Billetter til Hjemmekamp i Kvaliken..er det mulig??

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Billetter til Hjemmekamp i Kvaliken..er det mulig??

Post by Nokia »

At bare ett menneske kan med billettsystemet på Glimt-shopen?

Jeg var innom der for å hente ut min faste plass som sesongkort innehaver. Først sto jeg minst i 4-5 min i butikken uten at det var noen som helst som ekspederte.
så kom det en dame som opplyste at vedkommende som kunne med dataen var syk!! Derfor kunne de ikke selge billetter.

Dette er ikke bare flaut men pinlig svakt.

Jeg kommer garantert til å dra innom imorgen for å hente mine billetter, men tenk om man mister publikum pga dette?

Håper at rette vedkommende tar tak i dette slik at billettsalget til årets viktigste kamp ikke havarerer pga ett menneske som er syk!!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16632
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

Eidurgud, da....
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

presisering, poenget mitt er selvsagt ikke å "ta" den som har blitt syk! det kan alle bli. Men det MÅ være noen som kan overta en såpass viktig funksjon
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Trodde det var neste Tirsdag at mange i gledesrus kanskje ikke kom til å dukke opp på jobb :?
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16632
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

Håper det
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Re: Billetter til Hjemmekamp i Kvaliken..er det mulig??

Post by BoForPres »

Nokia wrote:At bare ett menneske kan med billettsystemet på Glimt-shopen?
Hvis dette stemmer er det rett å slett skandale! Lite profosjonelt.

Go begring Gud :)
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

Ja dette hørtes virkelig dårlig ut. En annen ting jeg lurer på er hvorfor vi ikke får bruke sesongkortene denne kampen?? I Skien får de som har sesong kort bruke det som vanlig. Blir for dumt da at Glimt skal ta betalt fra de som har sesongkort. Er virkelig redd for at det blir forferdelig glissent på tribunene, spesielt med et vasnkelig utgangspunkt...
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

[quote="P!rlo"]Glimt har ikke akkurat vunnet folkets hjerter i det siste heller.quote]

Dette er et problem jeg har fundert på i flere år! Er det kun gode prestasjoner som skal til eller er det noe med kamp produktet som kan gjøres bedre for å vinne folket og fylle Aspmyra?
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

BoForPres wrote:
P!rlo wrote:Glimt har ikke akkurat vunnet folkets hjerter i det siste heller.quote]

Dette er et problem jeg har fundert på i flere år! Er det kun gode prestasjoner som skal til eller er det noe med kamp produktet som kan gjøres bedre for å vinne folket og fylle Aspmyra?
Det hjelper selvsagt å varte opp med festfotball og vinne både serie og cup. Men først og fremst tror jeg publikum er ute etter å se spillere som ofrer alt i et forsøk på å vinne. De siste årene har vi gått på en del tap, også hjemme, som har vært mildt sagt pinlige hva innsats og tæl angår. Det skal ikke mye til før folk tenker "Hvorfor skal jeg gidde å stå og fryse når spillerne på banen ikke gidder å bli svette engang?"

I tillegg til dette er det mye som kan gjøres med kampproduktet generelt, men det er litt for omfattende til at jeg tar det i denne tråden.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
frowe
Posts: 4
Joined: Tue Nov 06, 2007 7:46 pm

Post by frowe »

glimtelsker wrote:
Champ wrote: I Skien får de som har sesong kort bruke det som vanlig.
feil
jo det stemmer at sesonkoirt gjelder i denne kampen hjemme mot B/G
:guns

O D D
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

frowe wrote:
glimtelsker wrote: feil
jo det stemmer at sesonkoirt gjelder i denne kampen hjemme mot B/G
:guns

O D D
Hvis det stemmer, hvordan blir fordelingen av billettinntektene?
Har Odd funnet et smutthull?
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
frowe
Posts: 4
Joined: Tue Nov 06, 2007 7:46 pm

Post by frowe »

BoForPres wrote:
frowe wrote: jo det stemmer at sesonkoirt gjelder i denne kampen hjemme mot B/G
:guns

O D D
Hvis det stemmer, hvordan blir fordelingen av billettinntektene?
Har Odd funnet et smutthull?
er ikke sikker på åssen det fungerer,men leste jo også at B/G slipper inn alle under 12 år i gult gratis
Sort og hvitt for alltid
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

frowe wrote:er ikke sikker på åssen det fungerer,men leste jo også at B/G slipper inn alle under 12 år i gult gratis
Men det ser ut til at barn under 12 som er supportere og ønsker å stå på J-Feltet må betale voksenpris :(
TheClansman
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Hvordan Odd trikser og mikser med reglementet får stå for deres egen regning. Det er en grunn til at Glimt fikk disp. til å selge billettene til DGH-billetter til 50,- , for å si det slik.

