett og slett morsomt. Han må mene hva han vil om teksten men at han ble dyttet i er rett og sleit det største pisspreik jeg har hørt. Det sto en person på sia han gikk ut å det var meg. Jeg så ikke på han engang men fikk meg raskt en albue i ryggen og klar beskjed om å fjerne meg etterom jeg tydeligvis var i veien for han. Greit han er en stor mann men det finnes da grenser.. Alle andre så ut til å komme seg helt fint forbi. YNKELIG!!
Vedda på at han si d, førr å dekke over at d faktisk va han sjøll som dytta! Smartass! :roll:
Ækte nordnorsk stolthet!
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

glimtelsker wrote:syns vi e kommet litt ut av fokus hær. poænge me kampen e jo at vi ska rykk opp. ikke å vær bæst i å rakk ned på andre lag å spællera. støtta jo selvfølgeli ikke Bjerg & co. men syns vi burde bruk mer av kræftan på å søtt glimt
Enig med deg der... taper vi i morgen så kommer garantert alt oppgulpe i retur fra div ODD spillere samt supportere...
Tror dette bare tenner ODD i stede for å psyke dem ut... Kommer garantert et heltent ODD lag ut på Aspmyra i morgen... måtte bare Glimt være uhyre godt forberedt


off... jeg er så drita nervøs...
You'll Never Walk Alone
Post Reply