Kamptråd: Bodø/Glimt - Odd Grenland 12. november kl. 19:00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

jepp, er skjerven som skal holde orden... merkelig at ikke Øvrebø eller Hauge blir benyttet i så viktige kamper.
You'll Never Walk Alone
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Post by talfh »

http://www.an.no/glimt/article3119353.ece

Glimt har valgt å ligge lavt og det er solgt 3400 billetter klokke 20 i dag... synes det var lite jeg... :roll:
You'll Never Walk Alone
EngSte-lig
Posts: 1110
Joined: Tue Mar 22, 2005 11:38 am

Post by EngSte-lig »

Søndag kl 20.00 - 3400 billetter solgt! :D
EngSte-lig
Medlem av supporterklubben 1974-2022
Familie med medlemmer i 4 generasjoner!
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Post by Sebulba »

«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Fevang og Flindt Bjerg er blitt mat for medie-mons.

Runar Berg ba om arbeidsro, og det har DGH TIFO med hjelpere gitt ham. Jeg har ikke lest en setning om Glimtspillerne i helga. Glimrende!!


PS! Et poeng er at hele Norge skriver om Flindt Bjerg nå, men AN fokuserer på hvor lite Glimt har vist seg i helga :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

varden.no wrote:Det skal også ha blitt vekslet uvennlige ord samt vært litt knuffing mellom Flindt Bjerg og Glimt-supportere ute på plyplassen.
http://www.varden.no/article/20071111/S ... 021/1046/_
TheClansman
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Her snakker vi virkelig om en fjær som er blitt til 5 høns, 2 haner og 4 påfugler.

De uvennlige ordene var det dansken som kom med og knuffingen stod han da vitterlig selv for :mrgreen: Jeg LER av oppstyret dette har fått. Som noen så fint påpeiker, dette har i alle fall tatt fokuset bort fra Glimt og deres oppkjøring :wink:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Hehe, veldig bra av Glimt-fansen:-))) En innertier av en velkomsthilsen. Klart at de er forbanna etter grisetacklingen Fevang satte inn under treningskampen. Har vært nøytral så langt i denne kvalliken, men etter å ha blitt påminnet episoden og sett B/G-fansen humor får de min sympati i morgen.
Brann-fan!
Ækte nordnorsk stolthet!
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Glimt kjempet Odd ut av stilen på torsdag og slik må det fortsette på mandag. Da mener jeg tjuvtriks, uthaling av tid, provoseringer etc. Dette takler Glimt bedre enn Odd. Om ikke annet virket også utvisningen skjerpende på Glimtspillerne, selv om det ble tynt fremover. I det hele tatt opptrådte Glimt som om de skulle spilt i den italienske ligaen i årevis. Klarer Glimt dette i to kamper på rad? Ikke meg i mot. Det vil i så fall være årets store overraskelse. Jeg ser gjerne at den norske fotballsesongen avsluttes med opprykk for Glimt og nedrykk på Odd. Men da må Glimtspillerne være 100% konsentrerte om oppgaven en gang til og det er det som gjør meg usikker.
Masinga
User avatar
imre
Posts: 235
Joined: Wed Jul 27, 2005 6:15 am

Post by imre »

flindt bjerg har nerver..... :lol:
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Post by glimtrox »

Ser at det er solgt 3400 biletter til nå. Det er jo usedvanlig mange. Noen som vet sånn cirka hvor mange biletter som bruker å bli solgt på selve kampdagen til vanlig. Er tallet 2-3000 så vil det bli bra tilskuerantall på myra i morgen. Har fått dratt med meg tre fra hjemplassen. Pappa drar 18 mil for å se kamp. Brodern kommer fra Røros. Jeg gleder meg noe sinnsykt til i morgen. Nå skal jeg legge meg. Er alt for spent for å sitte oppe. LYKKE TIL I MORGEN :twisted:
Go shave your wrists Gillett!
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Post by glimtrox »

Heia Glimt!!
Go shave your wrists Gillett!
Post Reply