Det er selvfølgelig beklagelig at du ikke fikk kjøpt billetter, Nokia! Er tilbake på jobb i morgen, så kom innom da.

For det andre stemmer det ikke at det er bare jeg som kan med systemet. Måtte jo lære det av noen.. Det er flere som kan med billettsystemet, og jeg har i tillegg skrevet ned hvordan de skal selge billetter. Det kan jo hende at det kommer folk når jeg har lunch, eller er syk, eller har sykt barn eller whatever grunnen er til at jeg ikke er på jobb.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

TheClansman wrote:
frowe wrote:er ikke sikker på åssen det fungerer,men leste jo også at B/G slipper inn alle under 12 år i gult gratis
Men det ser ut til at barn under 12 som er supportere og ønsker å stå på J-Feltet må betale voksenpris :(
Det er feil.

Er de medlemmer av DGH, så får de kjøpt billetter til 50,-. Er de under 7 år, kommer de gratis inn uansett, men da får de ikke eget sete. Unntaket er naturligvis Toyota og J-feltet.

Jeg skjønte det forøvrig slik at de gratisbillettene til de under 12 år kledd i gult, kun gjaldt på Toyota og ståplassbilletter.
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Det jeg mente var at min sønn som er medlem i DGH og er 9 år må betale samme pris som meg. :wink:
TheClansman
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

eidurgud wrote:Hvordan Odd trikser og mikser med reglementet får stå for deres egen regning. Det er en grunn til at Glimt fikk disp. til å selge billettene til DGH-billetter til 50,- , for å si det slik.

Det er selvfølgelig beklagelig at du ikke fikk kjøpt billetter, Nokia! Er tilbake på jobb i morgen, så kom innom da.

For det andre stemmer det ikke at det er bare jeg som kan med systemet. Måtte jo lære det av noen.. Det er flere som kan med billettsystemet, og jeg har i tillegg skrevet ned hvordan de skal selge billetter. Det kan jo hende at det kommer folk når jeg har lunch, eller er syk, eller har sykt barn eller whatever grunnen er til at jeg ikke er på jobb.
Jeg kommer selvsagt imorgen og henter billettene mine.

Dersom det er andre som kan med systemet burde de på en såpass viktig dag være tilstede som vikarer. Kanskje burde også de som var der idag tatt noen telefoner for å fikse opp i problemet.

Men nok om det.... La oss alle stille på Myra og vise ODD hvorfor vi tross alt fikk kvalikplassen :glis
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

TheClansman wrote:Det jeg mente var at min sønn som er medlem i DGH og er 9 år må betale samme pris som meg. :wink:
Åja.. hehe.. joda.. men han betaler fremdeles mindre enn til en seriekamp. :wink:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Nokia wrote:Jeg kommer selvsagt imorgen og henter billettene mine.

Dersom det er andre som kan med systemet burde de på en såpass viktig dag være tilstede som vikarer. Kanskje burde også de som var der idag tatt noen telefoner for å fikse opp i problemet.

Men nok om det.... La oss alle stille på Myra og vise ODD hvorfor vi tross alt fikk kvalikplassen :glis
Situasjonen kunne nok vært håndtert anderledes, ja. Men jeg tror ikke Glimt taper tilskuere på dette, siden bilettsalget ikke starter før på torsdag.
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

eidurgud wrote:
Nokia wrote:Jeg kommer selvsagt imorgen og henter billettene mine.

Dersom det er andre som kan med systemet burde de på en såpass viktig dag være tilstede som vikarer. Kanskje burde også de som var der idag tatt noen telefoner for å fikse opp i problemet.

Men nok om det.... La oss alle stille på Myra og vise ODD hvorfor vi tross alt fikk kvalikplassen :glis
Situasjonen kunne nok vært håndtert anderledes, ja. Men jeg tror ikke Glimt taper tilskuere på dette, siden bilettsalget ikke starter før på torsdag.
En ting som er litt kjipt er at ODD slipper sesongkort inn på deres hjemmekamp. Dette burde glimt gitt oss som betaler mange tusen hver sesong :!:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Tror ikke Odd har LOV til å gjøre det, siden det er en cupkamp og billettinntektene skal deles på klubbene.
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Post by BoForPres »

eidurgud wrote:Tror ikke Odd har LOV til å gjøre det, siden det er en cupkamp og billettinntektene skal deles på klubbene.
Akkurat det stusset jeg også på. Mulig det går opp med alle småtassene vi slipper inn gratis kontra sesongkort i Skien? Eller er det gjort avtale mellom klubbene? Hvem vet.

Fakta er at Glimt uansett kommer best ut av inntektsfordelingen. Ikke fordi begge får like mye, men..ja regner med dere skjønner resten :D
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
Post Reply