Bodø/Glimts internettsider

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10477
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by MhepA »

Hehe, easy now boys! Det har vel igrunn ikke skjedd så mye annet enn at de har skrevet hvem som har kommet inn og ut av klubben og det er vel i grunn bare å forvente. Men at det er en forbedring er det ingen tvil om, men det skal vel ikke så mye til heller?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
mortsto
Posts: 7419
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by mortsto »

Når jeg går på glimt.no i dag får jeg opp en pop up med spørreundersøkelse ang hvor fornøyd jeg er med websida. Det er også åpne kommentarfelt. Her kan folk si klart i fra hva de synes!
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by JimL »

JimL wrote:Bruker du firefox eller chrome med ad-block og irriterer deg over en merkelig brukeropplevelse på glimt.no?
http://glimtforum.net/viewtopic.php?f=1 ... 50#p356286
Noen som prøvde dette? comments?
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Frodo Baggins »

Fant denne på Glimt's facebookside:
Til dere i Glimt!

Jeg observerer at dere får forespørsel opptil flere ganger fra XXXX om dere vet om det selges di nyeste keeperdraktene eller keeperdraktene på Gsport i bodø!
Ettersom Gsport visstnok selger suporterklær burde dere vite det.


Dere svarer jo denne 12 år gamle gutten aldri. Grunnen til at han spør er jo fordi shop siden hos dere ikke inneholder noen artikler: http://www.glimt.no/shop

Jeg synes det er direkte pinlig og respektløst at dere ikke engang kommer med ett svar så lenge han ønsker drakten fra klubben han har i sitt hjerte. Hadde dere vist litt interresse så hadde dere i det minste gitt han ett svar. Vi som foreldre og Glimt fans får ett litt leit syn på klubben Bodø/Glimt så lenge dere ikke prøver å svare folk her!

Dere ønsker folk til å komme på kampene, men da bør dere vise noe tilbake. Han har spurt mange ganger om dette men dere svarer aldri. Og når blir shop siden på glimt.no verdt å ta turen innom, den inneholder jo ikke engang en kaffekopp!

Jeg synes dere burde sette dere ned å svare Sander på en ordentlig måte for inntil nå har dere klart å gjøre han skuffet!
Ser at denne gutten har spurt ihvertfall 2 ganger på Glimt's facebook side om dette. Ikke en gang har noen svart.
De må ha travle dager på Aspmyra nå de ikke klarer å behandle slike enkle forespørsler en gang.
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
User avatar
Thomas Andersen
Posts: 463
Joined: Wed Mar 26, 2008 1:31 pm
Location: Oslo
Has thanked: 46 times
Been thanked: 25 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Thomas Andersen »

Skammelig og pinlig!
Gult er kult!
Glimt1916
Posts: 5638
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 435 times
Been thanked: 443 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Glimt1916 »

Dette handler ikke bare om å ikke ta internett seriøst, det handler om å ikke ta supporterne og kundene sine seriøst. De som bryr seg om klubben. Det er trist og uprofesjonelt, og det gjør meg jævlig sint.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10477
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by MhepA »

Jeg har gitt klare ord på hvor dårlig Glimt markedsfører seg på mail til dem. Det har aldri vært så dårlig som det er nå, og interessen har aldri vært mindre. Traverne kommer ikke på kamp lengre, de vet ikke at det er kamp, de vet ikke at Glimt finnes. For eneste måten å få et innblikk i klubben er å kjenne noen av spillerne eller være kompis med en av de i administrasjonen. Jeg skjønner jævlig godt at det ikke kommer fler enn 1500 (MAX) på kamp. Det er noe uvanlig kjedelig over Glimt for tiden, det finnes ikke spenning. Klubben Glimt vil alltid være min klubb, la det aldri være noen tvil. Men jeg finner ingen større interesse for å se kampene enn at jeg vil støtte dem og at de i fremtiden fortsatt kan være en klubb og muligens ha en helt annen administrasjon, helt andre trenere som får noe utav et lag som er veldig godt i utgangspunktet.

Det som frustrerer meg mest med Glimt er faktisk ikke det sportslige spillet, men markedsføringen av klubben. Vi mister supportere, tilhengere, fans osv. hele tiden. Det merker jeg jo selv, på folk som har vært aktive tilhengere (kommer på kamper), drar opp Glimt som samtaleemne og faktisk vet hva de snakker om. De som sto sammen med meg på Aspmyra for 4 år siden spør meg idag; - Ja, korsn går det med Glimt egentlig? Kor de ligg hænn på tabelln? Har de sællt han Konradsen?

Jeg skjønner ikke at det ikke blir gjort noen tiltak for å unngå dette? Det finnes kanskje like lite interesse innad i styret som det gjør utenom for klubben? Det må være lov å stille kritiske spørsmål når det går så dårlig som det gjør nå... BHK drar flere tilskuere, jeg bare sier det... Jeg er MEGET nervøs for at dette er starten på et langt opphold (20-30 år) i de nedre divisjonene, det skremmer meg.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Mjh »

Er det noen her som husker da glimt forsøkte seg på ukentlig skadeoppdatering? :roll:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by eidurgud »

Jess. De fikk ikke lov å fortsette av legen, han mente det var for detaljert. Nå for tiden har de jo ingen skader, så det er jo ikke noe å rapportere ;)
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Mjh »

Ok, greit det der med at det kanskje var detaljert.. Men Tom erik og Wemberg har jo vært borte, uten at man har visst noe særlig om det. Hadde glimt laget artikkel før hver kamp hvor de skrev hvem som var med eller ikke, hadde det vært nok.. Siste kampoppdatering nå er vell før Bryne kampen.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by eidurgud »

Burde ikke være noe problem, nei.

Å liste opp hvem som er skadd, suspendert eller på annen måte uaktuell før kommende kamp burde virkelig være mulig å gjennomføre - men det er jo ingen som har tid/ønsker/gidder.

Hadde Glimt bare tatt seg råd til å ansette en som jobbet med hjemmesiden, hadde den ihvertfall blitt oppdatert med artikler, selv om den ser ut som et mareritt etter at NFF (eller hvem det var) bestemte at samtlige klubber skulle ha lik hjemmeside.
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Taskeladdn »

Hvorfor i all verden skal dem måtte ansette noen for å få skikk på hjemmesiden? Er nok at en ansatt i klubben tar bittelitt ansvar ( klubben har maaaange ansatte ) Hvis iallefall en person som føler seg bittelitt ansvarlig for fex litt markedsføring, så er det så enkelt at han setter seg ned og delegerer litt ansvar ut til resten av klubbens ansatte om at di må generere nyheter.

Det er flere spillere som er dyktig på slik hvis dem bare slipper til, det er og folk i trenersystemet som er veldig flinke å både skrive for seg og drifte hjemmesider som burde få litt ansvar her og.

Det eneste klubben trenger er et skikkelig ballespark og klar beskjed om å få fingeren ut av rævva og starte å gjøre noe. For jeg er iallefall møkka lei den her, vi må ansette noen for å gjøre det vi ikke gidder å gjøre. Eller kanskje noen utantifra kan komme å skrive om oss slik at vi slipper opplegget.

Skulle foresten ikke forundre meg om at santlige spillere har noe med markedsføring av klubben kontraktsfestet og, UTNYTT DET!!

Di fleste spillerene har garantert en mobil som tar greie nok bilder til hjemmeside bruk, ta bilder og lag en story av fifa turneringen, fisketuren osv.. Så får man fort interesangt fyll.. La hvær spiller få en uke hvær hvor man er pliktig å følge opp mail/forespørsler osv, om dem ikke vet svaret som må gies så er dem ikke langt unna noen som kan svare.. Alt er bedre enn ingenting som vi har nå, skulle bare ønske klubben kunne forstå det før all interesse har dødd helt vekk.

Så nei, slutt med tullet om at man trenger flere folk og ikke har tid.. Få ut fingeren, deleger litt ansvar og ikke se arbeidsplassen forfalle totalt uten å gjøre noe med det. Prøv å vis folk at klubben bryr seg om segselv, så er det lettere å få folk til å bry seg om klubben.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15805
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Kesseboy »

Men purring på ikke betalt medlemskontingent, når man ikke er eller ønsker å være medlem, det klarer de ...
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Cheese Smirnoff »

Det er jo en grunnleggende inkompetanse på markedsføring og "klubben for publikum"-tenkning i Bodø/Glimt. Dette handler ikke om personalmangel, men om holdninger inne på Aspmyra.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
mortsto
Posts: 7419
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by mortsto »

Kjapt tilbake til gamle synder. Ingen info/kampreferat/intervjuer/whatever fra de to siste kampene.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Frodo Baggins »

Glimt1916 wrote:Dette handler ikke bare om å ikke ta internett seriøst, det handler om å ikke ta supporterne og kundene sine seriøst. De som bryr seg om klubben. Det er trist og uprofesjonelt, og det gjør meg jævlig sint.
Det er flere som spør om hvor de kan få kjøpt drakter få Glimt's FB sider, felles for de er at ingen har fått svar fra Glimtt. Og da er vel konklusjonen grei: Vi ønsker ikke at noen skal kjøpe drakter.

Altså en grei måte å si i fra om at vi ikke ønsker dere som kunder, dere er bare til bry. Kjøp billetter kom på kamp, resten driter vi i,..
"Brons 2010, silver 2011 nästa år tar vi guldet!"
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Cheese Smirnoff »

Frodo Baggins wrote: Altså en grei måte å si i fra om at vi ikke ønsker dere som kunder, dere er bare til bry. Kjøp billetter kom på kamp, resten driter vi i,..
Denne innstillingen har Glimt hatt i mange år allerede, så de fleste har vel allerede fått det med seg.

Publikum trenger Bodø/Glimt mer enn Bodø/Glimt trenger publikum. Det er ihvertfall sånn innstilling klubben har utad.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by RaymondEngmark »

"Vi treng draktan sjøl, vi ska jo spælle kamp"
Kristatistisk
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by eidurgud »

Det er ikke Glimt som taper kunder på det, det er G-sport. Glimt har fremdeles ikke noe med salg av supportereffekter å gjøre.

Feil, ja, men også helt sant. Draktene var ventet til Norge i begynnelsen av juni, men Diadora har vel enda ikke klart å levere de.
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Cheese Smirnoff »

Glimt taper definitivt på å ikke gidde å gi et svar på noen få ord til publikum.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by eidurgud »

De burde såklart svare når noen spør. Hva er ellers vitsen med å ha en slik side?
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by FSHelgeland »

Persson gikk jo sågar ut og lovte personlig at alle som tok kontakt via FB-sidene skulle få svar...
Tippeliga 2015
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by Cheese Smirnoff »

Persson er vel fortsatt opptatt med å forsvare at han har rød jakke på seg.

Gratulerer med dagen til han forresten. Visstnok 30 år idag! :glimt
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by RaymondEngmark »

eidurgud wrote:Det er ikke Glimt som taper kunder på det, det er G-sport. Glimt har fremdeles ikke noe med salg av supportereffekter å gjøre.
:shock:

Godt sagt når det er 1500 tilskuere på kampene.
Kristatistisk
ingen87
Posts: 7100
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 191 times
Contact:

Re: Bodø/Glimt tar ikke internett seriøst

Post by ingen87 »

eidurgud wrote:Det er ikke Glimt som taper kunder på det, det er G-sport. Glimt har fremdeles ikke noe med salg av supportereffekter å gjøre..
Selvfølgelig taper Glimt på at ingen kjøper supportereffekter? Kan ikke tenke meg til at G-sport sitter med hele avansen.. I tillegg så taper Glimt i form av publisitet og "reklame" i bybildet.. Nå skal det sies at i Bodø er det direkte upopulært å ikle seg supportereffekter.. Dersom dere ser noen gå rundt i Glimt-drakt i sentrum, kan det med stor sannsynlighet være meg dere ser.
Førr Evig!
Post Reply